als je een bord maakt om te tric-trac'en, dan noem je dat toch zoquote:Op woensdag 14 september 2005 17:42 schreef Stranger het volgende:
Het tric-trac-bord? welke mongool noemt het nou zo
Die joost staat bij mij echt op de laatste plaats.
uhh naar mijn weten is de bijlmerramp toch echt op 4 oktober gebeurdquote:10:33Rob getuige van Bijlmerramp
Rob vertelt over een herinnering die in zijn geheugen gegrift staat: de Bijlmerramp. Dat gebeurde op de verjaardag van zijn zoon op drie oktober. De hele familie was een voetbalwedstrijd aan het kijken. Op een gegeven moment zag zijn zoontje het rokende vliegtuig. Toen ze naar het raam liepen zagen ze het vliegtuig kantelen en neerstorten met een enorme explosie. Het alarmnummer werd meteen gebeld, alsmede wat familieleden die in de buurt van de getroffen flats woonden. Gelukkig was iedereen ongedeerd.
Hij lijkt Robert de Niro wel uit Meet the Parents.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:48 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Rob had bij de geheime dienst van Israël moeten gaan werken, zeker weten dat hij alle geheimen uit iedereen had gekregen!
Rob lult uit zn nek inderdaad..quote:Op woensdag 14 september 2005 17:49 schreef Krizzol het volgende:
[beetje offtopic]
[..]
uhh naar mijn weten is de bijlmerramp toch echt op 4 oktober gebeurd
dus: rob loopt uit zijn nek te lullen?
[beetje offtopic]
Mja klopt, het potje waarheidserum ontbreekt alleen nog.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:51 schreef Showtime het volgende:
[..]
Hij lijkt Robert de Niro wel uit Meet the Parents.
Dat woord bestaat niet eens in de Nederlandse taal voor zover ik weet.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:54 schreef jalla het volgende:
Trictrac wordt gespeeld op een backgammon bord. Ze spelen ook vn backgammon, en geen triktrak . trictrac bord is ook een vreemd woord
Weet Linda al dat Roel haar heeft genomineerd?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:59 schreef Pinball het volgende:
Roel heeft spijt van zijn nominatie.
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:01 schreef BlaBlub het volgende:
Weet Linda al dat Roel haar heeft genomineerd?
Da's dus weer niet waar. Chantal denkt echt dat zij de internationale BB-expert is, maar alles wat ze zegt over BB klopt van geen kant...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:01 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ja domme doos die 13e persoon is Tanja die zowieso weggaat als dat kind eruit gepoept is.
Reactie op de opmerking van Chantal die erachterkomt dat er over de hele wereld 12 mensen in het huis zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |