Te gek ding, heb ik ooit in een ver verleden ook nog gehad!quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:09 schreef Agiath het volgende:
Ik heb vandaag een Epiphone Wildkat gekregen/gekocht (50/50)
Dat ding is echt super mooi
Hehe thx, de gitaar was toch meer voor erbij, ik blijf me concentreren op bass, maar ik ga ook zeker veel oefenen op dit dingquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Te gek ding, heb ik ooit in een ver verleden ook nog gehad!
Veel plezier ermee!
hebben jullie geen mp3 van dat nummer op jullie site trouwens? Ik snap echt niks van al die rare plug-ins die ik de laatste tijd moet downloaden om gewoon een liedje op een site te kunnen luisteren...quote:Op zondag 18 september 2005 15:11 schreef Ibanez het volgende:
Vet optreden gehad gisteren... alleen pijn aan mijn nek
hellno! headbang!!!quote:Op zondag 18 september 2005 17:49 schreef Fixxxer het volgende:
wat? bij gebrek aan groepies moest jij de band afwerken?
ik zal eens kijken of ik em kan uploaden op mijn eigen webspace, vanavond, dan kan ik je (jullie) alvast een vooproefje geven van een nieuw nummer dat we hebben opgenomen. (wederom zonder vocalen) ...quote:Op zondag 18 september 2005 17:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
hebben jullie geen mp3 van dat nummer op jullie site trouwens? Ik snap echt niks van al die rare plug-ins die ik de laatste tijd moet downloaden om gewoon een liedje op een site te kunnen luisteren...
Jullie doen de drums met de Drumkit From Hell toch? In wat voor programma laad je die eigenlijk?quote:Op maandag 19 september 2005 10:14 schreef Ibanez het volgende:
[..]
hellno! headbang!!!
[..]
ik zal eens kijken of ik em kan uploaden op mijn eigen webspace, vanavond, dan kan ik je (jullie) alvast een vooproefje geven van een nieuw nummer dat we hebben opgenomen. (wederom zonder vocalen) ...
Logic...... maar is natuurlijk ook mogelijk met andere programma's.quote:Op maandag 19 september 2005 11:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jullie doen de drums met de Drumkit From Hell toch? In wat voor programma laad je die eigenlijk?
hmmmm.. probeer het hier eens:quote:Op zondag 18 september 2005 17:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
hebben jullie geen mp3 van dat nummer op jullie site trouwens? Ik snap echt niks van al die rare plug-ins die ik de laatste tijd moet downloaden om gewoon een liedje op een site te kunnen luisteren...
Zo is het. Wederom een vet nummer, overigensquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:18 schreef Ibanez het volgende:
*ibanez schopt thread naar boven....
.....woord omhoog, uit van hier.......
Vraagje over avatar? Komt dat uit de serie BECK ? Dat ben ik nu aan het kijken namelijk en ik dacht anime en gitaren?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zo is het. Wederom een vet nummer, overigensMisschien moeten jullie maar gewoon instrumentale metal gaan maken
![]()
Klinkt goed, dat nummer!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:18 schreef Ibanez het volgende:
Ik weet het niet om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
Vraagje over avatar? Komt dat uit de serie BECK ? Dat ben ik nu aan het kijken namelijk en ik dacht anime en gitaren?![]()
vette shit dat nummer \m/quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:18 schreef Ibanez het volgende:
Ja ik heb er wat vraagjes over... Ik heb em bij feedback gekocht en zeg maar gewoon degene die er hing want ze hadden hem niet op voorraad, alleen ik zie wat kleine markementjes eraan...1 volume knop zit zeg maar niet goed ivm de andere, als ie helemaal uit staat zie ik het getal 5 terwijl bij de andere gewoon de 0 staat...maar dit lijkt me niet zo'n probleem... Ik wil er wel wat aan doen enzo maar weet allemaal niet hoe dat moet... ook moet de input wat strakker aangedraait worden en de Bigsby die er op zit rammelt een beetje en moet ook denk ik ietsjes aangedraait worden... Alleen ben bang dat als ik het eraf haal het er nevernooit meer op krijg...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:09 schreef Agiath het volgende:
Ik heb vandaag een Epiphone Wildkat gekregen/gekocht (50/50)
Dat ding is echt super mooi
ah oke, ik wou dit even zeker weten voordat ik iets sloop hehequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:10 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Die volumeknop kan je er gewoon aftrekken en hem er weer opzetten, ik neem aan dat dat bij zo'n gitaar hetzelfde werkt
K'heb er vrij lang mee rondgelopen om ook zo'n LTD KH aan te schaffen, om de een of andere reden toen niet gedaan. Weet overigens niet waarom want ik vind het een bruute gitaar...quote:Op woensdag 21 september 2005 09:06 schreef Plaguebearer het volgende:
Een ESP/LTD Kirk Hammet Signature
Vreemd.. Het is allesbehalve droog. Het is wel een vrij kleurloos geluid, maar dat vind ik juist prettig, omdat je de klank via je amp dus rijkelijk naar eigen hand kan zetten.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:46 schreef Ibanez het volgende:
[..]
K'heb er vrij lang mee rondgelopen om ook zo'n LTD KH aan te schaffen, om de een of andere reden toen niet gedaan. Weet overigens niet waarom want ik vind het een bruute gitaar...
(meen me te herinneren dat ik het geluid te droog vond, ofzoiets..,nevermind..)
Ik heb mijn dunne e snaar 3 keer in 3 weken laten knappen. Gister gitaarles en toen liet hij zen eigenste ook knappenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:26 schreef googoodoll het volgende:
ik laat mijn D-snaar nu al voor de tweede keer deze week knappen. speel de laatste tijd weer wat vaker op mijn telecaster ivm nieuwe band etc. maar moet ik mijn gitaar beter laten afstellen of is mijn "dingetje" te scherp of zo?
It's all about controll, baby!quote:Op woensdag 21 september 2005 13:38 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik heb mijn dunne e snaar 3 keer in 3 weken laten knappen. Gister gitaarles en toen liet hij zen eigenste ook knappenEn toen zei ik dat, zei hij dat ik moest kijken naar waar die knapte, en als da telkens op de zelfde plek was kon daar wel eens een scherp stukje zijn, en dat moes je dan een beetje bij vijlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |