quote:Op woensdag 14 september 2005 00:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor. Jouw klokkenspel is perfect zoals ie is
ik doe mijn best!quote:Op woensdag 14 september 2005 00:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat willen wij niet missen, dus nu moet je wel komen, of is dat geen geldig argument om van dienst te wisselen zodat je dan niet hoeft te werken?![]()
Ik ben namelijk de televisie richting opgegaan. Misschien kies ik film als minor.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je bent nu alleen maar lief?
Wat is er gebeurd??Gestopt??
wie moeten we omkopen/bedreigen?quote:
eeeeeeeeeeeeeeeennnnn CUT.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ben namelijk de televisie richting opgegaan. Misschien kies ik film als minor.
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeennnnn CUT.
Jongens we gaan live, Wiz gaat live, Dessie ff koppie kemmie twee, ja zo, oke VIJF, VIER, ... , ... , ... !!!
http://elisabeth.ziekenhuis.nl/quote:Op woensdag 14 september 2005 01:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
wie moeten we omkopen/bedreigen?
Je moet erbij geweest zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 01:21 schreef petre86 het volgende:
achter de schermen gebeurt altijd vanalles he?
Oei. De zorg holt al achteruit... beter van niet, misschien heb ik ze nog es nodigquote:Op woensdag 14 september 2005 01:17 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
http://elisabeth.ziekenhuis.nl/
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:28 schreef wonderer het volgende:
Slapertjes truste
Writersblock, en beter goed gejat enzoquote:
Hij lijkt op Jim.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
D'r was hier net een schattig heterootje:
[afbeelding]
maar we hebben hem al weer weggepest, per ongeluk..
wat jij wilquote:
rug-riddersquote:
Nog gepijpt homo?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:24 schreef Cybart het volgende:
kug flikker op met je "ik weet het beter shit"
dat je dat op je leerlingen uitspuit (die er ook wel gek van zullen worden) is tot daar aan toe, maar ga me niet bemoeien met mij.
opbokken!
Homo's kunnen nooit genoeg krijgen van spuiten hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 12:24 schreef Cybart het volgende:
kug flikker op met je "ik weet het beter shit"
dat je dat op je leerlingen uitspuit (die er ook wel gek van zullen worden) is tot daar aan toe, maar ga me niet bemoeien met mij.
opbokken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |