KP riskeert gewoon zijn klokkenspel! Da's geen mietje, maar een bikkelquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:58 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja jullie denken het ik vraag het gewoon!!![]()
I like him..quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Subtiliteit is zooo overrated.
Als ik m'n klokkenspel wil riskeren doe ik het wel met echte vragen.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
KP riskeert gewoon zijn klokkenspel! Da's geen mietje, maar een bikkel
What's not to like?quote:
Doe maar mondje houden en lief kijkenquote:
Sorry waxjequote:Op woensdag 14 september 2005 00:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
NEEE....Toe....
Alsjeblieft....
Vlarp....
ja goed we hadden het er net over dat ik zo leuk ben!!quote:Op woensdag 14 september 2005 00:09 schreef Waxxer het volgende:
Hohooooooiiii
Nou, ik ben klaar met heen en weer sjeezen...Ikke ikke ikke ikke!
Hoe gaat het dan hier allemaal?
D'r was hier net een schattig heterootje:quote:Op woensdag 14 september 2005 00:09 schreef Waxxer het volgende:
Hohooooooiiii
Nou, ik ben klaar met heen en weer sjeezen...Ikke ikke ikke ikke!
Hoe gaat het dan hier allemaal?
tsss bitchquote:Op woensdag 14 september 2005 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
KP riskeert gewoon zijn klokkenspel! Da's geen mietje, maar een bikkel
nee hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben weer teruggereden omdat ik geen zin had de auto daar ergens te stallen, en ik anders morgen weer een halve dag kwijt ben aan reizen... Erg he? Krijg ik nu straf?
ja bukken!!quote:Op woensdag 14 september 2005 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben weer teruggereden omdat ik geen zin had de auto daar ergens te stallen, en ik anders morgen weer een halve dag kwijt ben aan reizen... Erg he? Krijg ik nu straf?
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
D'r was hier net een schattig heterootje:
[afbeelding]
maar we hebben hem al weer weggepest, per ongeluk..
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:31 schreef Stroekie het volgende:
nee hoor, zo gemakkelijk laat ik me niet wegjagen
ik heet geen zure nachtmerrie
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat was eens maar nooit weer, geloof ik!En nu slaapt hij onder zijn Ajax-dekbed en alles....
och arm kan het heterootje vanacht weer niet op z'n buik slapenquote:Op woensdag 14 september 2005 00:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]. Stiekem rukkend op onze fotoboeken.
.
RUKKEND???quote:Op woensdag 14 september 2005 00:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]. Stiekem rukkend op onze fotoboeken.
.
zoals??.....quote:Op woensdag 14 september 2005 00:45 schreef Stroekie het volgende:
aktie?
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
RUKKEND???
Masturberend, hoor jij te zeggen!
reaktiequote:Op woensdag 14 september 2005 00:45 schreef Stroekie het volgende:
aktie?
Stel jij jou dat nou eens filmisch voor, in welke context zou jij dat plaatsen en wat is het plot, Wizarddragon?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:55 schreef wizarddragon het volgende:
zoiets.
Nee hoor. Jouw klokkenspel is perfect zoals ie isquote:Op woensdag 14 september 2005 00:56 schreef keizerpinguin het volgende:
hihihi wonderer wil dat ik naar de Efteling kom om mijn klokkespel te verbouwen!?![]()
ja dat willen wij niet missen, dus nu moet je wel komen, of is dat geen geldig argument om van dienst te wisselen zodat je dan niet hoeft te werken?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:56 schreef keizerpinguin het volgende:
hihihi wonderer wil dat ik naar de Efteling kom om mijn klokkespel te verbouwen!?![]()
Sorry, film is niet meer m'n vakspecialiteitquote:Op woensdag 14 september 2005 00:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stel jij jou dat nou eens filmisch voor, in welke context zou jij dat plaatsen en wat is het plot, Wizarddragon?
Je bent nu alleen maar lief?quote:Op woensdag 14 september 2005 01:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Sorry, film is niet meer m'n vakspecialiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |