Neeeeeeee,.... Jalooooers !!quote:Op woensdag 14 september 2005 14:30 schreef kepler het volgende:
Bungeejumpen
Ik ga zondag in ieder geval springen, als het weer meezit
quote:Op woensdag 14 september 2005 14:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Neeeeeeee,.... Jalooooers !!
Ooit zit het me mee en kan ik ook springen !
voor jou is er niet genoeg elastiek te vinden op de wereldquote:Op woensdag 14 september 2005 14:32 schreef Strolie75 het volgende:
Met een beetje windkracht ga je al horizontaal jumpen joh!
quote:Op woensdag 14 september 2005 14:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 14 september 2005 14:33 schreef kepler het volgende:
[..]
maar vul eens bungeejump scheveningen in op google
hier luie aarsch: http://www.google.nl/search?hl=nl&c2coff=1&q=bungeejump+scheveningen&spell=1quote:
guntquote:Op woensdag 14 september 2005 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer voor een half uur op en neer geweest naar de TU
Volgend jaar schatquote:Op woensdag 14 september 2005 14:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En jou voor de deur laten staan zondag zekerquote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 14:34 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Snake met een rolator.
Nopequote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NopeMGS 4 heeft een bejaarde Snake in de hoofdrol, hij moet een laatste opdracht doen. Hij sterft overigens wel in het verhaal waarna zijn zoon het afmaakt (moet ook wel, anders kan er geen MGS5 komen natuurlijk
)
Graag gedaanquote:
Gijs, waarom geloof je dit wel en als ik zeg dat de Revolution controller revolutionair wordt niet?quote:
Doe je hem weg ookquote:Op woensdag 14 september 2005 14:48 schreef Chocobo het volgende:[TK] HP PHOTOSMART 945 + Dockingstation
heb een donder bruin vermoeden dat er al een nieuwe in bestelling is "zucht"quote:Op woensdag 14 september 2005 14:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doe je hem weg ook
Gijs... een camera is toch altijd handig
Hoi Ker.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:48 schreef Chocobo het volgende:[TK] HP PHOTOSMART 945 + Dockingstation
quote:Op woensdag 14 september 2005 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, waarom geloof je dit wel en als ik zeg dat de Revolution controller revolutionair wordt niet?
Chocobobo vraagt tenminste normale prijzenquote:
Gijs... ik zou niemand anders willen die me tatoeeerd.....quote:Op woensdag 14 september 2005 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo? Ik wil een nieuwe tattoo, is Thor nog steeds een beetje goed wat betreft het zetten van tattoo's?
Gelukkig Gijsquote:Op woensdag 14 september 2005 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, waarom geloof je dit wel en als ik zeg dat de Revolution controller revolutionair wordt niet?
Ik wil een compacte ! Beter en handiger !quote:
Hij heeft Nero ook helemaal gedaan he? Ik ga misschien eens een keer langs en dan kies ik wel. Die gast die mijn tattoo heeft gedaan is namelijk ook echt goed.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs... ik zou niemand anders willen die me tatoeeerd.....Hoe schrijf je dat !!
Serieus.... maak een afspraak met hem. Badhuistraat
http://www.tattooscheveningen.nl/studio.html
Ga je volgende week een tattoo van die nieuwe controllers op je billen nemen?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo? Ik wil een nieuwe tattoo, is Thor nog steeds een beetje goed wat betreft het zetten van tattoo's?
Ja maar bij Thor krijg je de special treatment. Heerlijke muziek en gezelligheid ! Plus hij heerstquote:Op woensdag 14 september 2005 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij heeft Nero ook helemaal gedaan he? Ik ga misschien eens een keer langs en dan kies ik wel. Die gast die mijn tattoo heeft gedaan is namelijk ook echt goed.
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wil een compacte ! Beter en handiger !
任 天 堂quote:Op woensdag 14 september 2005 15:06 schreef Chocobo het volgende:
Wat wil je laten doen Noot?
Gijs doe eens normaalquote:Op woensdag 14 september 2005 15:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
任 天 堂
Onder elkaar, op mn linkerschouderblad
Thooooorquote:Op woensdag 14 september 2005 15:08 schreef Bastard het volgende:
LOL, ik zat er ook aan te denken om mn tattoe uit te breiden
Maar tis zo duur he
En als je flauwvalt wordt je wakker met een schrale anus.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:06 schreef Chocobo het volgende:
Ja maar bij Thor krijg je de special treatment. Heerlijke muziek en gezelligheid ! Plus hij heerst
Surfer werd idd zooooo wit ! Zweten,.... bijna out... Thor had hem goed beet !quote:Op woensdag 14 september 2005 15:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En als je flauwvalt wordt je wakker met een schrale anus.![]()
Is hij al verkrijgbaar dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word trouwens GEK van al die impressies van FFVII - Advent ChildrenIk heb maandenlang geen trailers en screens gekeken, en nu staat op zowat elk forum wel hoe tof de film wel niet is geworden
mooie vraagtekensquote:Op woensdag 14 september 2005 15:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
任 天 堂
Onder elkaar, op mn linkerschouderblad
Heb je gebabelfished of wist je wat het betekende?quote:Op woensdag 14 september 2005 15:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs doe eens normaalBen je zoooo'n fan
17 jaar Kyokushin..... kan wel wat lezen hoor ezelquote:Op woensdag 14 september 2005 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je gebabelfished of wist je wat het betekende?
Anders installeer je even een asian language pack.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |