Mail is leuk. Vooral als het van je man is die meldt dat ie een vlucht richting Nederland gaat boekenquote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Was ook een domme gedachte.
en hoe lang heb je hem dan fysiek niet gezien?quote:Op woensdag 14 september 2005 15:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mail is leuk. Vooral als het van je man is die meldt dat ie een vlucht richting Nederland gaat boeken
laat dat knaapje maar, wij staan ver boven dat kinderachtige gedrag nietwaar?quote:Op woensdag 14 september 2005 15:44 schreef Waxxer het volgende:
BLIJF!!! VAN!!! BLUBBERZWIJN!!!! AF!!!! Met gemeen gedoe...!!!!!!
Stiekum vind je ons hartstikke aardigquote:Op woensdag 14 september 2005 15:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hee, ik lees zeurende text...dan moet Wax weer online zijn.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:54 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Stiekum vind je ons hartstikke aardig![]()
Knaapjequote:Op woensdag 14 september 2005 15:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
laat dat knaapje maar, wij staan ver boven dat kinderachtige gedrag nietwaar?
Jah.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
laat dat knaapje maar, wij staan ver boven dat kinderachtige gedrag nietwaar?
alsof daar moeilijk aan te komen isquote:Op woensdag 14 september 2005 15:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
geef ff je mailadres.
Ik ben geen nicht laat staan een nette.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:59 schreef Cazman het volgende:
Gedraag jullie!! Als nette nichten!!
ik moet zo door de regenquote:
Aaawww.... Ik heb de auto thuis laten staan, anders bracht ik je wel even!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik moet zo door de regenmaar ik heb een Grote Gele Paraplu
Sinds 6 juni. Dus het valt mee.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe lang heb je hem dan fysiek niet gezien?
valt meequote:Op woensdag 14 september 2005 16:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sinds 6 juni. Dus het valt mee.
Ons record is 16 maanden en tussen de laatste keer en die daarvoor zaten 14 maanden.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:16 schreef creno het volgende:
[..]
valt mee
ik zou er niet aan moeten denken dat ik mijn vriendje zolang niet zou kunnen zien...
quote:Op woensdag 14 september 2005 14:26 schreef wonderer het volgende:
*hopt binnen* 4 pagina's is wel weinig. *zucht*
Hallo allemaal. Ik zag dat we er nog niet helemaal in geslaagd waren die puber weg te pesten. Nieuwe ronde nieuwe kansen?
Ik had het over zure regen. Voel je je aangesproken ofzo?quote:
Je was van plan zure regen weg te pesten?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had het over zure regen. Voel je je aangesproken ofzo?
ja ik !quote:Op woensdag 14 september 2005 16:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je was van plan zure regen weg te pesten?
Ja, ik voel me aangesproken.Zie jij soms nog andere pubers naast Kugari-Ken?
Echt snugger ben je niet he? Ik had het over Acid_nightmare of hoe die eikel ook mag heten.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je was van plan zure regen weg te pesten?
Ja, ik voel me aangesproken.Zie jij soms nog andere pubers naast Kugari-Ken?
Ik ben net zo hoogopgeleid als KK hoor.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Echt snugger ben je niet he? Ik had het over Acid_nightmare of hoe die eikel ook mag heten.
nee ik ben niet zo'n blije huppelpuber....quote:Op woensdag 14 september 2005 17:16 schreef creno het volgende:
aaah, cybart is fuliefd
geen blije huppelpuber, wat dan ? een sjago wandelnicht ? een knorrige rolbejaarde ?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee ik ben niet zo'n blije huppelpuber....
een egocentrische lompe boer met een comlexquote:Op woensdag 14 september 2005 17:35 schreef creno het volgende:
[..]
geen blije huppelpuber, wat dan ? een sjago wandelnicht ? een knorrige rolbejaarde ?![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
een egocentrische boer met een comlex
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:46 schreef creno het volgende:
[..]
![]()
ik vroeg wat jij bent, niet wat ik ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |