Dat bedoel ik!quote:Op woensdag 14 september 2005 13:29 schreef LSS het volgende:
Geen sletjes meer met korte rokjes en strakke topjes, geen koud bier meer op het terras, niet meer naar het strand, niet meer lekker met je bakkes in de zon liggen. Wat een zuigtoestand.
En dan duurt het nog een half jaar voordat we op wintersport kunnen.![]()
Wintermongoolquote:
Hij heeft dan een excuus om binnen te blowen aan zn avatar te zienquote:Op woensdag 14 september 2005 16:54 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wintermongool
Jij voelt je achter je computer natuurlijk weer veiliger he, in de winter hoef je niet zo gauw naar buiten natuurlijk
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:54 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wintermongool
Jij voelt je achter je computer natuurlijk weer veiliger he, in de winter hoef je niet zo gauw naar buiten natuurlijk
Als ik homo zou zijn zou ik die korte broeken en blote bierbuiken wel missen.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:29 schreef Ayaxola het volgende:
Ben je homo trouwens?
Geen miniscuul geklede geiluh wijfuh meer in de bus.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:59 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Gerard Cox - 't Is Weer Voorbij Die Mooie Zomer
Dank God, eindelijk weer normaal weer. Wat zal ik de zomer toch missen. Slapeloze nachten van hitte en stekende muggen, teenslippers, zweetoksels, verbrande plekken, smog, blote bierbuiken, korte broeken en alles wat nog meer te onsmakelijk voor woorden is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |