Er stonden nog hele rijen bij de kassa's toen we om 19:15 aankwamenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:02 schreef LintuxCx het volgende:
PeterE: Was het nog niet uitverkocht ofzo dan?
Ben je niet in de war met de kassa's voor de uitrijkaart (en HMH-drank-munten) voor de parkeergarages ?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Er stonden nog hele rijen bij de kassa's toen we om 19:15 aankwamen
nope, dr waren nog kaarten, had er wel geluk mee, want het zag er best afgeladen uit...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:02 schreef LintuxCx het volgende:
PeterE: Was het nog niet uitverkocht ofzo dan?
Bugs Bunny toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:02 schreef sanneeehh1987 het volgende:
Op een gegeven moment (1e avond, op de maandag-show) speelde john petrucci en de toetsenist een deuntje, zo heel kort, mario-looney toons achtig.
Wie weet welk deuntje het is? ik ken het wel maar kan dr ff niet opkomen..
in westerborkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:37 schreef PlanetX het volgende:
[..]
Bugs Bunny toch?
PS waar in drenthe woon je Sanne?
Wat verwarrend twee Sanne's.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:37 schreef PlanetX het volgende:
[..]
Bugs Bunny toch?
PS waar in drenthe woon je Sanne?
Dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:26 schreef Sanne het volgende:
Gelukkig zijn de herinneringen aan 10 april 1993 (Vredenburg, in één woord geweldig) wel nog springlevend.
..eigelijk heet ik gewoon sandra.. maar hij zal mn profiel wel niet gezien hebbenquote:
Ben in '95 nog naar de Vereeniging te Nijmegen geweest. Dat was ook al zo'n legendarisch optreden. Mijn eerste keer was de Aardschokdag in '93.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:26 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat verwarrend twee Sanne's.
Ik was er dus ook de elfde, maar vond het eerlijk gezegd wel wat tegenvallen. Er is niets mis met Pink Floyd, maar dat hoor ik toch liever lekker op de bank met een glaasje rode wijn dan wanneer ik wil headbangen in de HMH.
Gelukkig zijn de herinneringen aan 10 april 1993 (Vredenburg, in één woord geweldig) wel nog springlevend.
Ik kom niet uit Drente ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:39 schreef kriele het volgende:
[..]
Ben in '95 nog naar de Vereeniging te Nijmegen geweest. Dat was ook al zo'n legendarisch optreden. Mijn eerste keer was de Aardschokdag in '93.
Maarre, goed om te zien dat er nog meer mensen uit Drenthe aanwezig zijn!![]()
Ikke wel!quote:
ikke ookquote:
.. wil je ze mij ook mailen? dan kan k iemand heeeeeeel blij makenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:18 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Bigs, ik heb net even raw .torrent files binnen gekregen per mail, als die niet werken zal ik even een FTP'tje aanmaken.[edit] Okay, die werken, dus het komt nu ook al binnen met >100KByte/s, heb torrent nog nooit zo snel zien gaan!
Komt dus al goed, maar bedankt voor het aanbod!
Volgens mij hoor je zoiets ook bij andere nummers van DTquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:58 schreef Bigs het volgende:
Even dit topic weer omhoog schoppen met een leuke ontdekking (die vast allang bekend is).
Ik heb de afgelopen week Train of Thought een paar keer opgehad in de auto en nu luisterde ik toevallig vandaag CD2 van 6 Degrees en toen viel me op dat het slotakkoord van 'Losing time' (laatste track van 6DOIT) gewoon hetzelfde is als het begin van 'As I am' (van TOT dus). Best wel koel
Octavarium is een 23 minuten durend eerbetoon aan DT's inspiratiebronnen/ helden plus nog wat fragmeneten van hun hoogtepunten (muzikaal gezien)quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:05 schreef OProg het volgende:
En 'Octavarium' start weer met de laatste noot van Train of Thought.
En het krakende geluid (platenspeler) aan het begin van 6DOIT is weer het einde van Metropolis II.
En Octavarium eindigt in de eerste tonen van Octavariumquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:05 schreef OProg het volgende:
En 'Octavarium' start weer met de laatste noot van Train of Thought.
En het krakende geluid (platenspeler) aan het begin van 6DOIT is weer het einde van Metropolis II.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |