Wat een domme en onwetende reactie zeg. Als hij niet bekend zou zijn, dan was hij waarschijnlijk zwaarder bestraft dan nu, of gewoon in elkaar geslagen door de mannelijke vrienden en familieleden van het slachtoffer, daar onze Barry zo laf is geweest om een vrouw te slaan.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kaarten voor Groningen-AZ zijn binnen. Ik prijs me gelukkig dat ik Van Galen dan nog eens aan het werk kan zien. Die oefenwedstrijdjes tegen Go Ahead in de zomer neemt hij toch niet serieus. Groningen-uit, een van de laatste wedstrijden in het Oosterpark, dat is andere koek. 20 November gaat het gebeuren.
[..]
In zijn Roda tijd had hij al geselecteerd moeten worden.
[..]
Dat is dus echt belachelijk. Als hij niet bekend zou zijn, was er niet eens aangifte gedaan. We zijn allemaal wel eens betrokken geweest bij een vechtpartijtje toch. Echt triest
Waarom gebeurt dat normale voetballers nou nooit?quote:Op woensdag 2 november 2005 04:01 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wat weet jij nou ervan, was je erbij.
2 ontzettende kermissnollen hebben een zwaar aangedikt BS-verhaal bij elkaar gelogen met de steun van hun kermiskampjoekels en hun zogenaamde getuigenverklaringen om Barry te kloten. Dan is het woord tegen woord, en als ze achter je geld aanzitten dan is er al gauw een hetze.
Onwetend is relatief als je bedenkt dat ik prsoonlijk met van Galen hierover gesproken heb en daar mijn oordeel op baseer. Verder vind ik het afdoen van andere meningen als dom en het gebruik van kotssmilies om je eigen oordeel zwaarder te maken, bijzonder kinderachtig. Omgangsvormen van een gemiddelde kamper, een kleuter of een onbeschaafd iemand. Jammer.quote:Op woensdag 2 november 2005 03:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een domme en onwetende reactie zeg. Als hij niet bekend zou zijn, dan was hij waarschijnlijk zwaarder bestraft dan nu, of gewoon in elkaar geslagen door de mannelijke vrienden en familieleden van het slachtoffer, daar onze Barry zo laf is geweest om een vrouw te slaan.
Van Galen![]()
aldus S_Cquote:Op woensdag 2 november 2005 10:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Onwetend is relatief als je bedenkt dat ik prsoonlijk met van Galen hierover gesproken heb en daar mijn oordeel op baseer. Verder vind ik het afdoen van andere meningen als dom en het gebruik van kotssmilies om je eigen oordeel zwaarder te maken, bijzonder kinderachtig. Omgangsvormen van een gemiddelde kamper, een kleuter of een onbeschaafd iemand. Jammer.
Lulverhaal dusquote:Op woensdag 2 november 2005 12:12 schreef Erasmusch het volgende:
Met 20 bier op een kickbockser klappen geven![]()
quote:Van Galen wil wel verder in Champions League
7/11/2005 11:38
Barry van Galen maakte vorige week bekend dat hij aan het einde van dit seizoen voor 99 procent zeker gaat stoppen. Maar afgelopen weekeinde maakte hij een kanttekening bij dat voornemen.
Als AZ zich dit seizoen plaatst voor deelname aan de Champions League, dan wil de 35-jarige aanvallende middenvelder er nog een jaar aan vastplakken. 'Het zou toch wel leuk zijn om dat mee te maken', legde Van Galen uit.
hahaquote:Op maandag 7 november 2005 12:35 schreef Bjoro het volgende:
dus de WK-finale is zijn laatste wedstrijd als prof-voetballer ?
Als Pienaar al een natrapper is volgens jou, wat is Barry dan wel niet?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Toch denk ik dat dit seizoen zijn laatste is. Gevoelsmatig.
De eredivisie zal volgend seizoen een stuk minder leuk zijn zonder Cocu, Kuijt en Van Galen. Natrapper Pienaar kunnen we missen als kiespijn.
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Pienaar is een achterbakse crimineel. De week na zijn actie jegens Afellay mocht hij meedoen, omdat het onderzoek nog liep, en had een grote mond tegen de scheidsrechter, niet normaal. Dan denk ik: leer je maar eens gedragen.
Barry is een held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |