abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30604978
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:00 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Newsflash, vrouwen kunnen ook klaarkomen zonder dat er een penis in hun vagina zit
Sterker nog, dat doen ze meestal want 9 van de 10 vrouwen komt niet puur van neuken. Er moet klitstimulatie aan te pas komen.

Ik kan ook wel zonder geluid komen maar dan nog is er getril en geschok en zijn er samentrekkingen in de vagina die een oplettende man niet kunnen ontgaan, tenzij hij dus een hork is.
pi_30688209
aankondigen kan je het niet noemen maar als ze begint te kreunen en bijv vraagt om in haar tieten of billen te nijpen of aan haarkontgaatje te spelen dan weet ik dat het niet veraf meer is.
pi_30710819
hehehehehe doet me hieraan denken
Islam=facisme
pi_30715482
quote:
Op woensdag 14 september 2005 13:50 schreef Metro2005 het volgende:
Volgens mij voelen vrouwen dat wel hoor
Tot nu toe geen vrouw gehad die het niet voelde.
In een ander topic biechtten enkele vrouwen nog op dat ze het vaak gewoon zeggen te voelen omdat ze het ego van vriendlief niet wilde krenken.

(Uiteindelijk betwijfel ik ook hoe voelbaar het zou zijn...)
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_30715871
quote:
Op maandag 19 september 2005 01:03 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

In een ander topic biechtten enkele vrouwen nog op dat ze het vaak gewoon zeggen te voelen omdat ze het ego van vriendlief niet wilde krenken.

Mijn vriend en ex-vriend krijgen beiden een soort bloos op hun wangetjes net voordat ze komen (maar dan ook net zeg maar, maximaal nog 30 seconden of zo). Zullen wel meer mannen zijn die dat hebben lijkt me, dus gewoon kijken. Werkt niet bij op z'n hondjes natuurlijk.
pi_30716109
quote:

[..]

Hey, ik voel dat ook niet!
Dacht al dat ik gek was, maar gelukig maar.
pi_30717860
quote:
Op woensdag 14 september 2005 13:50 schreef Metro2005 het volgende:
Volgens mij voelen vrouwen dat wel hoor
Tot nu toe geen vrouw gehad die het niet voelde.
Ik voel het vaak wel als hij in me klaarkomt
(maar dus niet altijd)
pi_30718007
quote:
Op maandag 19 september 2005 01:20 schreef Sessy het volgende:
Mijn vriend en ex-vriend krijgen beiden een soort bloos op hun wangetjes net voordat ze komen (maar dan ook net zeg maar, maximaal nog 30 seconden of zo). Zullen wel meer mannen zijn die dat hebben lijkt me, dus gewoon kijken.
Kijken dus. Hij had het over voelen...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_30722253
quote:

[..]

Er zijn mannen bij wie je het amper voelt, maar bij verreweg de meeste voel je die pik toch wel gaan "opzwellen" en kloppen hoor, ik voel het zo goed als altijd, enkel bij een enkele uitzondering niet die heel lauwtjes klaarkomt(en dan ook nog eens met condoom).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_30725311
* MarMar denkt erover om minder "aan te kondigen"

et was een te gek weekend, maar ik ben tamelijk schor, da's niet handig als je moet zingen bij een band
  maandag 19 september 2005 @ 15:15:55 #86
92238 apoc666
ik post dus ik besta
pi_30727261
wij maken allebei geen geluid ik voel het aan het samen trekken van haar schede en zij voelt het op haar beurt aan het samen trekken van mijn penis
  maandag 19 september 2005 @ 18:02:59 #87
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_30732262
Bij mijn vriendin merk ik het zowel verbaal als non-verbaal, d'r rug kromt ineens, ze knijpt alles wat ze op dat moment vastheeft fijn en kreunt "oooh ja, ik kom"
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')