Doe ipv lopen enzo (thai)boxenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:03 schreef JaWi het volgende:
Klinkt goed DD! Mooi dat je het zo goed vol kan houden.
Wat ik me zelf nog af vraag, wat effectiever is voor een paar kilotjes kwijt, paar keer per week spinnen of hardlopen.
Met de andere spieren zit het wel okay, en met die 6-pack ook wel, het is meer het laagje vet wat er weer af magquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:16 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Doe ipv lopen enzo (thai)boxen
Je leert jezelf verdedigen, kweekt ook de andere spieren aan ipv je buikspieren en het is VEEEL leuker
En je leert mensen kenne voor als je problemen hebt met iemand![]()
Je traint ENORM af van vechtsporten, iemand in mijn club in 1 jaar(2 keer per week) 30 kilo verloren zonder extra dieet erbij te doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Met de andere spieren zit het wel okay, en met die 6-pack ook wel, het is meer het laagje vet wat er weer af mag.
En ik heb totaal geen verchtsporten om mezelf te verdedigen, en ook niet meer mensen die me kunnen helpen.
Het gaat maar om een paar kilo, ik heb totaal geen behoefte aan vechtsportenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:10 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Je traint ENORM af van vechtsporten, iemand in mijn club in 1 jaar(2 keer per week) 30 kilo verloren zonder extra dieet erbij te doen
Je zult wel een club moeten zoeken maar die vind je wel na ff zoeken
mja ieder zijn dingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het gaat maar om een paar kilo, ik heb totaal geen behoefte aan vechtsporten.
Oei ik wil leren kickboksenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:11 schreef Genjuro het volgende:
[..]
mja ieder zijn ding![]()
Ik vind het gewoon veel leuker tov lopen
Om dat babyvet er af te trainen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oei ik wil leren kickboksenEn en en..
Salsa en ik wil rennen!
Is toch mooi beetje spieren/soepelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:02 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Om dat babyvet er af te trainen?
Een beetje babyvet is lief.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat zeg ik... om je babyvet er af te trainen. Ik was bloedserieus.
Vooral de nadruk daarop leggenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:18 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Een beetje babyvet is lief.![]()
Voor welk doel?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:27 schreef JaWi het volgende:
En nu even terug op mijn vraag, wat zou effectiever zijn, spinning of hardlopen.
Ach, voor de conditie is spinning denk ik beter, maar daar gaat het niet echt om.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:32 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Voor welk doel?
Wat wil je dus bereiken
babyvet is viesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:18 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Een beetje babyvet is lief.![]()
Je lichaam gaat eerst beginnen eiwitten verbranden (en dus spieren) en daarna pas met vetten want deze zijn de traagste brandstofquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:39 schreef JaWi het volgende:
Ja, ik las iets over maximaal 45 minuten ofzo. In ieder geval zou het lichaam pas na 20 minuten op de vetreserves overgaan.
Het is alleen meer dat ik niet echt goede hardloopschoenen heb en hier boven een spinningfiets staat.
Hier geld hetzelfde als bij buikspierenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:40 schreef MaRySe het volgende:
Van spinnen kreeg ik volgens mij juist meer spieren
Volgens mij is hardlopen beter
Nou mijn bovenarmen werden breeder en zo heel zachtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:48 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Je lichaam gaat eerst beginnen eiwitten verbranden (en dus spieren) en daarna pas met vetten want deze zijn de traagste brandstof
Het beste kun je gewoon enkel koolhydraten verbruiken, en rekenen op je metabolisme om erna een calorietekort te veroorzaken en zo vetten te verbranden
Wat je van energie verbruikt tijdens het sporten zelf is vrij klein tegenover wat je totaal dagelijks verbruik is
Wat ik trouwens doe op het einde van mijn cutting en vroeger voor het begin van een nieuw boksseizoen, en wat echt HARDlopen is
http://www.eas.com/training/hiit/index.asp
[..]
Hier geld hetzelfde als bij buikspieren
Hoe minder vet je hebt, hoe meer je spieren tonen, dus hoe gespierder je lijkt
Bij cardio (60-85% max. hartslag) worden je vetreserves aangesproken hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:48 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Je lichaam gaat eerst beginnen eiwitten verbranden (en dus spieren) en daarna pas met vetten want deze zijn de traagste brandstof
Spierweefsel zelf raak je niet snel kwijt. De cellen zelf zullen minder gevuld zijn met vocht en het bloedvatenstelsel zal iets ingekrompen zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou mijn bovenarmen werden breeder en zo heel zacht![]()
![]()
DusssEn sinds ik niet echt meer sport (3 maanden) zijn m'n benen in eens veel dunner& zo (Denk dat er spieren weg gegaan zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |