quote:Op donderdag 15 september 2005 18:24 schreef -Struikrover- het volgende:Feestje vanavond. m`n Petekindje word 1 jaar vandaag
[afbeelding]
Nee, ik heb nu geen zin meer.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu geen zin meer.
Ik snap haar wel..... ze is pissed en verdrietig. Plus ze heeft gelijk... Nederland bestaat idd uit drugs en hoerenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:18 schreef Strolie75 het volgende:
Dr Phil: 'Boycot Aruba' + kritiek op Nederland![]()
![]()
zo'n coole game, ik zei het tochquote:Op donderdag 15 september 2005 22:35 schreef Chocobo het volgende:
B.
Down die Gears of War movie maar die Kepler postte... is opzekers wat voor jou. Helemaal als je freefighters (of hoe het spel ook heet) cool vind. 2e helft van de presentatie zie je veel gameplay shit en het ziet er echt cool uit
Geen mail heeftquote:Op donderdag 15 september 2005 17:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doe ik vanavond Gijs, maar B. heeft me adres ondertussen ook
Een afstandbediening met een muisquote:Op vrijdag 16 september 2005 04:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Revo controller:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6326
[afbeelding]!
![]()
Najaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 16 september 2005 04:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Revo controller:
[afbeelding]!
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 04:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Revo controller:
[afbeelding]!
![]()
Gijs..... serieus... wat moet ik nu met zo'n dingquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad insane geworden
Ik zie me echt niet huren gamen met zo'n afstandbediening. Ik vind TT bedienen al vermoeiend.quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:29 schreef Chocobo het volgende:
Gijs..... serieus... wat moet ik nu met zo'n ding
Ok nu snap ik het een beetje maar ik vraag me af hoe het grote gamepubliek hier op gaat reageren. Wel innovatief maar mijn eerste reactie is echt:quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk dit maar: http://media.cube.ign.com/articles/651/651334/vids_1.html
Dat had ik ook, ik was vannacht het nieuwsbericht aan het tikken en had totaal geen ideequote:Op vrijdag 16 september 2005 07:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ok nu snap ik het een beetje maar ik vraag me af hoe het grote gamepubliek hier op gaat reageren. Wel innovatief maar mijn eerste reactie is echt:![]()
Dat is misschien wel zo, maar ik denk dat het stiekem toch wel aan gaat slaan. De DS was ook vreemd "wie gaat er nou met een pennetje games besturen". Give it a try strax als de Revo uitkomtquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:41 schreef Chocobo het volgende:
Ik denk dat Nintendo een ander beeld van gaming heeft. Beter want nu gaan we naar voren in innovatie en de manier hoe we games spelen. Nadeel is dat dit niet voor mij is weggelegd. Ik ben geen 12. Ik wil gamen, niet achter mijn bank gaan rennen en schieten met mijn remote. Ben bang dat de buurman iemand gaat bellen.
Dit vergeten:quote:Maar voor Daan bv is dit wel gaaf,...... Maar serieus Gijs... hoe kan dit nu backwards compatible zijn. Iemand al over na gedacht over hoe ik Zelda moet gamen op dat dingDe oude Zelda dan? Moet ik zeker weer een andere pad kopen
Mee eens. Ik merk dat, naarmate ik ouder wordt, ik vooral meer diepgang in games wil.quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:41 schreef Chocobo het volgende:
Ik denk dat Nintendo een ander beeld van gaming heeft. Beter want nu gaan we naar voren in innovatie en de manier hoe we games spelen. Nadeel is dat dit niet voor mij is weggelegd. Ik ben geen 12. Ik wil gamen, niet achter mijn bank gaan rennen en schieten met mijn remote. Ben bang dat de buurman iemand gaat bellen.
Touchpad is een leuke gimmick. Maar om nu te zeggen dat het betere games heeft opgeleverd? Nee, dan liever AW, Fire Emblem of Zelda op de GBA.quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is misschien wel zo, maar ik denk dat het stiekem toch wel aan gaat slaan. De DS was ook vreemd "wie gaat er nou met een pennetje games besturen". Give it a try strax als de Revo uitkomt
Heb het gewoon een beetje gehad met dat hele hypen. Niet alleen van Nintendo, maar ook van Sony en Microsoft.quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat ben ik blij dat ik wel opensta voor nieuwe ideeën
Morgequote:Op vrijdag 16 september 2005 08:01 schreef O-Ren het volgende:
Goedemorgen
Bijna weekend....
Cho hoe kort mag Daan zijn haar?![]()
Beterquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Morge
Daar heeft Sjo niets over te zeggen
Gijsje79 en ik zijn de bikkelsquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen O-Ren
Wie van de Gijsjes hadden er nou RS Lockdown?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:18 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Beter
Dan doen we die hanekam..... wat we hadden afgesproken![]()
De Mohawk jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:18 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Beter
Dan doen we die hanekam..... wat we hadden afgesproken![]()
serieusquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk dit maar: http://media.cube.ign.com/articles/651/651334/vids_1.html
Ja, grappig joh...quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus
ik ga dat filmpje downloaden... dus ik doe "rechtermuisknop save as...."
check in welke folder hij automatisch wil gaan saven
[afbeelding]
moet pijn doen danquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, grappig joh...
Buikpijn van het lachen nu hoor.
Ik doe binnenkort dan misschien meequote:Op vrijdag 16 september 2005 08:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijsje79 en ik zijn de bikkels
Die knop ook meteen
Ja, mag je hem reviewen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doe binnenkort dan misschien mee
quote:
Ik heb me ervoor ingeschreven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |