abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31006722
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:33 schreef Jorikjet het volgende:

[..]

kwa gitaar zal ik een les paul model kopen, aangezien green day, jimmy eat world, en sugercult daar op spelen... les is niet echt nodig vind ik, maar het is wel handig als iemand je een beetje op weg helpt. (vrienden etc)
vooral doen.. als ik me de gitaar van mijn idool had gekocht had ik een explorer gehad.. ben ik ff blij dat ik dat advies nooit heb gekregen..
In The Presence Of Enemies!
pi_31007501
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:49 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Begin dan met Paranoid Android. Zodra je die kent lijken de andere nummers uber simpel
Lol ja Die speel ik ook wel, voor de helft Ik speel dus ook al wel wat nummers van ze, maar dan zonder effecten. Ik ben van plan wat nieuwe dingen te gaan aanschaffen en ben dus benieuwd wat andere mensen hier onder andere voor gebruiken. Maar jij speelt dus ook?
Oh, and that's a bad miss!
pi_31007768
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:49 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Begin dan met Paranoid Android. Zodra je die kent lijken de andere nummers uber simpel
welk deel vind je daar zo moeilijk aan dan? (behalve de solo waar geen logica in schijnt te zitten)
pi_31017841
quote:
Op maandag 26 september 2005 20:29 schreef Even het volgende:
Ow ja wat ik ook nog wou vragen:

Heeft iemand een tabje van de intro van "het regent zonnestralen (Live)" van Acda en de Munnik..

Live speelt zo'n kerel op de achtergrond een melodietje, terwijl Thomas Acda dan wat verteld over Herman, maar ik kan em nergens op t internet vinden... *Zucht *
Die gast is J.B. Meyers en hij speelt ook vaak mee bij De Dijk... Misschien dat als je op hem zoekt, je meer kan vinden

Al is dat waarschijnlijk niet wat je wilde weten
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_31018547
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:59 schreef Hammet het volgende:

[..]

welk deel vind je daar zo moeilijk aan dan? (behalve de solo waar geen logica in schijnt te zitten)
Juist, die solo bedoel ik. En moet een solo perse logica hebben? Don´t think so... En ja Brentmeister ik speel ook. Vooral Exit Music, Lucky, en Knives Out speel ik graag
  donderdag 29 september 2005 @ 09:16:01 #156
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_31018934
there there en high and dry zijn ook wel leuk om te spelen.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  donderdag 29 september 2005 @ 09:18:20 #157
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_31018966
quote:
Op donderdag 29 september 2005 08:53 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Juist, die solo bedoel ik. En moet een solo perse logica hebben? Don´t think so... En ja Brentmeister ik speel ook. Vooral Exit Music, Lucky, en Knives Out speel ik graag
Logica? Tsja, er zitten in Paranoid Android stukjes 7/8 en dat is soms wel lastig, vooral met soleren.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_31019736
quote:
Op maandag 26 september 2005 20:43 schreef Ibanez het volgende:

afgelopen zaterdag was me weer het dagje wel:

s'avonds @ spuugh Vaals: tent afbreken.

een zeer innoverende dag
Mooie live foto! Welke tent is dat? Ik heb toch op de meeste podia van NL wel gestaan, maar deze foto komt me qua podium niet bekend voor...

Ow ja, over die noise suppressor. Ik ben zelf al jarenlang tevreden over de rocktron Hush. Ik heb hem standaard ingebouwd in mijn vooduvalve pre-amp maar je kan hem ook los kopen. Dat ding werkt echt supergoed.
<<Hier kan uw advertentie staan>>
pi_31020278
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:16 schreef Jorikjet het volgende:
there there
  donderdag 29 september 2005 @ 11:17:57 #160
71333 BUG80
Stop making sense
pi_31021747
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:22 schreef Gitarist het volgende:

[..]

Die gast is J.B. Meyers en hij speelt ook vaak mee bij De Dijk... Misschien dat als je op hem zoekt, je meer kan vinden

Al is dat waarschijnlijk niet wat je wilde weten
Ik denk dat Even de versie bedoelt die op die live-dubbelaar staat van Acda & de Munnik. Voor zover ik weet speelt Acda dat intro. Het is redelijk standaard wat hij daar doet, hoor.
pi_31022955
Zo, vrijdag weer optreden, ga dan voor het eerst mijn el-cheapo zender proberen, ben benieuwd of het probleemloos gaat verlopen. In de oefenruimte werkt het wel goed
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_31023208
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:58 schreef Cynic het volgende:
Zo, vrijdag weer optreden, ga dan voor het eerst mijn el-cheapo zender proberen, ben benieuwd of het probleemloos gaat verlopen. In de oefenruimte werkt het wel goed
draadloos is echt vet!! Heb je een systeem dat op meerdere freq. werkt? (neem aan van wel)

ik ga ook draadloos spelen als we in deze mate blijven spelen; wij (de andere gitarist en ik) willen de neiging hebben om eens af en toe van het podium te springen om zo de moshpit te torpederen... (trappen, springen, gitaarsmashen etc.) Met kabel wil dat af en toe wel eens voor problemen zorgen.....
pi_31023298
Wireless is heerlijk. Ik ben 2 maanden geleden overgestapt op een AKG Guitarbug, omdat we naar Duitsland gingen voor een aantal gigs. Super! Echt aan te raden!, Ibanez, in welke band speel jij eigenlijik?
<<Hier kan uw advertentie staan>>
pi_31024358
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:07 schreef Ibanez het volgende:

[..]

draadloos is echt vet!! Heb je een systeem dat op meerdere freq. werkt? (neem aan van wel)

ik ga ook draadloos spelen als we in deze mate blijven spelen; wij (de andere gitarist en ik) willen de neiging hebben om eens af en toe van het podium te springen om zo de moshpit te torpederen... (trappen, springen, gitaarsmashen etc.) Met kabel wil dat af en toe wel eens voor problemen zorgen.....
Ik heb eigenlijk geen idee, heb van marktplaats een Rexer gekocht, true diversity (geen idee wat dat is) en ik vermoed dat er 1 frequentie opzit. Maar ik ben de enige in de band die draadloos speelt en ik neem altijd een kabel mee voor het geval dat...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_31029381
Ik kan Hey Joe en Purple Haze van Hendrix spelen. Weet iemand nog makkelijke nummers van Hendrix?? Ik heb vanavond gitaarles en dan kan ik een CDtje mee brengen weet je wel.
feest
  donderdag 29 september 2005 @ 16:24:51 #166
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_31030127
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:00 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik kan Hey Joe en Purple Haze van Hendrix spelen. Weet iemand nog makkelijke nummers van Hendrix?? Ik heb vanavond gitaarles en dan kan ik een CDtje mee brengen weet je wel.
The Wind Cries Mary
Highway Chile
Voodoo Chile

En iets minder makkelijk:

Castles made of sand
of Little Wing
Check mijn band Glorybox
pi_31030763
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:17 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Ik denk dat Even de versie bedoelt die op die live-dubbelaar staat van Acda & de Munnik. Voor zover ik weet speelt Acda dat intro. Het is redelijk standaard wat hij daar doet, hoor.
Ja maar toch zijn er nergens tabs van ze doen het bij het concert van Groeten uit maaiveld en bij Op Vooraad..

hij word trouwens niet door Acda of J.B. gespeeld maar door die andere gast ben ff zn naam kwijt
......Signature-loos......
pi_31034042
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:47 schreef Even het volgende:

[..]

Ja maar toch zijn er nergens tabs van ze doen het bij het concert van Groeten uit maaiveld en bij Op Vooraad..

hij word trouwens niet door Acda of J.B. gespeeld maar door die andere gast ben ff zn naam kwijt
David Middelhof, ik ga dalijk even kijken welk nummer je bedoelt. Mijn AedM reportoire is vrij groot namelijk. Ook qua gitaarspel.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_31034100
tvp
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31034195
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:47 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

David Middelhof, ik ga dalijk even kijken welk nummer je bedoelt. Mijn AedM reportoire is vrij groot namelijk. Ook qua gitaarspel.
Het regent zonnestralen
pi_31036613
Binnenkort zal ik even een boekje scannen wat ik nog in een ander huis heb liggen, AedM tabs en daar zit zonnestralen ook by for as far I know .
pi_31037165
quote:
Op maandag 26 september 2005 20:29 schreef Even het volgende:
Ow ja wat ik ook nog wou vragen:

Heeft iemand een tabje van de intro van "het regent zonnestralen (Live)" van Acda en de Munnik..

Live speelt zo'n kerel op de achtergrond een melodietje, terwijl Thomas Acda dan wat verteld over Herman, maar ik kan em nergens op t internet vinden... *Zucht *
Het is een G die hij pakt met de ene keer een loopje van de A noot naar B en dan C akoord, en de andere keer demt hij met zn pink de onderste snaren af en die slaat hij aan, tzit wel beetje wazig in elkaar,
it's better to burn out than to fade away.
pi_31038910
Kan iemand mij helpen met Radiohead trouwens. Ik wil Paranoid Android nou al anderhalf jaar leren (en dan bedoel ik dus verder dan 2 x de 8 aanslaan en verward zijn bij de transitie naar de 3) maar het lukte me tot nu toe totaal niet.

Ik heb het net weer opgepakt, en sommige stukjes heb ik nog wat moeite mee, ik g ebruik deze tab:

http://www.ultimate-guita(...)mputer_album_tab.htm

Leek mij wel redelijk betrouwbaar, deze tab (Op de zesjes op de A snaar na, volgens mij moeten ze op de E). Ik zoek dus eigenlijk tips voor de moeilijkste mainstream stukjes. Die scheurende solo leer ik een andere keer wel.

FILL 2

WTF @ mijn handen. Moet ik mijn pinkje gewoon enorm pijn doen of mag ik ook mijn ringvinger proberen te gebruiken?
pi_31041662
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:00 schreef NiteSpeed het volgende:
Binnenkort zal ik even een boekje scannen wat ik nog in een ander huis heb liggen, AedM tabs en daar zit zonnestralen ook by for as far I know .
T is wel Het regent zonnestralen LIVE he

En je mag trouwens niet ingescand bladmuziek op fok zetten (copyright enzo) dus mail me ff als je het hebt ingescand
Mail staat in mn profiel
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:16 schreef The_killing_Guide het volgende:

[..]

Het is een G die hij pakt met de ene keer een loopje van de A noot naar B en dan C akoord, en de andere keer demt hij met zn pink de onderste snaren af en die slaat hij aan, tzit wel beetje wazig in elkaar,
Ik denk dat ik snap wat je bedoeldt, morgen eens proberen...
thnx

[ Bericht 27% gewijzigd door Even op 29-09-2005 22:14:47 ]
pi_31041999
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:24 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

The Wind Cries Mary
Highway Chile
Voodoo Chile

En iets minder makkelijk:

Castles made of sand
of Little Wing
Foxy Lady is het geworden! Alleen kut dat ik van geen meter vibrato's kan spelen.
feest
  vrijdag 30 september 2005 @ 00:52:53 #176
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_31046870
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:19 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Foxy Lady is het geworden! Alleen kut dat ik van geen meter vibrato's kan spelen.
Foy Lady, ook tof
Check mijn band Glorybox
pi_31046979
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 00:52 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Foy Lady, ook tof
ja man
feest
pi_31051427
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:58 schreef NiteSpeed het volgende:
Kan iemand mij helpen met Radiohead trouwens. Ik wil Paranoid Android nou al anderhalf jaar leren (en dan bedoel ik dus verder dan 2 x de 8 aanslaan en verward zijn bij de transitie naar de 3) maar het lukte me tot nu toe totaal niet.

Ik heb het net weer opgepakt, en sommige stukjes heb ik nog wat moeite mee, ik g ebruik deze tab:

http://www.ultimate-guita(...)mputer_album_tab.htm

Leek mij wel redelijk betrouwbaar, deze tab (Op de zesjes op de A snaar na, volgens mij moeten ze op de E). Ik zoek dus eigenlijk tips voor de moeilijkste mainstream stukjes. Die scheurende solo leer ik een andere keer wel.

FILL 2

WTF @ mijn handen. Moet ik mijn pinkje gewoon enorm pijn doen of mag ik ook mijn ringvinger proberen te gebruiken?
Hm.. probeer eens de guitar pro tab te downen, dan kun je het ook horen namelijk..
pi_31060097
quote:
Op donderdag 29 september 2005 08:53 schreef -Dries- het volgende:
En ja Brentmeister ik speel ook. Vooral Exit Music, Lucky, en Knives Out speel ik graag
Ok cool, en wat voor effecten gebruik je dan o.a.?

There there
Oh, and that's a bad miss!
pi_31061019
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:56 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Ok cool, en wat voor effecten gebruik je dan o.a.?

There there
Ik speel ze akoestisch vriend
pi_31065383
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:03 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Hm.. probeer eens de guitar pro tab te downen, dan kun je het ook horen namelijk..
of een power tab, is gratis. Moet je wel ook de gelijknamige software hebben power-tab.net
pi_31071106
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:16 schreef StephanL het volgende:

[..]

of een power tab, is gratis. Moet je wel ook de gelijknamige software hebben power-tab.net
guitar pro ook.... als je het op mijn manier doet
pi_31082476
hmmm... vandaag de k7 terug gekregen: had em weggebracht om op te laten stemmen naar een dropped b ipv open b. De hals is ook weer bijgesteld!!! Man, het lijkt of ik een nieuwe gitaar heb!!!
  FOK!fossiel zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:25:09 #184
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_31085088
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:33 schreef NASDAQbastardo het volgende:

[..]

Haha, ongeveer precies dezelfde situatie als ik toen ik weer ging spelen. Als je nu toch al de motivatie hebt om te spelen en door de zure appel te bijten (veel oefenen) dan zou ik gewoon een leuke gitaar + amp kopen, en de rest komt vanzelf wel. aan dat ene jaartje les heb je meer dan je denkt (mensen die hun vingers op de frets leggen, en dat soort dingen) en daar kan je prima mee vooruit mits je oefent. Lessen, tja, dat komt evt later wel als je niet tevreden bent met je vooruitgang

IMO
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:33 schreef Jorikjet het volgende:

[..]

kwa gitaar zal ik een les paul model kopen, aangezien green day, jimmy eat world, en sugercult daar op spelen... les is niet echt nodig vind ik, maar het is wel handig als iemand je een beetje op weg helpt. (vrienden etc)
Ik denk dat ik idd voor een leuke gitaar + amp ga. Maar dat model, aan wat voor 'n prijsklasse moet ik denken, of is dat model van verschillende merken?
Of moet ik niet zo moeilijk doen en een (goede) muziekzaak binnenstappen?

Weet niet of hier mensen zijn die voorstander zijn van uit boek leren, maar daar zou ik ook de eerste stappen uit kunnen leren, icm wat "les" van bekenden van mij. Wat is daarvoor een aanrader?

Of is er sowieso een goede site aanrader om beetje te snuffelen?

Aangezien ik in 'n studentenhuis woon, moet ik wel vaak 'n koptelefoon gebruiken. Zijn die versterkers daar'n beetje geschikt voor? En is een Philips SBC HP890 beetje geschikt ervoor? (ik luister er zelf muziek mee en bevalt me prrrima)...
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:59:59 #185
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_31096470
He Jorikjet, heb je al wat mooie foto's van je nieuwe squier?
pi_31097312
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:59 schreef TeleluvR het volgende:
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:34:49 #187
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_31101342
eurch... wil graag die Jackson DXMG kopen, maar die snaren staan zo fokking hoog op dat feedbackmodel Oh ja, en ik heb een vraag. Op zo'n Dean Hardtail geval zaten (als het goed is ) .009 snaren, maar die op de hardtail leken echt veel strakker te staan dan bijv de snaren op die Jackson of een iba. kan dat? Of ben ik gewoon scheel.

edit.

Over dat koptelefoongedoe, bij mij klinkt het best brak, maar ik heb een kutheadset. Je kan hem wel heerlijk hard zetten. Met een Roland Cube 30 ofzo moet dat goed te doen zijn. En de prijsklasse tja, dat verschilt nogal. Voor ¤200 (geloof ik) heb je een Dean Vendetta 1.0 en die speelt best wel uber voor die prijs. Dus tja, het is in het begin wel een dure grap, 400-500 euro.

[ Bericht 33% gewijzigd door NASDAQbastardo op 01-10-2005 23:50:59 ]
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  zondag 2 oktober 2005 @ 09:55:19 #188
47781 Jorikjet
pi_31107079
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:59 schreef TeleluvR het volgende:

ben er ondertussen lekker aan gewend (geluid en speelbaarheid), en wil echt niks anders meer! hij past trouwens ook in de koffer van me les paul

[ Bericht 12% gewijzigd door Jorikjet op 02-10-2005 10:05:32 ]
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:15:10 #189
98135 TeleluvR
pi_31108002
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 09:55 schreef Jorikjet het volgende:

[..]

[afbeelding]

ben er ondertussen lekker aan gewend (geluid en speelbaarheid), en wil echt niks anders meer! hij past trouwens ook in de koffer van me les paul
Waanzinnig mooi ding, vooral die (onsubtiele) sunburst is waanzinnig!
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:21:44 #190
47781 Jorikjet
pi_31111736
danku danku!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_31114970
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 11:15 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Waanzinnig mooi ding, vooral die (onsubtiele) sunburst is waanzinnig!
ik begrijp dat niet!!! ik bedoel; niks tegen jou, maar hoe kan iemand zo'n afgeragd oud ding mooi vinden???? Een oldtimer laat je toch ook niet wegroesten tot hij alleen maar nog vier banden heeft..... Deze gitaar is in staat van ontbinding man!!!!! Of heeft het er soms mee te maken dat menige "grootheid" ook op afgeragde telecasters speelt???
  zondag 2 oktober 2005 @ 15:00:10 #192
98135 TeleluvR
pi_31115133
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 14:54 schreef Ibanez het volgende:

[..]

ik begrijp dat niet!!! ik bedoel; niks tegen jou, maar hoe kan iemand zo'n afgeragd oud ding mooi vinden???? Een oldtimer laat je toch ook niet wegroesten tot hij alleen maar nog vier banden heeft..... Deze gitaar is in staat van ontbinding man!!!!! Of heeft het er soms mee te maken dat menige "grootheid" ook op afgeragde telecasters speelt???
Ziet er gewoon mooi geleefd uit. Ik vind gebruikte gitaren toch wel iets van karakter hebben. Gitaren uit de winkel met zo'n grote glanzende laklaag vind ik echt afschuwelijk!
Met een beetje TLC ziet die squier er zo weer prachtig uit!
  zondag 2 oktober 2005 @ 17:33:17 #193
98135 TeleluvR
pi_31119196
Zonet gitaar nummero 2 verkocht deze week... De derde staat al op internet... Damn, wat valt dat tegen om gitaren weg te doen!!!
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:01:53 #194
47781 Jorikjet
pi_31125275
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 14:54 schreef Ibanez het volgende:

[..]

kwestie van smaak lijkt me, ik trek die hele ibanez collectie ook niet bijvoorbeeld...

oja, en teleluvr, TCL?
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:06:50 #195
98135 TeleluvR
pi_31125477
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:01 schreef Jorikjet het volgende:

[..]

kwestie van smaak lijkt me, ik trek die hele ibanez collectie ook niet bijvoorbeeld...

oja, en teleluvr, TCL?
TLC, Tender Loving Care...
Kortom, met wat liefde kun je de gitaar echt wel mooi krijgen. Beschadigingen zijn het probleem niet... Als de gitaar maar goed speelt... Net als het feit dat op een gegeven moment het niet meer uitmaakt wat er op de kop staat!

Mij doet Ibanez overigens ook helemaal niks: Ja, de oude kopien vind ik wel aardig, maar de huidige modellen doen en zeggen mij niks!
Dit is bijvoorbeeld een nette Ibanez kopie:

[ Bericht 8% gewijzigd door TeleluvR op 02-10-2005 21:15:40 ]
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:09:39 #196
98135 TeleluvR
pi_31125590
Ik ben wel benieuwd wat jullie vinden van deze gitaar. Is een beetje een ver-'Les Paulde' telecaster: set neck, humbuckers, flame topje. Persoonlijk vind ik de gitaar waanzinnig!

Fender doet het beter dan imageshack blijkbaar:

[ Bericht 24% gewijzigd door TeleluvR op 02-10-2005 21:18:16 ]
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:10:01 #197
47781 Jorikjet
pi_31125599
tja, een gitaar is een gebruiksvoorwerp, en mag er dus wel beetje 'versleten' uitzien. maar niet dat ik er slecht mee om ga ofzo, maar een krasje meer of minder maakt me niks uit.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:11:50 #198
98135 TeleluvR
pi_31125666
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:10 schreef Jorikjet het volgende:
tja, een gitaar is een gebruiksvoorwerp, en mag er dus wel beetje 'versleten' uitzien. maar niet dat ik er slecht mee om ga ofzo, maar een krasje meer of minder maakt me niks uit.
Precies... alleen dat eerste krasje/butsje doet pijn... Maar verder is het niet belangrijk, zolang het de bespeelbaarheid niet beinvloed!
pi_31128971
Mijn veertig jaar oude Les Paul kopie doet het ook nog best aardig . Ook al is de nek erop gelijmd en is hij gescheurd bij de kabelingang .
  maandag 3 oktober 2005 @ 10:21:41 #200
71333 BUG80
Stop making sense
pi_31138637
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:52 schreef NiteSpeed het volgende:
Mijn veertig jaar oude Les Paul kopie doet het ook nog best aardig . Ook al is de nek erop gelijmd en is hij gescheurd bij de kabelingang .
De nek is bij een Les Paul toch altijd gelijmd of vergis ik me nou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')