Als Pienaar al een natrapper is volgens jou, wat is Barry dan wel niet?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Toch denk ik dat dit seizoen zijn laatste is. Gevoelsmatig.
De eredivisie zal volgend seizoen een stuk minder leuk zijn zonder Cocu, Kuijt en Van Galen. Natrapper Pienaar kunnen we missen als kiespijn.
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Pienaar is een achterbakse crimineel. De week na zijn actie jegens Afellay mocht hij meedoen, omdat het onderzoek nog liep, en had een grote mond tegen de scheidsrechter, niet normaal. Dan denk ik: leer je maar eens gedragen.
Barry is een held.
Waarom reken je Pienaar dan wel af op één actie?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik had laatst ook bijna een fietser voor de auto, zo lust ik er nog wel een paar.
Leonardo (1994 vs Ramos) is toch ook geen crimineel op voetbalschoenen? Zelfs onze vriend Bouaouzan niet.
Maar het is een geweldige gozer, dom maar een prachtmens.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Meerdink is een Achterhoeker. Onnozelheid zit daar standaard in de genen. M'n oom en tante wonen daar. Wij zeggen altijd: de achterlijke hoek.
Mexx. Dat had hij uit een reclamefoldertje.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:20 schreef methodmich het volgende:
Nou, hoe had Meerdink zijn kind ook al weer genoemd? Een kledingmerk... Ben het even kwijt. Komt toch niet al te slim over.
Kan ik me voorstellen, wie wil er nou niet een keer in zo'n mooi stadion gevoetbald hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Barry vond het jammer dat hij nog net niet in het nieuwe stadion van Groningen speelde.
Twee meisjes. Ik meen een beetje Engels aandoende namen, maar dat is een pure gok.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
Juist ja, Mexx.
Hoe heten de kids van Barry eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |