abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 april 2008 @ 23:37:53 #176
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_57880393
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:32 schreef Sloggi het volgende:
Hij leert ze ook nog niet echt ontwijken, die tackles. De échte groten kunnen dat meestal wel.
Mwah, vaak onmogelijk om ze te ontwijken hoor. Bovendien lok je zo gele kaarten en vrije trappen uit. Maar een feit is dat hij moet gaan leren, na elke tackle een keer niet te janken. Altijd grijpt ie naar zijn enkel alsof die enkel in drie stukken ligt, terwijl hij helemaal niets mankeert. Misschien is het de schrik ofzo, want een andere verklaring heb ik er niet voor.
pi_57880580
Hij is mentaal makkelijk uit balans te brengen, tja dat drukt zijn vraagprijs wel.
pi_57885792
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Mwah, vaak onmogelijk om ze te ontwijken hoor. Bovendien lok je zo gele kaarten en vrije trappen uit. Maar een feit is dat hij moet gaan leren, na elke tackle een keer niet te janken. Altijd grijpt ie naar zijn enkel alsof die enkel in drie stukken ligt, terwijl hij helemaal niets mankeert. Misschien is het de schrik ofzo, want een andere verklaring heb ik er niet voor.
Dat komt omdat hij de neiging heeft te lang en te veel met de bal te draven.
Dan komen de tackles vanzelf wel ja.

Maar die jongen komt er wel.
pi_57885991
En toch ondanks al zijn kwaliteiten zijn het bizar lage aantallen qua goals en vooral assists voor zo'n speler.
  maandag 7 april 2008 @ 11:49:59 #180
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_57886123
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
En toch ondanks al zijn kwaliteiten zijn het bizar lage aantallen qua goals en vooral assists voor zo'n speler.
Het rendement is inderdaad nog veel te laag.
Dit geeft ook aan dat hij (in mijn optiek) ook nog niet klaar is voor een overstap naar het buitenland.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_57886153
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tegen Fiorentina had hij best een fraaie op Koevermans, maar het is inderdaad erg erg laag. Zeker als je het vergelijkt met dezelfde type aanvallende middenvelders als Sneijder (nu weg dan), Lovre, Schöne, Bradley. Hebben qua statistieken echt een grote voorsprong op Afellay. Zou opzich niet mogen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 april 2008 @ 13:30:08 #182
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57888095
PSV scoort ook niet echt bizar veel, zeker neit in verhouding met Ajax en Heerenveen. Verder heefct PSV ook sterkere vleugels waardoor daar ook veel assist van komen. Maar blijft overeind dat zijn rendement omhoog moet.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57889258
Hij geeft ook vaak de assist op de assist. Waardoor bijvoorbeeld Bakkal, Farfan of Dzsudzsak de eindpass kan geven. Maar om nog wat meer te scoren moet hij iets rustiger voor de goal worden. De echte toppers kijken in het strafschopgebied even welke hoek de keeper staat en spelen hem er dan langs. Afellay blijft dan op volle toeren doordrijven om de bal dan op vol tempo naast te spelen. Terwijl als hij iets remt, even kijkt, en dan rustig in een hoek speelt al een stuk meer goals maakt.
pi_57889827
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:37 schreef Solstice het volgende:
Terwijl als hij iets remt, even kijkt, en dan rustig in een hoek speelt al een stuk meer goals maakt. hij wordt neergeschopt.
pi_57890192
quote:
Op maandag 7 april 2008 15:10 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Penalty, Simons scoort en klaar . Maar serieus, als je kijkt naar goede dribbelaars, die houden vlakbij de goal bijna altijd even iets in, om de bal vervolgens in de hoek te leggen, te stiften, keeper uit te spelen of wat dan ook. Afellay dendert dan gewoon in een tempo door, waardoor je de controle toch iets kwijtraakt.
pi_57890387
Wat een negativiteit .
pi_57890495
Gewoon nog minstens een jaartje eredivisie. Ik denk dat Stevens hem nog wel wat dingen kan bijbrengen.
Money won is twice as sweet as money earned.
  maandag 7 april 2008 @ 17:21:12 #189
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_57892345
quote:
Op maandag 7 april 2008 15:28 schreef Solstice het volgende:

[..]

Penalty, Simons scoort en klaar . Maar serieus, als je kijkt naar goede dribbelaars, die houden vlakbij de goal bijna altijd even iets in, om de bal vervolgens in de hoek te leggen, te stiften, keeper uit te spelen of wat dan ook. Afellay dendert dan gewoon in een tempo door, waardoor je de controle toch iets kwijtraakt.
Dat dribbelen is dan ook een nieuwe rol voor hem volgens mij. Ik heb hem dat in eerdere seizoen veel minder zien doen. (ik kan er naast zitten hoor) Als hij gewoon nog 1 of 2 jaar PSV doet, die tijd heeft hij namelijk, zal hij zich vanzelf wel ontwikkelen tot iemand met veel goals en assists. En alleen zijn aanwezigheid/dreiging zorgt natuurlijk al voor veel ruimte en mogelijkheden voor PSV.
pi_57950309
quote:
Op maandag 7 april 2008 17:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Dat dribbelen is dan ook een nieuwe rol voor hem volgens mij. Ik heb hem dat in eerdere seizoen veel minder zien doen. (ik kan er naast zitten hoor) Als hij gewoon nog 1 of 2 jaar PSV doet, die tijd heeft hij namelijk, zal hij zich vanzelf wel ontwikkelen tot iemand met veel goals en assists. En alleen zijn aanwezigheid/dreiging zorgt natuurlijk al voor veel ruimte en mogelijkheden voor PSV.
Hij is er wel elk jaar sterker in geworden. Maar vorig jaar dribbelde hij ook al geregeld, maar was het door bijvoorbeeld de aansturing van Cocu wat effectiever, en wat minder nodig. Maar bijvoorbeeld in de EC-wedstrijd tegen Arsenal maakte hij een aantal mooie solo's, waardoor de druk op de goal van PSV een stuk afnam. Verder ben ik het helemaal met je eens trouwens.
  donderdag 10 april 2008 @ 12:13:08 #192
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_57954447
Ik denk dat als Afellay nog wat meer overzicht krijgt en wat eerder de bal afspeelt, Arsenal de perfecte club is voor hem na PSV.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_58121507
Van voetbalprimeur:

Fiorentina volgt verrichtingen Afellay

Ibrahim Afellay staat in de belangstelling van Fiorentina. Oefenmeester Cesare Prandelli is zeer gecharmeerd van de PSV-middenvelder geraakt na de twee UEFA Cup-duels die beide ploegen onlangs tegen elkaar afwerkten.

De oefenmeester denkt dat Afellay het in zich heeft om uit te groeien tot een topspeler. De international past daarmee precies in het plaatje van Fiorentina, dat veel jonge spelers aantrekt op het moment dat ze nog niet bij een Europese topclub spelen.

Viola nam met het oog op dat beleid eerder dit seizoen Manuel Da Costa al over van PSV. Op dezelfde manier versterkte Fiorentina zich de laatste jaren al met Zdravko Kuzmanovic, Osvaldo, Arturo Lupoli en Antony Vanden Borre.

De transfersom van Afellay ligt naar verwachting wel een stuk hoger dan die van bovengenoemde spelers. Controcampo meldt dat een bod van twintig miljoen euro nodig is om de middenvelder los te weken.

Overigens lijkt Fiorentina de komst van Nikola Jovetic eindelijk rond te hebben. Het supertalent van Partizan Belgrado verhuist naar verluidt voor zo'n acht miljoen euro naar Italië.

Ik vind hem best wel bij Fiorentina passen.
Is ook een grote stap hoger dan PSV. (Adrian Mutu )

Maar ik zie hem veel liever naar Engeland gaan want bij Fiorentina verneem je nooit meer iets van hem... bij Engeland kan je tenminste nog naar Match Of The Day kijken.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_58121822
Hij moet naar Engeland zodat jij hem op tv kan zien?
pi_58121875
quote:
Op donderdag 17 april 2008 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij moet naar Engeland zodat jij hem op tv kan zien?
Volgens mij speelt hij dan juist helemaal niet.

De massagetafel/ het revalidatiecentrum is dan zijn plek in plaats van het trainingsveld.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 17 april 2008 @ 21:40:12 #196
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58122488
Overal waar PSv komt in Europa is meteen interesse voor één of meer spelers na de wedstrijd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_58123036
quote:
Op donderdag 17 april 2008 21:40 schreef rubbereend het volgende:
Overal waar PSv komt in Europa is meteen interesse voor één of meer spelers na de wedstrijd
Vond Vogel niet zo heel erg denk ik
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_58124934
20 miljoen euro is natuurlijk wel een prachtig bedrag voor Afellay.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58193042
Heeft een geweldig seizoen gedraaid met te weinig rendement.

Die opmerkingen richting Amsterdam siert hem niet des te meer omdat hij altijd te boek staat als een keurige jongen.
Maar hij is nog jong
pi_58193194
Hoorde ik nou goed dat hij maar 3 doelpunten en 2 assists had?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')