Copy-pastenquote:Op woensdag 14 september 2005 15:11 schreef Flibble het volgende:
Snap nog steeds niet hoe je quotes uit een ander topic erbij kan doen......
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:14 schreef Neleos het volgende:
SLy & The Family Stone?
1. Klik op quote bij de post die je wilt quotenquote:
Iets met een ander topic, van een tijdje terugquote:
Kinderlijk simpel eigenlijk....quote:Op woensdag 14 september 2005 15:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
1. Klik op quote bij de post die je wilt quoten
2. Selecteer alle tekst in tekstvak wat je krijgt
3. Kies voor edit (of bewerken?) in de menubalk en dan voor copy (kopieren) of druk gewoon op ctrl-c
4. Ga naar een ander topic (dus druk niet op invoeren)
5. Klik in het tekstinvoervak
6. Ga naar edit (bewerken) in de menubalk. En kies voor paste (plakken). Of druk gewoon op ctrl-v
7. En daar is je quote
Ik zie zequote:Op woensdag 14 september 2005 15:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Iets met een ander topic, van een tijdje terug
Ranja kan er weer eentje invullen.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Rose Royce?
Correct zegt-iequote:Op woensdag 14 september 2005 15:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ranja kan er weer eentje invullen.
Benoem de band.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
* newbiedoobiedoo volgt het niet helemaal meer, gelooft 'ie
Laat ik dan maar Beck roepenquote:Op woensdag 14 september 2005 15:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
(Of was dit nou juist een parodie op?)
Dat is fout.... net als de ZZN...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wanneer deden we de jubileum topic ook al weer?
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sufjeanette Stevens?
Kom nu maar met die hint!!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:19 schreef peaceman het volgende:
Ik wil nog even op Ranja wachten en anders komt er een hint
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh, wacht, was dat niet van Chaka Kahn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |