...en dan mag de volgende 'pissen' gaan roepen, want dat was het juiste antwoord.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:27 schreef peaceman het volgende:
Hij ging tegen zijn eigen beeld staan zingen?
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:29 schreef Gambolputty het volgende:
Hij vond dat zijn standbeeld het koud had en heeft toen het standbeeld zijn jas aangedaan?
Maak er Peaceman van.. hij heeft het al zo moeilijk..quote:Op woensdag 14 september 2005 09:29 schreef bukgeit het volgende:
[..]
...en dan mag de volgende 'pissen' gaan roepen, want dat was het juiste antwoord.
Gambolputty +1
Het is overigens geen standbeeld, maar een borstbeeld:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:22 schreef bukgeit het volgende:
Nee. Schreew het uit!
Souveniertje uit Zweden.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:31 schreef bukgeit het volgende:
Jee, ik zie het nu ook op de website staan: in oktober 2003 is het album al in Scandinavië (...) verschenen.
Ik heb het gezien, ik ga ermee aan de slag.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:33 schreef peaceman het volgende:
Beide 12 nrs.
p.s. you've got mail Belsen
Nee, maar je geeft weer een leuke aanwijzing.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:37 schreef peaceman het volgende:
De lengte van de CD is toevallig exact gelijk in tijd
...maar het heeft niet te maken met het cd-boekje of doosje.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:49 schreef peaceman het volgende:
Hm ik heb ze beide en ik kan het zo niet bedenken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |