quote:Op woensdag 14 september 2005 18:31 schreef spenky het volgende:
en ik heb ook geen bericht.. haddik gevraagd?
Me moeder wilt alleen dat ik die foto in me fotoboek zet.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:52 schreef B_BOY het volgende:
gewaagd je kont laten zien in je fotoboek terwijl je weet dat je moeder dan weet dat de hele wereld je kont kan zien.
Als jij een mooie kont had zou je hem toch ook wel laten zien?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:52 schreef B_BOY het volgende:
gewaagd je kont laten zien in je fotoboek terwijl je weet dat je moeder dan weet dat de hele wereld je kont kan zien.
Ja weet ik maar ik verplaats me even naar het niveau van BBOY.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:59 schreef MaRySe het volgende:
tis toch niet dr bil is gewoon dr rug
Ja eigelijk welquote:Op woensdag 14 september 2005 18:59 schreef MaRySe het volgende:
tis toch niet dr bil is gewoon dr rug
als ik zo'n mooi kontje zou hebben zou ik hem ook showen ja. maar wrom heeft nog niemand gezegd wie de jonge slowchatter van de vorige blz is.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als jij een mooie kont had zou je hem toch ook wel laten zien?![]()
![]()
Om welke persoon gaat het op dat plaatje? Als het de linker zou zijn, gok ik op Rooytjuh..quote:Op woensdag 14 september 2005 19:01 schreef B_BOY het volgende:
[..]
als ik zo'n mooi kontje zou hebben zou ik hem ook showen ja. maar wrom heeft nog niemand gezegd wie de jonge slowchatter van de vorige blz is.
quote:
ze heeft met der knie op enter gedrukquote:Op woensdag 14 september 2005 19:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wie heeft die stringfoto gemaakt?![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
de meest linkse gaat het idd om.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om welke persoon gaat het op dat plaatje? Als het de linker zou zijn, gok ik op Rooytjuh..
Yvonne.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
post die foto ook eens hier:Pquote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Een vriendin van me. Ik zou daarna dan een foto van haar string maken.
Post die dan ook ff...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Een vriendin van me. Ik zou daarna dan een foto van haar string maken.
ik HAD een sugababes.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
post die foto ook eens hier:P
brechtje heb jij toevallig een sugababes?
jaa goed met jou?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:10 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Maryse, hoe ist er mee?
Voel je je aangesproken?quote:
En dat is? En als je zegt dat ik het ben dan....quote:
YOU GO GIRL!!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:09 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Maar die makers hadden hem geblokkeerd omdat ik ze ging uitschelden in zo'n chat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |