quote:
dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 14 september 2005 15:56 schreef nixxx het volgende:
[..]Wat zei ik nou in het vorige topic.... owja, dat ik niet schattig was.. nou ik ben ook niet lief
Viper!!!! mel wil eindelijk eens met je afspreken!!! waar ben je!!?!??!?!?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:01 schreef melismay het volgende:
Ik kan wel een boksbal gebruiken nu
in je autootjequote:Op woensdag 14 september 2005 16:05 schreef _Cara_ het volgende:
Jawel... we studeren wél psychologie...
En nu ga ik naar huis om dat ook daadwerkelijk te doen...![]()
+ 2 subtielquote:Op woensdag 14 september 2005 16:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
Viper!!!! mel wil eindelijk eens met je afspreken!!! waar ben je!!?!??!?!?
Hardlopend danquote:Op woensdag 14 september 2005 16:08 schreef _Cara_ het volgende:
Nee nog niet in mn autootje..moet nog ff geduld hebben..
Ik lees TT's echt bijna nooit. R&P SC is genoeg om te weten waar ik moet zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:08 schreef Ynske het volgende:
en niemand die t ziet
dr mist een h in de TT
Niet meer... Had je m'n mailtje nog gehad?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:08 schreef Ynske het volgende:
en niemand die t ziet
dr mist een h in de TT
thnxquote:Op woensdag 14 september 2005 16:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niet meer... Had je m'n mailtje nog gehad?
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
thnx
meeltje over auto leegruimen?
yepz
stuur me meteen ff wat paracetamol, gargilon en vitalemientjes
en nu weer wakker ookquote:Op woensdag 14 september 2005 16:22 schreef melismay het volgende:
Ha die Marc, was je er weer?
Ze maken tegenwoordig ook iedereen modquote:Op woensdag 14 september 2005 16:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niet meer... Had je m'n mailtje nog gehad?
Ow jaquote:Op woensdag 14 september 2005 17:03 schreef Pheno het volgende:
Ik ben niet creatief meer en ik post hier bijna niet
Pardon 1000+quote:Op woensdag 14 september 2005 17:08 schreef Pheno het volgende:
Na 1000+ posts op donderdag/vrijdag....even een kleine pauze
600+ op vrijdag en 417 op donderdagquote:
ik ben straks weer online, zodat ik positief kan antwoorden op je vraagquote:Op woensdag 14 september 2005 17:12 schreef Wolkje het volgende:
ga je trouwen, Pheno?
daarom zei ik al: die ttquote:Op woensdag 14 september 2005 17:18 schreef _Kimmie_ het volgende:
Maar ik wil wel psychologie gaan studeren, dus die tt klopt niet helemaal.. en Wolkje jij hoort hier dan helemaal niet
gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 september 2005 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben straks weer online, zodat ik positief kan antwoorden op je vraag
Oeh gaaf.. wat voor kleur enzo?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:20 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Wij krijgen morgen onze nieuwe bank![]()
Zandkleur, suede met een chaise-longue, in de hoek dusquote:Op woensdag 14 september 2005 17:22 schreef _Kimmie_ het volgende:
Oeh gaaf.. wat voor kleur enzo?
Goedzo * nixxx stopt Ynske toe..quote:Op woensdag 14 september 2005 17:29 schreef Ynske het volgende:
@melis
vitamientje ingeslagen
vitaminebruis gehaald
paracetamol
neusspray
hibitane
verse kiwis geperst
kruip nu in bed
Viper, mel had je nog nodig!quote:
Wow... ik ken je niet eensquote:
Ah.. bevalt het op je onderzeer nemo?quote:
Nee, ik gun jou die eer.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:54 schreef Ynske het volgende:
zeg Plato lieverd...
in t vervolg wel een nieuw topic openen als je de ander volgooit he
Maar jij had weer een vervelende vent gevonden zag ik in hvjjnquote:Op woensdag 14 september 2005 19:27 schreef purplerose het volgende:
jah, uhh, tis umm rustig, enne stil
Kom jij tegenwoordig alleen nog maar in "mijn topics" langs om me de les te lezen?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
'verkapt lui' noem ik dat![]()
Hoi Plato
Ik zag idd je naam staan als laatste post. En da's voor mij een goede aanleiding het topic te openen, en een poging doen om onze vriendelijke vriend Plato weer op het rechte pad te krijgenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kom jij tegenwoordig alleen nog maar in "mijn topics" langs om me de les te lezen?![]()
Is het trouwens een leuke verjaardag geweest, ondanks de afstand?![]()
Ik moet het toch es gaan leren na 10.000 afwijzingenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maar jij had weer een vervelende vent gevonden zag ik in hvjjn
Ach ja... leren... wat wil je gaan lerenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:53 schreef purplerose het volgende:
Ik moet het toch es gaan leren na 10.000 afwijzingen![]()
kijk in zijn ATquote:
dank je...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goedzo * nixxx stopt Ynske toe..
En beter worden
ah sorry, tot zo'n niveau kan ik me gewoon niet verlagen hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 20:48 schreef melismay het volgende:
Ajax > schoonmaken? Alsof we die nog nooit eerder gehoord hebben
Kan ik me dan ook weer prima voorstellenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
Sorry hoor
Tja, ik kijk liever formule1
Het heeft wel wat soms, als er spanning inzit (en dat is zelden 300 ronden lang).quote:Op woensdag 14 september 2005 20:55 schreef melismay het volgende:
Daar vind ik nou weer weinig aanSamenvatting kijk ik altijd wel, maar ga echt niet voor een hele wedstrijd zitten
Oeh, ik ben een vliegtuigquote:Op woensdag 14 september 2005 21:09 schreef melismay het volgende:
Het wordt tijd voor 0-1, ik word hier gek van
Wat moet jij ooit met die gasten van de brandbeveiliging ??quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:33 schreef melismay het volgende:
Beetje jammer dat we ze niet gescoord hebben
Is mijn clubbie, niet alleen als we winnenquote:
Zodra je meedoet mag je we zeggen, tot die tijd is het echt ze helaas voor je hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 21:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Is mijn clubbie, niet alleen als we winnen
ik van een bal die zo over de doellijn gaatquote:Op woensdag 14 september 2005 22:01 schreef melismay het volgende:
Ik word echt zo ontzettend zenuwachtig van die stomme commetatoren
Waartegen ??quote:Op woensdag 14 september 2005 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
En hier kan ik helemaal niet tegen![]()
Hehehehe . . .quote:
Thanx babequote:Op woensdag 14 september 2005 22:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok pakt honkbalknuppel
Hey !! Dat is mijn tekst. Verzin je eigen . . .quote:Op woensdag 14 september 2005 22:28 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok pakt honkbalknuppel![]()
Had je maar voor copyright moeten zorgenquote:Op woensdag 14 september 2005 22:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hey !! Dat is mijn tekst. Verzin je eigen . . .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach jezek, ze hebben weten te scoren. Nou, indrukwekkend hoor . . .quote:
Zielig mannetjequote:Op woensdag 14 september 2005 22:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ach jezek, ze hebben weten te scoren. Nou, indrukwekkend hoor . . .
Nu ga ik echt naar bed, doei !!
En slaapt dat lekkerquote:Op woensdag 14 september 2005 22:38 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi,
Ik zie toch liever Formule1.. ik heb me maar eens op mn boeken gestort..was iig nuttig..
Nou.....mn koppie zit helemaal vol nu.. ik ga zodadelijk maar eens rusten..quote:
Hoe bedoel je? mn hoofd pikt niet meer gelijk alles op..quote:
Zoietsquote:Op woensdag 14 september 2005 22:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Of bedoel je dat je dan niemand meer hebt om te kletsen?
Zal wel niet voor dinsdag zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets
Weet je al wanneer je je auto mag halen?
En ik ga zondag weer eens toeren
Das wel goed hoor dat ze het echt helemaal schoonmaken, hoef je je daar ook niet meer druk om te maken.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zal wel niet voor dinsdag zijn.. Nieuwe sloten zijn besteld en komen pas vrijdag..en dan wordt hij maandag helemaal schoongemaakt door een professioneel autocleanbedrijf...(want ik ben overal vies van)
en dan.......![]()
Heb je al een idee waar je heen gaat toeren ... of stap je gewoon in enkijkt waar je uit komt?
Nou dat is toch leuk!quote:Op woensdag 14 september 2005 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
Das wel goed hoor dat ze het echt helemaal schoonmaken, hoef je je daar ook niet meer druk om te maken.
Ik ga naar Eindhoveneven hockey kijken bij een vriendinnetje
Ja maar ik heb het snel koud op de motor, ondanks die speciale motorjas. Ben een "tropische vis"quote:Op woensdag 14 september 2005 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
Zondag schijnt het heel goed weer te worden hoor, alleen niet super warm
En studeren is altijd goed he, wou dat ik mezelf er ook toe kon zetten.
Trustequote:Op woensdag 14 september 2005 23:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het snel koud op de motor, ondanks die speciale motorjas. Ben een "tropische vis"ik ga alleen als het warm is
![]()
En studeren kun je nooit teveel doen!!!
Maar ik ga nu slapen..Trusten ...
![]()
Je doelt daarmee toch niet op mij he?!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:18 schreef nixxx het volgende:
en jij ook twist! zorg maar eens dat je een fatsoenlijk slaapritme krijgt, je gaat met de verkeerde meisjes om![]()
en nu echt welterusten
Hij zou niet durvenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Je doelt daarmee toch niet op mij he?!
Weet ik ook gelijk wie te blamen.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:30 schreef melismay het volgende:
Gelukkig maar, want dat mijn slaapritme zo in de war is, is ook niet mijn schuld
Nooit he!? Wij zijn goed!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Weet ik ook gelijk wie te blamen.Gelukkig ligt het niet aan ons.
Je meent maar, intereseert me niks . . .quote:Op woensdag 14 september 2005 22:38 schreef melismay het volgende:
Zielig mannetje
En dat meen ik echt, uit de grond van mijn hart
Keelontsteking?quote:Op donderdag 15 september 2005 08:14 schreef Ynske het volgende:
moggehsprak zij met een dichte keel
denk de griepquote:
heb hier wel een doos met multivitamine met oppeppers naast me staan, als je er wat wil??quote:Op donderdag 15 september 2005 08:52 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen.....
Heeft iemand een zakje "energie"over? Ik denk dat ik het vandaag kan gebruiken...
Ik moet me nodig gaan aankleden... ok.. 1, 2, 3, ... hup!![]()
Goedemorgen,quote:Op donderdag 15 september 2005 08:52 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen.....
Heeft iemand een zakje "energie"over? Ik denk dat ik het vandaag kan gebruiken...
Ik moet me nodig gaan aankleden... ok.. 1, 2, 3, ... hup!![]()
ik zit nog op t werk,quote:Op donderdag 15 september 2005 08:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ah bah, hoop dat het meevalt
quote:Op donderdag 15 september 2005 08:56 schreef marcb1974 het volgende:
Goedemorgen,
kom op, je kan het , echt waar hoor
Ga je niet te lang door, gewoon een beetje op jezelf passen hequote:Op donderdag 15 september 2005 08:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zit nog op t werk,
zwaar hoofd, wattenkop
last van ogen, nek en rug beginnen ook al mee te doen
keel
ach we zien wel hoelang we het uithouden
we kijken t gewoon aanquote:Op donderdag 15 september 2005 09:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je niet te lang door, gewoon een beetje op jezelf passen he
Hoi Ynskequote:Op donderdag 15 september 2005 09:23 schreef Ynske het volgende:
llo Plato en Pheno...
yepzquote:Op donderdag 15 september 2005 09:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoi Ynske
Nog steeds een beetje ziek lees ik?![]()
Lijkt me naar om zo te moeten werken.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz
zit nu stijf van de mulitvit... maar t is nog uit te houden
ik zitquote:Op donderdag 15 september 2005 09:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lijkt me naar om zo te moeten werken.
Vreemd genoeg ben ik zelf eigenlijk nooit echt ziek, dus ik kan me er weinig bij voorstellen.
Wat wel irritant is om met hoofdpijn aan een beeldscherm te moeten werken. Maar misschien si dat bij "natuurlijke hoofdpijn" anders, mijn hoofdpijn wordt doorgaans door andere dingen veroorzaakt.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zitdaar ben ik blij om
ben maar blij dat je nooit echt ziek bent,
maar t valt nog mee, voel me beroerd maar nog niet echt doodziek, das pas een reden om thuis te blijven
neej dat is net als bij kunstmatig gecreërde hoofdpijn geen pretjequote:Op donderdag 15 september 2005 09:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat wel irritant is om met hoofdpijn aan een beeldscherm te moeten werken. Maar misschien si dat bij "natuurlijke hoofdpijn" anders, mijn hoofdpijn wordt doorgaans door andere dingen veroorzaakt.![]()
Een lila beeldscherm? Klinkt nogal vreemd.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej dat is net als bij kunstmatig gecreërde hoofdpijn geen pretje
maar heb t licht uitgedaan
en mijn beeldscherm staat op lila, waardoor het wit meer een grijstint is....
lekker rustgevend dus
Kleurt bij dr haar.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een lila beeldscherm? Klinkt nogal vreemd.![]()
Je bent sowieso niet welkom.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:37 schreef Frezer het volgende:
Ik heb best wel wat psychologie gehad, ben ik nu niet welkom?
![]()
gehadquote:Op donderdag 15 september 2005 09:37 schreef Frezer het volgende:
![]()
De TT isquote:Op donderdag 15 september 2005 09:37 schreef Frezer het volgende:
![]()
kijk maar eens bij je beeldscherminstellingen, vormgeving paars (hoogcontrast)quote:Op donderdag 15 september 2005 09:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een lila beeldscherm? Klinkt nogal vreemd.![]()
das waarquote:
ga jij _aruaL_ likkenquote:
Als jij zorgt dat ze in Hilversum is....quote:
Nu ook nog eigelijk, in projecten.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als jij zorgt dat ze in Hilversum is....
Wat is er is met likkenquote:
Verdommequote:Op donderdag 15 september 2005 09:49 schreef Ynske het volgende:
niets, maar t haar naar Hilversum brengen zit er niet in op mijn fiets
quote:
Ik werk er alleen, wonen gelukkig nietquote:Op donderdag 15 september 2005 10:05 schreef marcb1974 het volgende:
Bij mij niet hoor, bij mijn reisgenoot wel
Alles in de randstad is eigenlijkquote:
Juist. Eindhovuhhhhhhhh daarintegen....quote:Op donderdag 15 september 2005 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles in de randstad is eigenlijk
quote:Op donderdag 15 september 2005 10:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Juist. Eindhovuhhhhhhhh daarintegen....[afbeelding].
quote:Op donderdag 15 september 2005 10:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
uttetrecht is wel gezellie
eindhoven is jeugdsentiment
De josti-place-to-be heh.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Juist. Eindhovuhhhhhhhh daarintegen....[afbeelding].
Heyquote:Op donderdag 15 september 2005 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles in de randstad is eigenlijk
quote:
quote:
Ohw?quote:Op donderdag 15 september 2005 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
psst heb binnenkort een feestje in Eindhoven...
zin om mee te gaan???quote:Op donderdag 15 september 2005 10:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ej hou mijn muziek clubje er buiten.
![]()
[..]
Ohw?
Echt nie man, Child in time zul je bedoelen!quote:Op donderdag 15 september 2005 10:41 schreef Pheno het volgende:
November rain op de radio
Die gitaarsolo
Oeh, daar gil ik altijd mee meequote:Op donderdag 15 september 2005 10:43 schreef Frezer het volgende:
Pfff, dat weet ik nog niet Ynske.
[..]
Echt nie man, Child in time zul je bedoelen!
En zijn je collega's daar blij mee?quote:
Neequote:Op donderdag 15 september 2005 10:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
En zijn je collega's daar blij mee?.
quote:Op donderdag 15 september 2005 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee
Er was er 1 in mijn vorige taak hier die dat net zo hard deed, toen was de hele afdeling er niet blij mee
Wat zing jij vals zeg, neem eens een voorbeeld aan mijn zuivere bariton.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:19 schreef Pheno het volgende:
*Queen meegilt
Oh mamma mia mamma mia.....
Ja Pheno heeft iedereen weggejaagd.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:45 schreef Ynske het volgende:
zo zie je maar.
wat een beetje zang
al voor een enorme topic-kill kan zorgen
En toen ik mee ging zingen zijn de laatste overblijvers ook verdwenen.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja Pheno heeft iedereen weggejaagd.![]()
nuhquote:Op donderdag 15 september 2005 11:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En toen ik mee ging zingen zijn de laatste overblijvers ook verdwenen.![]()
Omgekiept? Met bureaustoel en al?quote:
neej achter pc. ogen dichtquote:Op donderdag 15 september 2005 11:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omgekiept? Met bureaustoel en al?![]()
jah erg hequote:
Nee hoor, overkomt me ook wel eens als ik in de bibliotheek zit te studeren.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, overkomt me ook wel eens als ik in de bibliotheek zit te studeren.![]()
Laat maarquote:Op donderdag 15 september 2005 12:21 schreef melismay het volgende:
Wat heb je dan Cara?
Beetje rustig aan doen hoor!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Laat maar![]()
Een lichte paniekaanval...heb ff mn ogen dichtgedaan en een diepe zucht genomen...gaat wel weer..
een dubbele.. was nodig!
Ja hoor doe ik...* slaakt een diep zuchtquote:
Helaas? Vind je het niet leuk om mij te zien dan?quote:
Ik ook.. ik moet aan het werk.. en dat ga ik nu ookquote:
O, ik dacht al. Ja, opstaan is ook niet mijn favoriete bezigheid, maar in principe is 12.45 uur best een tijdstip om wakker te zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:45 schreef melismay het volgende:
Tuurlijk wel, jij bent natuurlijk een goede reden om op te staan, maar toch had ik liever nog even in bed gelegen
Niet als je pas om half 4 gaat slapen en dan om 10 uur wakker gebeld wordt door een collega die denkt dat je net zo dom bent als zijquote:Op donderdag 15 september 2005 12:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O, ik dacht al. Ja, opstaan is ook niet mijn favoriete bezigheid, maar in principe is 12.45 uur best een tijdstip om wakker te zijn.![]()
Nu wil ik natuurlijk weten wat je vannacht voor spannende dingen gedaan hebt.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Niet als je pas om half 4 gaat slapen en dan om 10 uur wakker gebeld wordt door een collega die denkt dat je net zo dom bent als zij
Er was niks spannends aan eigenlijk hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 12:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu wil ik natuurlijk weten wat je vannacht voor spannende dingen gedaan hebt.![]()
Je hebt toch niet dat half vier zitten fokken he?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Er was niks spannends aan eigenlijk hoor
Ookquote:Op donderdag 15 september 2005 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt toch niet dat half vier zitten fokken he?![]()
In dat geval mag je de details wel achterwege laten.quote:
Ik zei toch dat het niet spannend was?!quote:Op donderdag 15 september 2005 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dat geval mag je de details wel achterwege laten.![]()
Je had gelijk, maar ik ben nou eenmaal achterdochtig van nature.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het niet spannend was?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |