Eindelijk heb je het doorquote:
Dat jij de schuldige bent van mijn steeds slechter wordende slaappatroon? Lijkt me duidelijk ja!quote:
vervelend! je lenzen irriteren en je kan ze er niet uithalen?quote:Op woensdag 14 september 2005 08:56 schreef Ynske het volgende:
ik zie niets meer
of iig ik zie alles waterig
mijn ogen tranen ontzettend...
kan lenzen niet uit doen, en heb bril niet hier
t zijn denk ik niet mijn lenzen.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
vervelend! je lenzen irriteren en je kan ze er niet uithalen?
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:10 schreef nixxx het volgende:
dat klinkt niet fijn.. voorhoofdsholteontsteking ofzo.. of een rare verkoudheid
quote:
Ne idd... vrouwen kunnen het nooit goed doenquote:
maak er voor mij dan ook maar een...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:14 schreef nixxx het volgende:
ik hoef het niet eens te zeggen heook een bakkie twist?
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
maak er voor mij dan ook maar een...
* Ynske voelt zich blegh
thnxquote:
Graagquote:Op woensdag 14 september 2005 10:14 schreef nixxx het volgende:
ik hoef het niet eens te zeggen heook een bakkie twist?
quote:
leer zequote:Op woensdag 14 september 2005 10:52 schreef Plato1980 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik kom even zwaaien en dan ga ik weer studeren. Heb het momenteel helaas veel te druk om veel te kunnen Fokken.![]()
en dan ga jij fok!kenquote:Op woensdag 14 september 2005 10:54 schreef marcb1974 het volgende:
Woeiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
Het ontruimingsalarm ging hier af![]()
![]()
quote:
aaahquote:Op woensdag 14 september 2005 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]de mail dat het een 'foutje' was is er ook al. Alleen die onrust ineens, zo leuk, en al die bange patienten
![]()
Ik werk in een ziekenhuis en het alarm ging net in de centrale hal af.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah
bange patiënten? wat doe jij dan?
Nou druk bezigquote:Op woensdag 14 september 2005 12:06 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag,
Iedereen druk bezig? ja toch zeker!! Ik ga nu eerst een kop senseo drinken..heb ik wel verdient dacht ik zo..
beter teveel senseo , dan drank.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |