So what? Alsof BB gemaakt is om te leren hoe zwaar zwanger zijn isquote:Op woensdag 14 september 2005 00:25 schreef jessie het volgende:
Ja jongen en als je nu echt zwanger was geweest kon je je buikkie niet af doen.
gracias...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door zijn rug gegaan tijdens voetballen.
BB had het meteen in de gaten en vroeg wat er aan de hand was. Rikkert mag even zijn buik afdoen.
Meen je dat? Ik vind 'm juist heel nuchter en rustig reageren.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:29 schreef jessie het volgende:
Hij klinkt wel als een watje hoor
mee eens....als er bv weer iets vrolijks gebeurt, heb je altijd negatievelingen die alles kut vinden en nergens plezier aan beleven.........maar goed...overheen lezen dusquote:Op woensdag 14 september 2005 00:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja oke, rustig maar, je hoeft jezelf niet te verdedigen. Maakt mij ook niet veel uit, het is inderdaad wel reactie op de livestreams. Maar 't wekt ook ergernis als je continu mensen ziet klagen en zeiken en steunen over dat 'big brother zo kut is dit jaar', dan heb ik zoiets van reageer dat in 'n big-brother-haat-topic of kijk gewoon niet.
viel me ook al opquote:Op woensdag 14 september 2005 00:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik vind 'm juist heel nuchter en rustig reageren.
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:30 schreef ruby het volgende:
Ik ga maar weer eens naar bed.
Welterusten alvast.
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:30 schreef jessie het volgende:
Is je dat vaker gebeurt. Ja hoor normaal draag ik ook altijd zo'n voorbindbuik en dan gebeurt me dat vaker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |