Ik had het over zure regen. Voel je je aangesproken ofzo?quote:
Je was van plan zure regen weg te pesten?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had het over zure regen. Voel je je aangesproken ofzo?
ja ik !quote:Op woensdag 14 september 2005 16:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je was van plan zure regen weg te pesten?
Ja, ik voel me aangesproken.Zie jij soms nog andere pubers naast Kugari-Ken?
Echt snugger ben je niet he? Ik had het over Acid_nightmare of hoe die eikel ook mag heten.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je was van plan zure regen weg te pesten?
Ja, ik voel me aangesproken.Zie jij soms nog andere pubers naast Kugari-Ken?
Ik ben net zo hoogopgeleid als KK hoor.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Echt snugger ben je niet he? Ik had het over Acid_nightmare of hoe die eikel ook mag heten.
nee ik ben niet zo'n blije huppelpuber....quote:Op woensdag 14 september 2005 17:16 schreef creno het volgende:
aaah, cybart is fuliefd
geen blije huppelpuber, wat dan ? een sjago wandelnicht ? een knorrige rolbejaarde ?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee ik ben niet zo'n blije huppelpuber....
een egocentrische lompe boer met een comlexquote:Op woensdag 14 september 2005 17:35 schreef creno het volgende:
[..]
geen blije huppelpuber, wat dan ? een sjago wandelnicht ? een knorrige rolbejaarde ?![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
een egocentrische boer met een comlex
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:46 schreef creno het volgende:
[..]
![]()
ik vroeg wat jij bent, niet wat ik ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |