abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31887516
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kaarten voor Groningen-AZ zijn binnen. Ik prijs me gelukkig dat ik Van Galen dan nog eens aan het werk kan zien. Die oefenwedstrijdjes tegen Go Ahead in de zomer neemt hij toch niet serieus. Groningen-uit, een van de laatste wedstrijden in het Oosterpark, dat is andere koek. 20 November gaat het gebeuren.
[..]

In zijn Roda tijd had hij al geselecteerd moeten worden.
[..]

Dat is dus echt belachelijk. Als hij niet bekend zou zijn, was er niet eens aangifte gedaan. We zijn allemaal wel eens betrokken geweest bij een vechtpartijtje toch. Echt triest
Wat een domme en onwetende reactie zeg. Als hij niet bekend zou zijn, dan was hij waarschijnlijk zwaarder bestraft dan nu, of gewoon in elkaar geslagen door de mannelijke vrienden en familieleden van het slachtoffer, daar onze Barry zo laf is geweest om een vrouw te slaan.

Van Galen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31887541
Wat weet jij nou ervan, was je erbij.

2 ontzettende kermissnollen hebben een zwaar aangedikt BS-verhaal bij elkaar gelogen met de steun van hun kermiskampjoekels en hun zogenaamde getuigenverklaringen om Barry te kloten. Dan is het woord tegen woord, en als ze achter je geld aanzitten dan is er al gauw een hetze.
pi_31887560
quote:
Op woensdag 2 november 2005 04:01 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wat weet jij nou ervan, was je erbij.

2 ontzettende kermissnollen hebben een zwaar aangedikt BS-verhaal bij elkaar gelogen met de steun van hun kermiskampjoekels en hun zogenaamde getuigenverklaringen om Barry te kloten. Dan is het woord tegen woord, en als ze achter je geld aanzitten dan is er al gauw een hetze.
Waarom gebeurt dat normale voetballers nou nooit?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31887576
Omdat hij natuurlijk wel een heetgebakerd ventje is die ze vaak zoeken. Maar toevallig kan ik hier met enige waarschijnlijk wel een stuk beter over meepraten dan jij, want ik ken een paar maten in NH die die figuren kennen die de aanklacht gedaan hebben. En bekenden van hun hebben gezien wat er gebeurt is. En dat zou niks voorstellen, het was eerder andersom.

Kampers zijn wat dat betreft net foute-Marokkanen, ze trommelen meteen 583 mensen op die zogenaamd erbij waren met belastende leugenverklaringen om eventueel geld te vangen. Dat het feitelijk andersom was, dat hij en zijn familie eerst zijn aangevallen en dit pure zelfdefensie was, dat sneeuwt volledig onder in zo'n leugenbrei. Een rechter kan hier niet onderuit, en moet een daad stellen. Dat het maar 60 uurtjes zijn in de dienstverlening zegt ook al genoeg, als er echt genoeg bewijs was van molestatie had ie meer gekregen. Maar helemaal vrijspreken kan ie ook niet doen gezien de verklaringen.

Van Galen gaat trouwens in hoger beroep. Dus het is nog niet eens zeker dat ie iets moet doen. Ik zeg niet dat het een lievertje is, maar ditmaal is ie echt gekloot.
pi_31887591
Nog iets ongeloofwaardigs van wat die Van Galen beweerde. Die vrouwen hadden er een kickbokser bij gehaald, die zijn kameraad naar de grond sloeg en vervolgens sloeg Van Galen die kickbokser in elkaar? Ja lekker logisch....
pi_31887601
Net goed voor die kickboxer dan. En erg knap van Barry dat het hem lukt. Misschien moet ie nadat ie gestopt is nog een paar jaar de ring in.
pi_31890638
quote:
Op woensdag 2 november 2005 03:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat een domme en onwetende reactie zeg. Als hij niet bekend zou zijn, dan was hij waarschijnlijk zwaarder bestraft dan nu, of gewoon in elkaar geslagen door de mannelijke vrienden en familieleden van het slachtoffer, daar onze Barry zo laf is geweest om een vrouw te slaan.

Van Galen
Onwetend is relatief als je bedenkt dat ik prsoonlijk met van Galen hierover gesproken heb en daar mijn oordeel op baseer. Verder vind ik het afdoen van andere meningen als dom en het gebruik van kotssmilies om je eigen oordeel zwaarder te maken, bijzonder kinderachtig. Omgangsvormen van een gemiddelde kamper, een kleuter of een onbeschaafd iemand. Jammer.
  woensdag 2 november 2005 @ 10:55:23 #38
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31890890
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Onwetend is relatief als je bedenkt dat ik prsoonlijk met van Galen hierover gesproken heb en daar mijn oordeel op baseer. Verder vind ik het afdoen van andere meningen als dom en het gebruik van kotssmilies om je eigen oordeel zwaarder te maken, bijzonder kinderachtig. Omgangsvormen van een gemiddelde kamper, een kleuter of een onbeschaafd iemand. Jammer.
aldus S_C
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_31892891
Met 20 bier op een kickbockser klappen geven
pi_31897060
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:12 schreef Erasmusch het volgende:
Met 20 bier op een kickbockser klappen geven
Lulverhaal dus
pi_31897314
Niet alle kickboxers zijn meteen onverslaanbare vechtmachines...
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_31897360
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:48 schreef cultheld het volgende:

[..]

Lulverhaal dus
Net als die hele aanklacht
pi_32052906
quote:
Van Galen wil wel verder in Champions League

7/11/2005 11:38

Barry van Galen maakte vorige week bekend dat hij aan het einde van dit seizoen voor 99 procent zeker gaat stoppen. Maar afgelopen weekeinde maakte hij een kanttekening bij dat voornemen.

Als AZ zich dit seizoen plaatst voor deelname aan de Champions League, dan wil de 35-jarige aanvallende middenvelder er nog een jaar aan vastplakken. 'Het zou toch wel leuk zijn om dat mee te maken', legde Van Galen uit.
  maandag 7 november 2005 @ 12:23:56 #44
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32052980
En terecht. Na die ene interland moet hij dit mogelijke hoogtepunt niet aan zich voorbij laten gaan.

Als ze zich maar niet in de play-offs laten verrassen door Ajax.
  maandag 7 november 2005 @ 12:35:09 #45
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32053306
dus de WK-finale is zijn laatste wedstrijd als prof-voetballer ?
256 goals !
  maandag 7 november 2005 @ 12:48:49 #46
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32053703
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:35 schreef Bjoro het volgende:
dus de WK-finale is zijn laatste wedstrijd als prof-voetballer ?
haha

dat zou een mooi afscheid zijn
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 7 november 2005 @ 12:54:27 #47
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32053860
Met van der Vaart in zijn huidige vorm zit dat er niet in vrees ik.
  maandag 7 november 2005 @ 12:55:01 #48
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32053879
Maar het gevoel dat er meer (interlands) in had (den) gezeten, blijft toch overheersen.
  maandag 7 november 2005 @ 19:17:01 #49
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32065165
Barry in de CL

geweldig
pi_32134004
Toch denk ik dat dit seizoen zijn laatste is. Gevoelsmatig.

De eredivisie zal volgend seizoen een stuk minder leuk zijn zonder Cocu, Kuijt en Van Galen. Natrapper Pienaar kunnen we missen als kiespijn.
  donderdag 10 november 2005 @ 00:28:35 #51
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32135720
en zonder Maxwell, Trabelsi en hopelijk Rosenberg !
256 goals !
pi_32155290
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Toch denk ik dat dit seizoen zijn laatste is. Gevoelsmatig.

De eredivisie zal volgend seizoen een stuk minder leuk zijn zonder Cocu, Kuijt en Van Galen. Natrapper Pienaar kunnen we missen als kiespijn.
Als Pienaar al een natrapper is volgens jou, wat is Barry dan wel niet?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32156297
Pienaar is een achterbakse crimineel. De week na zijn actie jegens Afellay mocht hij meedoen, omdat het onderzoek nog liep, en had een grote mond tegen de scheidsrechter, niet normaal. Dan denk ik: leer je maar eens gedragen.

Barry is een held.
pi_32363640
Ik heb even gemaild om Barry op scherp te zetten voor de wedstrijd van zondag. Ik heb zeer hoge verwachtingen.
pi_32364482
quote:
Op donderdag 10 november 2005 19:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Pienaar is een achterbakse crimineel. De week na zijn actie jegens Afellay mocht hij meedoen, omdat het onderzoek nog liep, en had een grote mond tegen de scheidsrechter, niet normaal. Dan denk ik: leer je maar eens gedragen.

Barry is een held.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32372454
Ik zei ook niets. Maar jij praatte praatte poep.

Ik begrijp best dat je wat meer met Barry hebt dan met Pienaar maar over schandalige aanslagen en grote muilen tegen scheidsrechters kan Barry ook wel meepraten.
Klik dan als je durft
pi_32372512
Zeg dat dan in plaats van een kinderlijk symbooltje voor je te laten spreken.

Ik heb Barry nooit als een straathond na zien trappen, daar heb ik het over. Barry is hard en soms ook gemeen geweest, maar achterbaks is iets heel anders.
pi_32373080
Bij Barry zijn ook regelmatig de stoppen doorgeslagen. De laatste tijd gaat het beter dus misschien ben je de zwaardere gevallen al weer vergeten. Van Pienaar zijn we het totaal niet gewend dus vandaar dat het nu opeens zo opvalt.
Klik dan als je durft
pi_32380868
Barry heeft bijna iemand vermoord natuurlijk... Laten we wel wezen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')