Hehe, mee eensquote:Op woensdag 14 september 2005 13:11 schreef pberends het volgende:
Wie vind jij de meest grappige policitus? Veel humor hebben de heren en dames in Den Haag niet namelijk.
Ik vind Michiel Smit de meest grappige. Hilarisch die man. Kostelijk.
[afbeelding]
Met z'n nijlganzen en ghettorapbelasting [afbeelding]
ja dat is ook weer een hele strakke uitspraak van hem ahahahahahaaquote:Op donderdag 15 september 2005 17:33 schreef tong80 het volgende:
Iemand roept vanuit het publiek tijdens een politiekdebat 'Hondelul' naar Hans Wiegel.
Wiegel : 'Fijn dat u zich even voorstelt, aangenaam, mijn naam is Hans Wiegel.'
Zijn we het in ieder geval op 1 punt wel eens!!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:46 schreef SCH het volgende:
Maar wel de enige die echt grappig is.
Dat was niet grappig, dat was echt super, supergenant, ik kon er niet naar kijken wegens plaatsvervangende schaamte.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:21 schreef Posdnous het volgende:
die kabouterhoedjes voor rommeloprapers wel een oke idee vond.
Wat een geniale foto!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:17 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik kies voor het komische duo Boris & Boris
[afbeelding]
Ik luister ook altijd met plezier naar Van der Vlies van de SGP. Lijkt me in het dagelijks leven een hele sympathieke man (maar niet echt van de dijenkletsers denk ik).quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:23 schreef the_disheaver het volgende:
En Donner is ook tof om te luisteren met zijn taalgebruik(maar niet grappig grappig)
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:33 schreef tong80 het volgende:
Iemand roept vanuit het publiek tijdens een politiekdebat 'Hondelul' naar Hans Wiegel.
Wiegel : 'Fijn dat u zich even voorstelt, aangenaam, mijn naam is Hans Wiegel.'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |