Heb ik me daarvoor GVD de ballen uit de broek zitten painten...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Appie Doderer
Moet je maar niet zo'n kort homobroekje dragen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Heb ik me daarvoor GVD de ballen uit de broek zitten painten...![]()
David Ogden Stiers...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef Berkery het volgende:
Hij lijkt wel wat op Charles Winchester uit MASH
Tong is een vrouw; kán niet anders...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
Lekker tegenstrijdig....
Goedenavond Meneer Tokkie.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:14 schreef Tokay het volgende:
Goedenavond, dames.
Tokay=Wimpiequote:Op dinsdag 13 september 2005 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond Meneer Tokkie.
quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Wimpavia' klinkt dan weer voor geen meter...
Sharpavia, wellichtquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Net als Hazesharpei, bekt ook niet echt lekker.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond Meneer Tokkie.
quote:
Alsof alle vrouwen tegenstrijdig zijnquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tong is een vrouw; kán niet anders...
Je zóú 'tegenstrijdig' natuurlijk ook kunnen zien als een ander woord voor 'vredelievend'...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
Alsof alle vrouwen tegenstrijdig zijn
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:28 schreef Tokay het volgende:
Aan zijn uitstraling te zien: de presentator van een duffe EO-quiz.
Uw frikandellen:quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:26 schreef Tokay het volgende:
[..]
![]()
Je ken het goedmake met een frikandel.
Doet er maar twee. En een pilsie.
Ow okay, is wel vergezocht dan...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je zóú 'tegenstrijdig' natuurlijk ook kunnen zien als een ander woord voor 'vredelievend'...![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:31 schreef Diaan73 het volgende:
Tekenaar?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:32 schreef Berkery het volgende:
Weer een striptekenaar?
Goeiendag!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Uw frikandellen:
[afbeelding]
En uw bier:
[afbeelding]
quote:Het was vakantie. Andy en TH verveelde zich. Er was niemand om te plagen of rotgeintjes bij uit te halen. Ze liepen met Treinsharpei door de Fok!straat. Ineens zagen ze Wyccie en Tokay door straat lopen. Ze vroegen waar ze heen gingen. Wij gaan naar Juffrouw Diaan. We gaan helpen met rechercheur Peaceman verhuizen. Hij komt vandaag bij Juffrouw Diaan wonen. TH bracht Treinsharpei terug naar huis. Andy liep met Wyccie en Tokay alvast naar het huis van Juffrouw Diaan. Wyccie en Tokay gingen helpen met dozen van Juffrouw Diaan buiten te zetten. Andy en TH moesten naar het huis van rechercheur Peaceman. Rechercheur Peaceman woonde een kwartiertje bij Juffrouw Diaan vandaan. Er stond een enorme bus voor de deur. Rechercheur DH was erg druk bezig met dozen in laden. Rechercheur DH zei dat dit nog alleen zijn platen en cd’s waren. 50 dozen vol met platen en cd’s. TH en Andy begonnen ook te sjouwen. Rechercheur Peaceman was nog dozen aan het inpakken. Rechercheur DH toeterde. De bus zat vol. Ze zouden nu gaan rijden. Bij juffrouw Diaan was het ook druk. Juffrouw Diaan moest een paar spulletjes weg doen anders kon alle spullen van Rechercheur Peaceman er niet in. Tokay en Wyccie sjouwde veel spulletjes naar de rand van de stoep. De vuilnisman zou zo komen. Juffrouw Diaan vond het wel moeilijk om sommige spulletjes weg te moeten doen. Tokay en Wyccie keken ondertussen of ze er nog wat leuks tussen vonden. Wyccie vond een heleboel oude spelletjes en Tokay oude waterbaan. Die wou ze meenemen voor Tokavia. Juffrouw Diaan vond het goed. Daar kwamen de mannen met de bus. Iedereen hielp met uitladen. Aan het eind van de middag stonden alle spullen van rechercheur Peaceman in het huis van juffrouw Diaan. Andy was ineens verdwenen. Niemand kon hem vinden. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH gingen zoeken. Ineens ging de deurbel. Het was Andy. Kijk eens juffrouw Diaan. Voor u. Hij gaf een envelop. Juffrouw Diaan maakte hem open. Er zat een sticker in een plaatje met een bloedhond en daarnaast de tekst Hier waak ik. Omdat uw huisdier bij u komt wonen zei Andy glimlachend. Iedereen moest hard lachen. Behalve rechercheur Peaceman. Die keek als een boer met kiespijn.
Nee; mijn meneer staat op de buurpagina.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:36 schreef Tokay het volgende:
Mars Gremmen?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
nu nog wachten op het verhaaltje dat we gaan trouwen![]()
Morgen komen Tokavia en de Pinguïns er ook weer in voor hoor en beleven we een spannend avontuur.quote:
Ah de ander rechercheur vind het ook leuk.quote:
Dan blijven de leerlingen gewoon nog een hele tijd bij mij in de klas. Het schooljaar is nog maar net begonnen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
en dat je leerlingen naar een andere klas gaan. Dat is dan ook gelijk het eind. Want zonder juffrouw Diaan geen verhaaltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |