Tan drinkt geen alcohol, ze dronk toen water uit een wijnglas.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:49 schreef Knurkie het volgende:
Drinkt ze ook??? dat was toch water toen?
de natuur ik wreed dat zo iemand zwanger mag worden terwijl er zoveel zijn die er alles voor over hebben een kindje te krijgen en die ze niet kunnen krijgen
die was in idd aan het lezen... thanksquote:Op woensdag 14 september 2005 12:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lees anders ff de streamverslagen en de blog door....![]()
En nee ze hebben haar niet aangesproken.
nee! Tanja kreeg ver na het eten een opdracht en er is met geen woord meer over gesproken. Wel heeft Menno geloof ik een poging gedaan toen hij alleen zat met haarquote:Op woensdag 14 september 2005 12:50 schreef BigBro000 het volgende:
Jongens... heb een en ander gemist sinds gistermiddag, er werd toen heel veel geroddeld over tanja buiten.... hebben ze haar nog aangesproken....
Aub een reactie.
ik drink ook nog steeds koffie hoor dat kan wel (anders blijft er wel erg weinig over dat je mag als je zwanger bent)quote:Op woensdag 14 september 2005 12:50 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ze drinkt geen alcohol volgens mij, wel koffie (is bij mijn weten ook niet gezond als je zwanger bent)
Het zijn er 2.... Peter en LekkerSimpel...quote:Op woensdag 14 september 2005 12:51 schreef Flakkie01 het volgende:
Tanja fans verenigd u!!
Alle 1 stuks![]()
en jalla is erbij gekomen of zouden het allemaal een en de zelfde zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 12:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zijn er 2.... Peter en LekkerSimpel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |