abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:26:45 #151
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30844752
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30856833
BBlive heeft een speurend oog in het huis en ziet dingen die voor anderen verborgen blijven.

Roel steeds creatiever



BBlive speurt verder naar een betere uploadsite en laat u voorlopig turen naar een klein plaatje
Simsalabim "shit je bent nog steeds lelijk"
  vrijdag 23 september 2005 @ 14:02:46 #153
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_30856918
BBlive kan voor een betere uploadsite eventueel een mailtje sturen naar weblog@fok.nl.
  vrijdag 23 september 2005 @ 14:32:05 #154
122357 www.marjol3in.com
____________________
pi_30857664
Te gek topic, Flakkie!
  vrijdag 23 september 2005 @ 19:45:56 #155
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30867180
Hallo hier een bericht van Maurisico die Flakkie bijgebrek aan nieuws graag assisteert:

kraai heeft eindelijk relatie

Welingelichte bronnen vertellen ons dat BB-bewoonster Chantal eindelijk een relatie heeft. De blauwe vogel Pino, afkomstig uit Sesamstraat kon op volstrekt onduidelijke wijze het BB-huis binnendringen. Kennelijk werd hij gelokt door de de lokroep van de bronstige kraai Chantal.

Het was liefde op het eerste gezicht en na een urenlange parendans bedreven de twee harstochtelijk de liefde. Maurisico was snel ter plaatse voor een kiekje. Op onderstaande foto zie je de twee geliefden uitgeput maar voldaan liggen rusten na de liefdesdaad.



Dit was Maurisico - namens het Flakkie-nieuwsjournaal-
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_30876603
Dit is BBlive met iets van avond nieuws.
Nu Rikkert uit het huis is moet hij volgens zijn contract wel wat in de publiciteit treden
Uiteraard is Rikkert bij de Liveshow's van BB, maar hij is ook gesommeerd bij barend en vab dorp.
Rikkert vertelde hoe hij het BB huis beleeft had.



BBlive heeft gezien dat de bewoners een soort van weddeschap hadden .
Wie een rauw ui opat kreeg een fles wijn, en iedereen heeft het natuurlijk geprobeert.
Tot grote angst van de cameramannen die vanacht weer erg dicht bij de bewoners zullen zijn.
Er kwam bijna een staking maar Hummer wist met een simpele aanpassing aan de bedrijfskleding iedereen weer naar zijn werkplek te krijgen



Dit was BBlive met het ik moet naar bed nieuws



Goedennacht
Simsalabim "shit je bent nog steeds lelijk"
pi_30900801
Dit is BBlive met wat mager nieuws omdat het toch wat flauw blijf zonder alcohol.


Ook BBlive is wel eens serieus vandaar dat ons team stilstaat bij Andre Hazes.
Wij schamen ons dan ook niet om te zeggen dat we Fan zijn, dus Andre RIP en proost.




Dan nu economisch nieuws de markt voor uien en pindakaas is explosief gestegen.
Jon de Mol heeft ons ook getipt maar als iedereen nu stil is worden we niet gepakt in handelen met voorkennis. sssttttt




Chantal is naar de dagboekkamer gegeean om te vragen of ze nicotinepleisters kon krijgen.
Ze heeft bijzonder veel moeite met het niet roken.
Big Brother stond ook te juichen toen ze dit kwam vragen en met het aanbrengen van de pleisters werd ze ook meteen geholpen.



Dit was BBlive met het avondnieuws
Mijn naam is A. Nimal


Toedeledokie
Simsalabim "shit je bent nog steeds lelijk"
pi_30904312
Vooral die op haar mond, . .
  zondag 25 september 2005 @ 08:56:40 #159
242 Pinball
Electric Monk
pi_30909216
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef Flakkie01 het volgende:
Chantal is naar de dagboekkamer gegeean om te vragen of ze nicotinepleisters kon krijgen.
Ze heeft bijzonder veel moeite met het niet roken.
Big Brother stond ook te juichen toen ze dit kwam vragen en met het aanbrengen van de pleisters werd ze ook meteen geholpen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Redactie Frontpage dinsdag 27 september 2005 @ 12:18:34 #160
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_30968613
Kom ik net na een paar dagen weer uit het ziekenhuis, kom ik ff kijken of er nieuws is. Maar er is sinds zondag helemaal geen nieuws geweest!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_30969651
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:18 schreef Djeez het volgende:
Kom ik net na een paar dagen weer uit het ziekenhuis, kom ik ff kijken of er nieuws is. Maar er is sinds zondag helemaal geen nieuws geweest!
Uhmm ja klopt ik had wat ellende met de site waar ik plaatjes upload maar ik denk dat ik nu wel een goede gevonden heb, hoop ik

Je was in het ziekenhuis omdat je vader bent geworden???
ik hoop voor niks anders
Simsalabim "shit je bent nog steeds lelijk"
  Redactie Frontpage dinsdag 27 september 2005 @ 17:43:48 #162
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_30977775
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:55 schreef Flakkie01 het volgende:

[..]


Je was in het ziekenhuis omdat je vader bent geworden???
ik hoop voor niks anders
Helaas was het voor iets anders. Ik ben wederom geopereerd aan een perianaal abces. Zaterdag weer thuis, en zondagmorgen erg veel bloedverlies aan de wond. Dus mocht ik weer naar het ziekenhuis, en ben maandagmorgen ontslagen. Als het goed is, duurt het nog twee maandjes voor ik vader ben. Bedankt voor de belangstelling en hopen dat de uploadsite gauw weer klaar is. Keep up the good work!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_30978481
Dit is BBlive met grote problemen op technisch gebied a la Talpa .
Aangezien half onze ondersteunende beelden zijjn weggevallen zijn we op zoek gegaan naar een betere leverancier.
Zoals u weet zijn wij een onafhankelijk nieuwsburo die niets ander dan de feiten weergeeft hoe hard ze ook zijn.
Wij hebben harde feiten over Tanja uit haar eigen mond, zij zou een dame van lichte zeden zijn geweest met een drugsverleden.
U moet weten dat iedereen op de redactie hevig geschokt was door dit nieuws en bij het verhaal dat ze dit weer zou doen als zij te weinig centjes zou hebben viel iedereen van zijn of haar krukje.
de volgende beelden zijn niet geschikt voor jeudige kijkers.




Dan komen we bij Menno.
Dat menno een stouterik is wisten we al maar nu vinden ze dat bij big brother ook.
Hij praatte zijn mondje voorbij door te zeggen dat er met de stemming gerommelt word in het voordeel van Talpa en dat stemmen op Tanja voledig geen zin heeft omdat ze er toch niet uit gaat.
Meno moest zich dan ook verantwoorden in de dagboekkamer maar gelukkig kwam hij er met een lichte berisping vanaf




tot zover het bblive nieuws
wij verhullen ons in anonimiteit (personeelsgebrek)

goedenavond
Simsalabim "shit je bent nog steeds lelijk"
  Redactie Frontpage dinsdag 27 september 2005 @ 18:15:12 #164
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_30978714
Ja, hij is er weer!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_30978804
Heerlijk weer, Flakkie
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30979902
dit is leuker dan de echte (die ik ook alleen maar hier lees) !

Stel me bij Roel nu een mitrailleurketting voo rmet 20 peuken, hij heeft ze allemaal letterlijk en figuurlijk afgeschoten, prachtig toch.

ik probeer alleen maar te zeggen dat ik door Flakkie in SP-poppetjes ben gaan denken !
pi_30981958
Dit is BBlive met het nog èèntje om het af te leren nieuws

de rookpolitie speculeert,Roel blijft koel en wij liggen in een deuk.

roel pakt de poet en wij vermoeden dat de Rookpolitie nooit een carriére hoeft te verwachten in die richting in real life.Want ja jongens en meisjes de rookpolitie bestaat echt..Onze hoofdredacteur is er namelijk ooit eentje tegengekomen, dus pas op....
maar om de BB rookpolitie liggen wij in een deuk.



dit is BBlive en we willen aktie in het huis anders hebben we het alleen nog maar over de BB muis.

konichiwa

[ Bericht 1% gewijzigd door Flakkie01 op 27-09-2005 21:22:13 ]
Simsalabim "shit je bent nog steeds lelijk"
pi_31005731
Dit is BBlive met een breaking news.
We hebben de champagne al open want er staat een exit voor de deur en wel de exit van Tanja.
Op dit punt zijn we het eens binnen de redactie wat Tanja betreft zijn we niet neutraal.
De muts moet gewoon opzouten...... pardon

En Roel heeft het laatste druppeltje in het emmertje geplast en dan mag hij het van ons afmaken ook.

Domo Roel san


dit was BBlive wachtend op een exit.
We hebben twee van de bewoners gevraagt de afkondiging te doen
Nathalie en Ralph




Tjonge stelletje amateurs dat word geen carrieére in showbiz

dit was BBlive tot later
Simsalabim "shit je bent nog steeds lelijk"
pi_31005900
Hij is weer geweldig
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 28 september 2005 @ 19:21:08 #170
242 Pinball
Electric Monk
pi_31006429
Flakkie
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31009384
Geweldig!!! Waarom zie ik dit nu pas? Hoe doe je dat Flakkie, die poppetjes lijken griezelig echt! Geweldig geweldig geweldig! Ga zo door

En Hummer van de Tonnekreek hoe kom je er op!
En vast!
pi_31015723
Wehehe, die South Park-poppetjes lijken goed .
pi_31016001
Dit topic moet echt in de blog .
  donderdag 29 september 2005 @ 15:47:03 #174
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_31028973
quote:
Op donderdag 29 september 2005 01:04 schreef Lexie het volgende:
Dit topic moet echt in de blog .
Is hij al geweest
pi_31046037
Dit is BBlive met het Avondnieuws
Arme Ralph is gone, pleite, pissen,exit, weg gewoon helaas mag ik wel zeggen maargoed het is niet anders.
BB heeft een bommetje in het huis geplaatst en de bewoners zijn er nogal mee bezig.
Er zou een Homo in het huis zitten, een man of een vrouw.
Wij weten dat het niet echt is maar de bewoners beginnen naar elkaar te wijzen.
En TJa Joost ligt Natuurlijk het meest voor de hand.




maar wij zien het iets anders als het al zo zou zijn, want wij verdenken Tanja omdat zij een verwekker van het kind heeft en zij totaal geen problemen zou hebben om te werken in een sexboerderij .
Je krijgt daar natuurlijk allerlei klanten..
Maar een anonieme bron stuurde ook nog een vakantiefoto van Tanja uit tokyo en dat bracht ons ook aan het twijfelen.



Maar van 1 iemand weten wij het zeker


de zoon van Rob

Dit was weer BBlive

Toedeledokie
Simsalabim "shit je bent nog steeds lelijk"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')