Zo is het. Wederom een vet nummer, overigensquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:18 schreef Ibanez het volgende:
*ibanez schopt thread naar boven....
.....woord omhoog, uit van hier.......
Vraagje over avatar? Komt dat uit de serie BECK ? Dat ben ik nu aan het kijken namelijk en ik dacht anime en gitaren?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zo is het. Wederom een vet nummer, overigensMisschien moeten jullie maar gewoon instrumentale metal gaan maken
![]()
Klinkt goed, dat nummer!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:18 schreef Ibanez het volgende:
Ik weet het niet om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
Vraagje over avatar? Komt dat uit de serie BECK ? Dat ben ik nu aan het kijken namelijk en ik dacht anime en gitaren?![]()
vette shit dat nummer \m/quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:18 schreef Ibanez het volgende:
Ja ik heb er wat vraagjes over... Ik heb em bij feedback gekocht en zeg maar gewoon degene die er hing want ze hadden hem niet op voorraad, alleen ik zie wat kleine markementjes eraan...1 volume knop zit zeg maar niet goed ivm de andere, als ie helemaal uit staat zie ik het getal 5 terwijl bij de andere gewoon de 0 staat...maar dit lijkt me niet zo'n probleem... Ik wil er wel wat aan doen enzo maar weet allemaal niet hoe dat moet... ook moet de input wat strakker aangedraait worden en de Bigsby die er op zit rammelt een beetje en moet ook denk ik ietsjes aangedraait worden... Alleen ben bang dat als ik het eraf haal het er nevernooit meer op krijg...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:09 schreef Agiath het volgende:
Ik heb vandaag een Epiphone Wildkat gekregen/gekocht (50/50)
Dat ding is echt super mooi
ah oke, ik wou dit even zeker weten voordat ik iets sloop hehequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:10 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Die volumeknop kan je er gewoon aftrekken en hem er weer opzetten, ik neem aan dat dat bij zo'n gitaar hetzelfde werkt
K'heb er vrij lang mee rondgelopen om ook zo'n LTD KH aan te schaffen, om de een of andere reden toen niet gedaan. Weet overigens niet waarom want ik vind het een bruute gitaar...quote:Op woensdag 21 september 2005 09:06 schreef Plaguebearer het volgende:
Een ESP/LTD Kirk Hammet Signature
Vreemd.. Het is allesbehalve droog. Het is wel een vrij kleurloos geluid, maar dat vind ik juist prettig, omdat je de klank via je amp dus rijkelijk naar eigen hand kan zetten.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:46 schreef Ibanez het volgende:
[..]
K'heb er vrij lang mee rondgelopen om ook zo'n LTD KH aan te schaffen, om de een of andere reden toen niet gedaan. Weet overigens niet waarom want ik vind het een bruute gitaar...
(meen me te herinneren dat ik het geluid te droog vond, ofzoiets..,nevermind..)
Ik heb mijn dunne e snaar 3 keer in 3 weken laten knappen. Gister gitaarles en toen liet hij zen eigenste ook knappenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:26 schreef googoodoll het volgende:
ik laat mijn D-snaar nu al voor de tweede keer deze week knappen. speel de laatste tijd weer wat vaker op mijn telecaster ivm nieuwe band etc. maar moet ik mijn gitaar beter laten afstellen of is mijn "dingetje" te scherp of zo?
It's all about controll, baby!quote:Op woensdag 21 september 2005 13:38 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik heb mijn dunne e snaar 3 keer in 3 weken laten knappen. Gister gitaarles en toen liet hij zen eigenste ook knappenEn toen zei ik dat, zei hij dat ik moest kijken naar waar die knapte, en als da telkens op de zelfde plek was kon daar wel eens een scherp stukje zijn, en dat moes je dan een beetje bij vijlen.
Rotterdam.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:49 schreef Jorikjet het volgende:
welke feedback is trouwns groter? utrecht of apeldoorn, ik wil vrijdag wel eens naar zo'n winkel toe
gha! een tjukker in da house!quote:Op woensdag 21 september 2005 17:05 schreef Jorikjet het volgende:
hujj.
rotterdam ligt een beetje uit de richting. (woon in de buurt van doetinchem)
Und?!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:58 schreef NRK het volgende:
hier een sample van mijn Randall RM100M top met Recto (dual rectifier) module.
http://members.home.nl/andy.stevens/sample.wav
Mja, ik hoor ook ontzettend veel positieve dingen over dit pedaal. Ik heb em zelf nog nooit uitgeprobeerd dus dat ga ik binnenkort maar es doen. Tis natuurlijk maar net waar je naar op zoek bent en waar je over speelt.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:04 schreef Jorikjet het volgende:
die rat distortion ken ik, maar ben er zelf niet echt zo gek van, aangezien het nogal een kille distortion is.
Mooi, bedankt! Overigens ben ik ook geinteresseerd in eigen ervaringen (met effecten) bij het spelen van Radiohead nummersquote:op deze pagina kun je trouwens ook zien wat johnny aan pedaaltjes gebruikt;
http://guitargeek.com/rigview/510/
Tja, wat moet ik zeggen. Het klinkt als een Dual Rectifier.quote:
Waar heb je dit mee opgenomen?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:58 schreef NRK het volgende:
hier een sample van mijn Randall RM100M top met Recto (dual rectifier) module.
http://members.home.nl/andy.stevens/sample.wav
is trouwens een mening van me. ik ben sowieso meer van een warme overdrive achtig ietsquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:55 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Mja, ik hoor ook ontzettend veel positieve dingen over dit pedaal. Ik heb em zelf nog nooit uitgeprobeerd dus dat ga ik binnenkort maar es doen. Tis natuurlijk maar net waar je naar op zoek bent en waar je over speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |