Fijn!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:40 schreef junkie19 het volgende:
Iedereen moet het natuurlijk zelf weten
Ik bedoel het niet slecht. Maar een programma wat afsluit met 666 is in mijn optiek ietwat gevaarlijk om naar te kijken. Hoewel het beter blijft dan Dr. Phi. ermm.. ik bedoel Dr. Phil..quote:Op woensdag 14 september 2005 20:42 schreef Stenny het volgende:
[..]
Fijn!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hoop dat je een grapje maakt?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:45 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet slecht. Maar een programma wat afsluit met 666 is in mijn optiek ietwat gevaarlijk om naar te kijken. Hoewel het beter blijft dan Dr. Phi. ermm.. ik bedoel Dr. Phil..
Je zus, wie heeft die rommel toch in jullie hoofdjes gestampt?quote:Op woensdag 21 september 2005 09:00 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
Maar als je een gave hebt, dan mag je er toch niet aan verdienen?
(denk niet dat Char alles voor niets aan het doen is)
Ik vrees dat het gros van de mensheid een kerk-bug in zijn haar hoofd heeft, al eeuwen oud. De macht van 'Popie Jopie' reikt nog steeds ver, maar ik lach hem hard uit.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:57 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
niets gestamt, alleen gehoord!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop