direct rode kaart is 3 punten, nog twee gele dat is nog eens 2 punten, plus twee pleisters voor de tegenstander voor de heren Jafeth Harms (66973809) (after a late challenge, daar kreeg geen speler van jou een kaart voor) en Johann Christoph Raißle (66529049), daar kreeg een speler van jou geel voor. Die twee pleisters is dus ook nog 2 punten. Maakt 7 in totaal!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:11 schreef Tomhoog het volgende:
Heb ik trouwens niet 1 punt teveel gekregen?![]()
That award is mine, die own ik gewoonquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:02 schreef REFUSED het volgende:
Degene die als laatste eindigt ontvangt de Gary Lineker-Award?
[afbeelding]
He was never cautioned by a referee for foul play (never once receiving either a yellow let alone a red card. He acquired a Mr "nice guy" image; some cynics have suggested that this was because he rarely joined in defensive duties.
zo blijft het voor alle deelnemers enigszins spannend
Ow kijk is aan. Ik dacht dat ik er maar 1 had geblesseerdquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:53 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
direct rode kaart is 3 punten, nog twee gele dat is nog eens 2 punten, plus twee pleisters voor de tegenstander voor de heren Jafeth Harms (66973809) (after a late challenge, daar kreeg geen speler van jou een kaart voor) en Johann Christoph Raißle (66529049), daar kreeg een speler van jou geel voor. Die twee pleisters is dus ook nog 2 punten. Maakt 7 in totaal!
![]()
vlak mij niet uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:34 schreef Robar het volgende:
[..]
That award is mine, die own ik gewoon![]()
Er blijkt voor mij ook nog iets te winnenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:02 schreef REFUSED het volgende:
Degene die als laatste eindigt ontvangt de Gary Lineker-Award?
[afbeelding]
He was never cautioned by a referee for foul play (never once receiving either a yellow let alone a red card. He acquired a Mr "nice guy" image; some cynics have suggested that this was because he rarely joined in defensive duties.
zo blijft het voor alle deelnemers enigszins spannend
Bij een WO krijg je dus neem ik aan gewoon 0 punten?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
stand na vier weken
du has recht, herr Uddelquote:Op maandag 10 oktober 2005 07:22 schreef Uddel het volgende:
Verbal_Kint ik heb gisteren 2 gele kaarten gekregen, dus zou ik nu 5 punten moeten hebben toch?
3 + (2*1) = 5
Die twee gelen resulteerden wel in rood voor een aanvaller..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:32 schreef komrad het volgende:
bah ik ben teruggevallen na mijn flitsende start
Bitte sehrquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
du has recht, herr Uddel
ik zal t zsm veranderen
edit: t is veranderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |