Mmmm,... goed startbod maar ik vind het net te weinig. Helemaal als je er ook nog batterijen bij wilt.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:19 schreef sanger het volgende:
Heb beetje rondgezocht. Interesse is concreet.
¤ 125,= inclusief batterijen.
Dan wil ik ¤ 150,= bieden, inclusief batterijen en eerst werkend te testen.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mmmm,... goed startbod maar ik vind het net te weinig. Helemaal als je er ook nog batterijen bij wilt.
Dan bied ik 160,= ex batterijen. Zijn het gewone penlite batterijen?quote:Op donderdag 15 september 2005 07:37 schreef luigibandini het volgende:
Ik bied 150, batterijen hoef ik er niet bij.
De camera heeft 4 oplaadbare penlight batterijen speciaal voor digitale camera's. Die van Varte zijn erg goed. Batterijen gaan bij intensief bereik toch wel 4 a 5 dagen mee dan. Gewone batterijen werken niet goed.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan bied ik 160,= ex batterijen. Zijn het gewone penlite batterijen?
@TS, kun je me misschien mailen? Mijn adres staat in mijn profiel.
Wat wil je eventueel voor de batterijen hebben als de deal doorgaat?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De camera heeft 4 oplaadbare penlight batterijen speciaal voor digitale camera's. Die van Varte zijn erg goed. Batterijen gaan bij intensief bereik toch wel 4 a 5 dagen mee dan. Gewone batterijen werken niet goed.
4 Varta batterijen + lader was 1 jaar geleden 69 euro, maar als je het totaal pakket wilt. Dus, camera, dockingstation + kabels, software en batterijen + lader vraag ik 180 euro.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat wil je eventueel voor de batterijen hebben als de deal doorgaat?
@ Chocobo, mail me maar dan komen we er wel uit heb ik het ideequote:Op donderdag 15 september 2005 20:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
4 Varta batterijen + lader was 1 jaar geleden 69 euro, maar als je het totaal pakket wilt. Dus, camera, dockingstation + kabels, software en batterijen + lader vraag ik 180 euro.
Deal,.. ik mail je na de lunch !quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:14 schreef sanger het volgende:
[..]
@ Chocobo, mail me maar dan komen we er wel uit heb ik het idee![]()
Misschien is het mogelijk om morgenochtond te komen bekijken?
Check je mail !quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:14 schreef sanger het volgende:
Ik zal mijn mail checken!
Jep, de deal is afgerond. Hier mag een slotje op.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:31 schreef luigibandini het volgende:
Is tie nou verkocht? Heb nog steeds belangstelling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |