zo van llinks links rechts rechts en springen!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SomsMaar noem het maar instructeur
euh ja daar kan ik best wel wat klodders per ongeluk naast mikkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Zie ik daar een pijpsmoeltje?
Ziet er best schatig uitquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zo van llinks links rechts rechts en springen!!
http://www.fitnesscentrumvdrunen.nl/Untitled-3.htm
hij heeft geluisterd naar mijn raad heel goed!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:34 schreef beaverhausen het volgende:
Het ventje is wel erg stil nu..
.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:Zullen we ook nog even in z'n fotoboek gaan spammen?
En dat heeft dan een naam als Zure Nachtmerriequote:
ze dansen BIJNA allemaal gelijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:33 schreef keizerpinguin het volgende:
zo van llinks links rechts rechts en springen!!
http://www.fitnesscentrumvdrunen.nl/Untitled-3.htm
ojaquote:
Hij is of stiekem homo en dan hebben we er weer een nieuwe bij, óf hij denkt nu kutkutktukutkut en vraagt zich af hoe hij dit topic uit z'n My Active Topics kan krijgen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:34 schreef beaverhausen het volgende:
Het ventje is wel erg stil nu..
.
Wat is een jockstring?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:. En ook nog allemaal persoonlijke details in z'n profiel. Wat heerlijk naief.
.
We kunnen 'm zo 's ochtends opwachten als hij met de bus naar school in Arhem gaat (lijn 43 ofzo zal het zijn) en dan "Hans! Joeehooee! Hansjepansje! Je hebt gisteren je jockstring laten liggen" roepen. En dan kijken hoe z'n kei stoere hetero vriendjes reageren..
Doen wij ook niet altijd hoorquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is een jockstring?Het is jockstrap, gij heerlijk naief dorps onbedorven knulletje
G_E is puur ende onschuldig!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is een jockstring?Het is jockstrap, gij heerlijk naief dorps onbedorven knulletje
oei, dat wordt nóg vaker oefenen dus?quote:
JAJA, DAT WETEN WE NOU WEL.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E is puur ende onschuldig!.
hahhahaquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
41% is lurker, dat hebben we al veel eerder vastgesteld..
Slaap lekker crenoquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:33 schreef creno het volgende:volgens mij is ie gillend weggerend
ik ga ook gillend wegrennen, mijn bed schreeeeeuuuwt !
truste
Maar dan komt ie wel aan met tips over een mond met warm water. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
JAJA, DAT WETEN WE NOU WEL..
waar is die poll gepost dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:47 schreef Great_Expectations het volgende:
En later nog een keer:
[afbeelding]
Het is dus een redelijk stabiel lurk-percentage.
Ik probeer mijn onschuldig imago zorgvuldig in stand te houden, maar soms verraad ik mezelf en floept er opeens één van de "G_E's 1001 tips voor een sexleven vol Grote Verwachtingen" uit.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dan komt ie wel aan met tips over een mond met warm water. Dat dan weer wel..
Je bedoelt dat er nog 1000 tips zijn?! Doetus snel vertellen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik probeer mijn onschuldig imago zorgvuldig in stand te houden, maar soms verraad ik mezelf en floept er opeens één van de "G_E's 1001 tips voor een sexleven vol Grote Verwachtingen" uit..
Kei lang geleden. Helaas staan er geen data bij.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:49 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waar is die poll gepost dan?
*voor Brad bestel*quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:46 schreef Great_Expectations het volgende:
http://images.google.nl/images?q=jockstring&hl=nl&lr=&newwindow=1&c2coff=1&sa=N&tab=wi
En wat zijn dit dan hè hè hè nou nou nou?.
Wij neuken niet. Wij make lovequote:Op dinsdag 13 september 2005 23:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
neuk jij brad wel eens met je voorbinddildo?!
Subtiliteit is zooo overratedquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
neuk jij brad wel eens met je voorbinddildo?!
of beter nog...quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh God, daar gaan we weer. Dames, dat soort intieme discussies horen in [sex] thuis, niet hier.
Ik zie het verschil niet zo.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh God, daar gaan we weer. Dames, dat soort intieme discussies horen in [sex] thuis, niet hier.
Freedom of speech! Yeah baby!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:56 schreef keizerpinguin het volgende:
ik weiger mijn mond te spoelen!!!
ik zeg wat ik wil! phunak
ja jullie denken het ik vraag het gewoon!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Subtiliteit is zooo overrated.
Ik dacht dat dat beslist niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:58 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja jullie denken het ik vraag het gewoon!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |