abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:55:20 #91
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32940977
omdat zn broertje toch wel wat imposanter overkomt..in zn spel bedoel ik dan. aan alles kun je bij Aissati zien dat het een (hele) grote gaat worden

alhoewel, ik weet nog niet hoe het met zijn blessuregevoeligheid zit..moeten we nog afwachten
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_32951539
quote:
Op donderdag 8 december 2005 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Vind je het vreemd als PSV hem geen rust gunt terwijl dat wel eens nodig is. Ze laten hem te vaak op z'n tenen lopen.
Dat is dan fout van de trainers. Maar dan nog is hij blessuregevoelig. Want waarom spelen andere spelers vaker en zonder blessures?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32951724
hij is nu oververmoeit.
Hij heeft wat flinke rust nodig
pi_49431202
quote:
Johan Cruyff Prijs voor PSV'er Afellay
door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - PSV-middenvelder Ibrahim Afellay is de nieuwe winnaar van de Johan Cruyff Prijs voor het Talent van het Jaar. Dit is de uitkomst van de stemming onder de twaalfkoppige jury onder leiding van Johan Cruyff. Naast de beste Nederlandse voetballer ooit brachten ook Marco van Basten, John van 't Schip, Foeke Booy, Willy Dullens, Danny Blind, Ruud Gullit, Erwin Koeman, Wim Jansen, Wim Jonk, Ronald Koeman en Henk ten Cate hun stem uit.

De vijfde verkiezing van het Talent van het Jaar was de spannendste tot nu toe. Alle juryleden moesten een top drie samenstellen, waarbij Ibrahim Afellay en AZ-aanvaller Moussa Dembélé even vaak op de eerste plaats werden gezet. Daardoor werd het aantal tweede plaatsen relevant en daarbij scoorde de talentvolle PSV'er net iets beter dan de 19-jarige AZ'er. Ajacied Urby Emanuelson eindigde als derde.

Juryvoorzitter Cruyff: "Het was een close finish en uiteindelijk hebben details het beslist. Afellay heeft met PSV in de competitie net iets beter gepresteerd en in de Champions League op een hoger niveau gevoetbald. Bovendien is hij heel goed met tegenslagen omgegaan. Hij is altijd zijn eigen spel blijven spelen. Daarbij bracht Afellay steeds iets extra's."

"Het is een goed teken dat zich weer veel talenten op niveau hebben aangediend", gaat Cruyff verder. "Afellay, Dembélé en Emanuelson springen daar dit seizoen uit, maar de verschillen met anderen waren klein, wat aangeeft dat in de leeftijdsgroep tussen 18 en 22 jaar veel goeds zit. Dat biedt hoop voor de toekomst."

De spelers werden op de volgende veertien onderdelen beoordeeld: 1. Techniek, 2. Tactiek, 3. Overzicht, 4. Aannemen van de bal, 5. Passen, 6. Trappen, 7. Koppen, 8. Creativiteit, 9. Verantwoordelijkheid, 10. Initiatief, 11. Teamspeler, 12. Coachen, 13. Persoonlijkheid en 14. Sociale betrokkenheid.

Vooral dat laatste aspect is relevant voor de man die eind 1999 tot Europees Voetballer van de Eeuw werd gekozen. "In deze tijd, waarin iedereen het over het vervagen van normen en waarden heeft, blijft sport een uniek middel voor de samensmelting van mensen. Met de Johan Cruyff Prijs hopen we een jonge voetballer een extra duwtje richting een nog betere toekomst te geven. Ook krijgt hij via de Cruyff Foundation de mogelijkheid een gebaar te maken naar anderen."

Dit laatste betreft het aanleg van een speciaal Cruyff Court op een door de winnaar te bepalen locatie. Inmiddels hebben winnaars als Arjen Robben, Wesley Sneijder en Klaas-Jan Huntelaar in hun geboorteplaatsen Bedum, Utrecht en Hummelo al een naar hun vernoemd multifunctioneel veld laten aanleggen. Het door Salomon Kalou 'gewonnen' court wordt dit jaar geopend in Ivoorkust.

Cruyff tot slot: "Deze prijs is vooral een begin. Een stimulans om het maximale uit een carrière te halen. Het talent is er, de erkenning ook, nu is de speler weer aan zet. Maar als ik zie hoe het de andere winnaars is vergaan, dan maak ik me ook over Afellay weinig zorgen."

Net als de winnaars van de Gouden, Zilveren en Bronzen Schoen, ontvangt de 21-jarige Afellay de Johan Cruyff Prijs tijdens het op 3 september te houden Gala Voetballer van het Jaar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 mei 2007 @ 13:10:13 #95
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49439390
en terecht
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_49495888
Erg leuk voor Ibi
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_49495962
Een terechte prijs

Nu genieten van de rust en er volgend seizoen weer vol tegenaan
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_52504579
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:13 schreef dndiek het volgende:
Een terechte prijs

Nu genieten van de rust en er volgend seizoen weer vol tegenaan
Het begin is in ieder geval goed
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_52506980
Wat mij betreft wordt ie de vaste rechtshalf in Oranje .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_52527785
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:09 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Het begin is in ieder geval goed
Hij speelde verdomd goed idd.

Alleen dat billenmaatjes gedrag tov Aissatti vind ik maar niks ....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52527830
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:19 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hij speelde verdomd goed idd.

Alleen dat billenmaatjes gedrag tov Aissatti vind ik maar niks ....
Dat heet 'cultuur' joh!
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:03:40 #102
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_52530891
De middenvelder van PSV meldde zich vandaag weliswaar gewoon bij de selectie van het Nederlands elftal, maar uit enkele medische tests is gebleken dat Affellay toch niet fit genoeg is. De jonge technicus raakte gisteren in het duel met Heracles Almelo geblesseerd aan zijn enkel en blijkt nog teveel last van het gewricht te hebben.

Die enkel ook altijd.. al valt hij op zijn heup dan nog blesseert hij zijn enkel.. echt een man van glas. Erg Jammer, anders was hij de beste speler in Nederland.
pi_52530943
Wat is het toch jammer dat een jongen als Affelay zo gevoelig is, als hij gewoon een seizoen mee kan spelen betekend dat imho veel punten voor PSV...
pi_52531177
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De middenvelder van PSV meldde zich vandaag weliswaar gewoon bij de selectie van het Nederlands elftal, maar uit enkele medische tests is gebleken dat Affellay toch niet fit genoeg is. De jonge technicus raakte gisteren in het duel met Heracles Almelo geblesseerd aan zijn enkel en blijkt nog teveel last van het gewricht te hebben.

Die enkel ook altijd.. al valt hij op zijn heup dan nog blesseert hij zijn enkel.. echt een man van glas. Erg Jammer, anders was hij de beste speler in Nederland.
Nou,nou. Beste speler van NL. is gaat wel er ver. Is zeker een talent maar is er nog lang niet. Goed dat hij bij de selectie zit van Oranje maar een basisspeler is het nog lang niet. Vraag me overigens ook af of hij de absolute top aan kan. Eerst maar is 1 a 2 seizoenen waarmaken en dan praten we verder.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:13:27 #105
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_52531232
Dat gevoelig zijn valt ook wel mee. Als je iedere wedstrijd een paar van die trappen krijgt, is het meer een wonder als je niet geblesseerd bent.
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
pi_52531952
Hopelijk krijgt ie snel een dik contract tot 2012 met een jaarsalaris van een miljoen euro .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_52532021
Ik denk ook niet dat hij het bij een europese topclub kan gaan maken op deze manier. Hij is zo'n beetje na elke 3 wedstrijden geblesseerd. Ondanks dat hij goed kan voetballen zal hij zich niet elke keer weer terug kunnen vechten in de basis elf van een europese topclub.
pi_52532062
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:33 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk krijgt ie snel een dik contract tot 2012 met een jaarsalaris van een miljoen euro .
Ik dacht dat jij nooit zo'n grote fan was van Afellay?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52532230

Hopelijk zal hij de absolute top halen.
pi_52532249
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:36 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij nooit zo'n grote fan was van Afellay?
Ik vond hem vorig jaar nog te blessuregevoelig en zeker aan het begin van het jaar vertraagde hij het spel te vaak. Hij heeft de afgelopen maanden echter een enorme groei meegemaakt. Zowel fysiek als qua spel (handelingssnelheid) is ie flink vooruit gegaan.
pi_52533585
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:13 schreef PinhoSouza het volgende:
Dat gevoelig zijn valt ook wel mee. Als je iedere wedstrijd een paar van die trappen krijgt, is het meer een wonder als je niet geblesseerd bent.
Zal dan toch waarschijnlijk met zijn manier van voetballen te maken hebben. Daar zal hij zich tegen moeten wapenen anders gaat hij het niet redden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_52940736
Afellay

pi_53069860
Is er al ooit een speler van talent van het jaar naar voetballer van het jaar gegaan?

Zo nee, dan wordt dat hoog tijd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53069970
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er al ooit een speler van talent van het jaar naar voetballer van het jaar gegaan?

Zo nee, dan wordt dat hoog tijd
Dennis Bergkamp en Mark van Bommel hebben beide prijzen gewonnen.
pi_53070004
Achter elkaar?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53070022
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Achter elkaar?
Bergkamp wel
Bij Van Bommel zat er 1 jaar tussen.
pi_53415478
En weer geblesseerd
pi_53415643
De overtreding zag er opzich niet heel ernstig uit, toch weer vervelend voor die jongen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53417109
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:18 schreef RayMania het volgende:
De overtreding zag er opzich niet heel ernstig uit, toch weer vervelend voor die jongen.
Zijn lichaam zal misschien gewoon ongeschikt zijn voor topsport.
pi_53420660
Dit moet toch echt het laatste seizoen zijn waarin hij dit krijgt, anders heeft hij een probleem.
Sneijder had het overigens tot vorig jaar ook, daarom koos ik hem nooit voor profcoach ed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')