ja die moet ff veranderd worden door een modje..quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:05 schreef ThunderChild het volgende:
Die topic titel . . .![]()
![]()
Goeienavond trouwens . . .
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:09 schreef melismay het volgende:
Ja heel fijn, je hebt een dipje en je lieve mede Slowchatters maken er een fijne TT van in plaats van lief voor je te zijn
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:09 schreef melismay het volgende:
Ja heel fijn, je hebt een dipje en je lieve mede Slowchatters maken er een fijne TT van in plaats van lief voor je te zijn![]()
maar toch moet ie wel veranderd worden....quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:14 schreef melismay het volgende:
Ik ben niet boosKan er wel om lachen
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:14 schreef melismay het volgende:
Ik ben niet boosKan er wel om lachen
![]()
Er mogen geen naamtopics neequote:Op dinsdag 13 september 2005 22:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar toch moet ie wel veranderd worden....
Ik heb nog steeds een vette dip, dus dank voor je knuffelsquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Trekt knuffels weer in . . .
Waar zijn de modjes als je ze nodig hebt hequote:
Wanneer gaan jij en _cara_ nou eindelijk eens vertellen hoe dat zit tussen jullie?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:17 schreef nixxx het volgende:
Sommige mensen weten wel waartoe ik in staat ben, mits bier... man o man... dat wil je niet weten en dat mag JIJ niet posten ook
sssssjjjjj niet...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:21 schreef melismay het volgende:
Wanneer gaan jij en _cara_ nou eindelijk eens vertellen hoe dat zit tussen jullie?
Ok ok, maar het is wel wat ik denk of niet? Je hoeft alleen maar ja of nee te zeggenquote:
Hebben jullie iets dan, nixxx?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij en _cara_ nou eindelijk eens vertellen hoe dat zit tussen jullie?
Ik weet niet wat jij denkt.... en ik heb ook niet echt zin om het uit de doeken te doen... dat snap je misschien?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:23 schreef melismay het volgende:
Ok ok, maar het is wel wat ik denk of niet? Je hoeft alleen maar ja of nee te zeggen
Trouwens he!? Jij als ex-modquote:
Dat bevestigd bepaalde vermoedens wel danquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt.... en ik heb ook niet echt zin om het uit de doeken te doen... dat snap je misschien?
Mel.. doe nou niet... als jij denkt wat ik denk... dan heb je iig gelijk... maar laat het nou rusten...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:26 schreef melismay het volgende:
Trouwens he!? Jij als ex-modZijn er manieren om er achter te komen of iemand een kloon is? Heb namelijke hele sterke vermoedens en wil het graag zeker weten voor ik actie onderneem
Dat ging hier helemaal niet overquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mel.. doe nou niet... als jij denkt wat ik denk... dan heb je iig gelijk... maar laat het nou rusten...
o ok.. dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat ging hier helemaal niet over
IP adressen vergelijken, en dat kan alleen gedaan worden door (F)A's...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Trouwens he!? Jij als ex-modZijn er manieren om er achter te komen of iemand een kloon is? Heb namelijke hele sterke vermoedens en wil het graag zeker weten voor ik actie onderneem
Hmmm, beetje jammer... Ik had zo graag wraak willen nemenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
IP adressen vergelijken, en dat kan alleen gedaan worden door (F)A's...
en in geval van kastanove is het aan de nick te zien... maar waarom ze al die klonen dan niet bannen... ze willen hem toch gewoon op het forum houden..quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Het gaat om iemand uit "het verleden" zeg maar, wil wel eens weten of de vermoedens waar zijn...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
en in geval van kastanove is het aan de nick te zien... maar waarom ze al die klonen dan niet bannen... ze willen hem toch gewoon op het forum houden..
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
stuur een foto van je tieten naar yvonne@fok.nl en je krijgt je antwoordquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Het gaat om iemand uit "het verleden" zeg maar, wil wel eens weten of de vermoedens waar zijn...
lees Ongewenst? Maar die TTT dan? maar eens...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
en in geval van kastanove is het aan de nick te zien... maar waarom ze al die klonen dan niet bannen... ze willen hem toch gewoon op het forum houden..
Oe! Vertel eens hoe je dat doet danquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
En ik heb juist toch echt ip-adres 214.149.118.82 vergeleken met 194.164.43.99![]()
Oy, vrouwenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe! Vertel eens hoe je dat doet dan![]()
Het blijft vies voetbal, gelukkig niet zo erg als die losers hier uit zuid, maar goed.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:38 schreef melismay het volgende:
PSV is ook niet mijn favoriete ploeg, maar het is europees
Jij vindt mij lief!!quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het blijft vies voetbal, gelukkig niet zo erg als die losers hier uit zuid, maar goed.
Wat is jouw favoriete ploeg wel?
Die konden idd het mooiste voetballenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:42 schreef melismay het volgende:
[..]Ajax
En al vanaf dat ik heel klein was, en ontzettend fanatiek
Ik weet dat ik als klein meisje, was 6 ofzo, met mijn vader mee mocht naar vitesse - ajax. Stond daar met open mond te kijken naar de Spelersbus die aankwamquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die konden idd het mooiste voetballen![]()
Ahaquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:49 schreef nixxx het volgende:
threads.. tipje uit een nws topic over dat amerika nukes offensief wil gebruiken
Das ook heel eng een vitesse sjaalquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik weet dat ik als klein meisje, was 6 ofzo, met mijn vader mee mocht naar vitesse - ajax. Stond daar met open mond te kijken naar de Spelersbus die aankwamToen scoorde Ajax en durfde ik niet te juichen omdat die man naast me zo groot was en een vitesse sjaal om had
Door Vitesse heb ik Ajax wel veel zien spelen, want het is van hier niet echt om de hoek om naar Ajax te gaanquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das ook heel eng een vitesse sjaal
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vind het hele principe 'voetbal' gewoon geweldig
quote:
Niet eens ?? Dacht dat jij zo pro-PSV was ??quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:38 schreef melismay het volgende:
PSV is ook niet mijn favoriete ploeg, maar het is europees![]()
Ik begin het principe voetbal, door het geweld op en om het veld steeds enger te vinden helaas.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Door Vitesse heb ik Ajax wel veel zien spelen, want het is van hier niet echt om de hoek om naar Ajax te gaanIk vind het hele principe 'voetbal' gewoon geweldig
In you dreamsquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Niet eens ?? Dacht dat jij zo pro-PSV was ??![]()
Dat is ook zo hoor! Maar als ik dan wel eens naar Vitesse ga, of naar EC-wedstrijden van Ajax, dan is de sfeer toch wel erg geweldig hoor. Ik kom voor het voetbal, niet voor het knokken...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik begin het principe voetbal, door het geweld op en om het veld steeds enger te vinden helaas.
Was je jezelf dan weer es kwijtgeraakt ??quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:59 schreef Twisted_fok het volgende:
twist-vind-post
You don't wanna know what I see in my dreams . . .quote:
Dat heb je helemaal goed gezien ja!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Was je jezelf dan weer es kwijtgeraakt ??
[..]
You don't wanna know what I see in my dreams . . .![]()
Zat jij er niet tussen dan bij die rellen in Rotterdam na feyenooit - Ajax, jij was toch ook op opsporing verzochtquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat is ook zo hoor! Maar als ik dan wel eens naar Vitesse ga, of naar EC-wedstrijden van Ajax, dan is de sfeer toch wel erg geweldig hoor. Ik kom voor het voetbal, niet voor het knokken...
Hij heeft een taakstraf gekregen terwijl hij iemand zo hard getrapt heeft dat die zijn werk nooit meer kan uitvoerenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:10 schreef nixxx het volgende:
die bouazouan was idd wel heel erg.. helemaal terecht dat dat een rechtszaak word
Die kerel had in ieder geval nooit meer mogen voetballenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft een taakstraf gekregen terwijl hij iemand zo hard getrapt heeft dat die zijn werk nooit meer kan uitvoeren![]()
Er is ook een verschil tussen hard en smerig voetbal. Het nederlandse is smerig. Het engelse is hard maar vaak sportief (al merk je dat het ook smeriger wordt door de komst van een aantal buitenlanders).quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:13 schreef melismay het volgende:
Ik vind het wat hardere (engelse) voetbal helemaal niet verkeerd, maar hier in Nederland is het allemaal zo ontzettend gemeen en vaak nergens goed voor
met jou kan ik pratenquote:
lekkerquote:
Mijn geboortejaar, hoe toepasselijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
lekkerde atoombommen gaan zo vallen (threads 1984)
Maar we vullen en voelen elkaar wel mooi aanquote:
Ik deed het echt niet expres hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar we vullen en voelen elkaar wel mooi aan
Hoewel het echt nergens voor nodig was mijn jankbui van vanavond over te nemen![]()
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:39 schreef nixxx het volgende:
zijn (pas) 3 miljoen engelsen dood...
ik weet het.. vrolijk nieuws vanavond he
Gewoon filmpje kijken.. maar de boel is net ge-escaleerd.. 300 megaton op engeland.. op bevolkingscentra etc.. ... gaat wel richting de tientallen miljoenenquote:
Tis ook nooit goed he.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:39 schreef melismay het volgende:
Je kan ook nooit eens leuk een jankbui hebben, willen je vrienden dat meteen ook weer
Ach.. betekent ook meteen geen engelse hooligans meerquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ah,
moeten we hier verdrietig om zijn?
Goed idee dan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ach.. betekent ook meteen geen engelse hooligans meer
Een goed boek?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:50 schreef melismay het volgende:
Ik verveel me kapot, maar ik wil nog niet slapen
Oh nee, toch niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:51 schreef Twisted_fok het volgende:
Volgens mij gaan de laatste mensen zo weg hier, eindelijk rust in de keet.
is niet jouw privetopic hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh nee, toch niet.
* Twisted_fok oordopjes weer in doet
Laat me nou in de waanquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
is niet jouw privetopic hoor
en nog steeds de tt niet veranderd
Ja je kan ook een week in een stinkend busje rijden... maar ja dat doe je ook niet he...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:03 schreef GF het volgende:
Welke dwaas gaat er dan ook aan die staart trekken
Sorry.... hij is wel netjes in een perkje begraven...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:04 schreef melismay het volgende:
Ah bah... Nixxx moest dat nou?! Nu ga ik er van dromen
God nee zeg.. die staphorsters/urkers/weetikveelwatters in klederdracht is al erg genoegquote:Op woensdag 14 september 2005 00:12 schreef melismay het volgende:
Misschien moeten we met spandoeken langs de weg voor Nixxx
ik heb al een fanclub...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:17 schreef melismay het volgende:
Ah, das toch leuk nixxx! Je eigen fanclub!
nietquote:
tsja.. heel exclusief.. maar je kan wel fan worden van viper...quote:
Ik wil bij jouw fanclubquote:Op woensdag 14 september 2005 00:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
tsja.. heel exclusief.. maar je kan wel fan worden van viper...
Ow god, wil ik dat weten?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:31 schreef Viper_74 het volgende:
Als je fan wilt worden weet ik nog wel een opdrachtje voor je
maar er is maar plek voor eentje en die plek is al bezetquote:Op woensdag 14 september 2005 00:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wil bij jouw fanclubHeb ik dat inmiddels niet verdiend?
Of je het wil weten boeit niemand, of je het wil doen is de vraagquote:
Ik wil niet zo extreem fan worden als die persoon hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 00:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar er is maar plek voor eentje en die plek is al bezet
Dan moet ik eerst weten wat he!?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:34 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Of je het wil weten boeit niemand, of je het wil doen is de vraag
het is vast iets met je mondquote:Op woensdag 14 september 2005 00:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weten wat he!?
gezelllig he.. kernoorlogquote:
Eindelijk heb je het doorquote:
Dat jij de schuldige bent van mijn steeds slechter wordende slaappatroon? Lijkt me duidelijk ja!quote:
vervelend! je lenzen irriteren en je kan ze er niet uithalen?quote:Op woensdag 14 september 2005 08:56 schreef Ynske het volgende:
ik zie niets meer
of iig ik zie alles waterig
mijn ogen tranen ontzettend...
kan lenzen niet uit doen, en heb bril niet hier
t zijn denk ik niet mijn lenzen.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
vervelend! je lenzen irriteren en je kan ze er niet uithalen?
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:10 schreef nixxx het volgende:
dat klinkt niet fijn.. voorhoofdsholteontsteking ofzo.. of een rare verkoudheid
quote:
Ne idd... vrouwen kunnen het nooit goed doenquote:
maak er voor mij dan ook maar een...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:14 schreef nixxx het volgende:
ik hoef het niet eens te zeggen heook een bakkie twist?
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
maak er voor mij dan ook maar een...
* Ynske voelt zich blegh
thnxquote:
Graagquote:Op woensdag 14 september 2005 10:14 schreef nixxx het volgende:
ik hoef het niet eens te zeggen heook een bakkie twist?
quote:
leer zequote:Op woensdag 14 september 2005 10:52 schreef Plato1980 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik kom even zwaaien en dan ga ik weer studeren. Heb het momenteel helaas veel te druk om veel te kunnen Fokken.![]()
en dan ga jij fok!kenquote:Op woensdag 14 september 2005 10:54 schreef marcb1974 het volgende:
Woeiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
Het ontruimingsalarm ging hier af![]()
![]()
quote:
aaahquote:Op woensdag 14 september 2005 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]de mail dat het een 'foutje' was is er ook al. Alleen die onrust ineens, zo leuk, en al die bange patienten
![]()
Ik werk in een ziekenhuis en het alarm ging net in de centrale hal af.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah
bange patiënten? wat doe jij dan?
Nou druk bezigquote:Op woensdag 14 september 2005 12:06 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag,
Iedereen druk bezig? ja toch zeker!! Ik ga nu eerst een kop senseo drinken..heb ik wel verdient dacht ik zo..
beter teveel senseo , dan drank.![]()
Haha..jij vindt senseo ook maar nix.? ..ik lekker wel...Sydney mmmmmmmquote:Op woensdag 14 september 2005 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou druk bezigik ben bezig
en senseoneem dan maar drank hoor
Ik vind alle vormen van koffiequote:Op woensdag 14 september 2005 12:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Haha..jij vindt senseo ook maar nix.? ..ik lekker wel...Sydney mmmmmmm![]()
En ik drink nu zelfs een dubbele..dan kan ik er zo weer tegenaan..
En van drank ga je rare dingen doen... (ik val dan in slaap hahaha)
Dat gaat primaquote:Op woensdag 14 september 2005 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
Have fun _Cara_
Gaat dat goed nixxx banden plakken van achter je pc
Goedemogen melis
Juist werkenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:26 schreef _Cara_ het volgende:
Mijn pauze zit er weer bijna op.. dussss weer aan de slag!
En straks nog mn Psych. nakijken...niet slaplaten, gewoon doorwerken! Anders komt er geen einde aan...
Ik moet tot half 3, dus ben rond half 4 weer thuis achter fok te vinden (als ik zoals standaard niets aan mijn studie doe).quote:Op woensdag 14 september 2005 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
Dag marc...dag melis....dag nixxx
De werkende onder u gaan weer aan de slag..(moet nog een uurtje of 2).tot laters..misschien
![]()
Ze dronk geen eens senseooooo, ze vindt het alleen het noemen waardquote:
Owwwwww Eikel! Het GING over Senseo, dan MAG ik dat zeggen!!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ze dronk geen eens senseooooo, ze vindt het alleen het noemen waard
Ik vind raketjes echt wel lekker
Ik vind ultrapure chocola echt lekkerquote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef WeirdMicky het volgende:
hoezo? is niet dat ik hier zit te genieten van een grote reep chocola.. i wish!quote:
Nee, chocola met nootjesquote:Op woensdag 14 september 2005 12:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik vind ultrapure chocola echt lekker
Hahahaha, ik ben gelukkig niet moeilijk aangelegd ofzoquote:Op woensdag 14 september 2005 12:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
hoezo? is niet dat ik hier zit te genieten van een grote reep chocola.. i wish!
Melkchocolade met hazelnotenquote:
Cultuurbarbaar.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
quote:
Sinds wanneer dat dan!?quote:
Je was lief voor jezelfquote:
Ik denk dat ie nog slaapt jaquote:Op woensdag 14 september 2005 13:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alleen in z'n dromen hoor, maar dat weet ie zelf niet.
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als niemand anders het doet heh![]()
Dat wist ik toen toch ook nietquote:Op woensdag 14 september 2005 13:05 schreef melismay het volgende:
[..]Ik ben lief voor jou!
Heb vannacht niet voor niks aan je gedacht
Kaleidoscopio!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 13:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat wist ik toen toch ook niet![]()
* Twisted_fok Zuco 103 opzet in een poging tot vrolijkheid![]()
ik heb nog walnoten... ... dat is het wel zoal..quote:Op woensdag 14 september 2005 13:07 schreef melismay het volgende:
Ik ga nu eerst maar eens kijken of er nog uberhaupt iets te eten hier in huis is
Als ie volle vuilniszakken naar binnen gooit welquote:Op woensdag 14 september 2005 13:29 schreef Twisted_fok het volgende:
Zou ie van de SSH zijn om het huis student-klaar te maken?![]()
Gangbangquote:
verkapte "banaan"vraagquote:
Begrijp ik nou goed dat jij een gangbang met je buren hebt gehad onder het toeziend oog van het schorem aan de overkant?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mits Anita's van de overkant natuurlijk.![]()
Wil je mn gele t-shirtje met: "Geen ge-aan doe mij maar een banaan!" dan ook dragen? Anders mag je niet meedoen hoor.quote:
ja maar even tussendoor fokken.. achter elkaar artikelen lezen word je ook niet scherper vanquote:
Nee.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat jij een gangbang met je buren hebt gehad onder het toeziend oog van het schorem aan de overkant?![]()
Je begrijpt het niet goed platoquote:
Dat dacht ik al.quote:
Ok ok, omdat je het zo lief vraagtquote:Op woensdag 14 september 2005 14:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wil je mn gele t-shirtje met: "Geen ge-aan doe mij maar een banaan!" dan ook dragen? Anders mag je niet meedoen hoor.
O, dus eigenlijk is het nog schokkender dan ik dacht.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:03 schreef nixxx het volgende:
ze Gaat een gangbang hebben met de nieuwe buren en het schorum van de overkant
moet je in hvjjn kijkenquote:
nietesquote:Op woensdag 14 september 2005 14:14 schreef melismay het volgende:
Hahaha, jullie zijn echt verschrikkelijk
Jawelquote:
Ik ben niet schattigquote:Op woensdag 14 september 2005 14:17 schreef melismay het volgende:
Jawel
En het is uitermate schattig
Toch wel een beetje hoor nixxxquote:
Dat is maar relatiefquote:Op woensdag 14 september 2005 14:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O, dus eigenlijk is het nog schokkender dan ik dacht.![]()
Ja, in verhouding tot erodome valt het allemaal best mee.quote:
Ik had het meer over jouw wereldbeeld, waardoor jij dingen al snel schokkend vindt.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, in verhouding tot erodome valt het allemaal best mee.![]()
Dat is waar, ik ben nou eenmaal een naïef en wereldvreemd persoon.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik had het meer over jouw wereldbeeld, waardoor jij dingen al snel schokkend vindt.
Nee je, hoort zulke dingen te ontkennen, zelfs als ik het zelf beweer.quote:
hmm. nee.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee je, hoort zulke dingen te ontkennen, zelfs als ik het zelf beweer.![]()
Terwijl ik nog wel zo'n voorbeeldige user ben die nooit andere users kwetst.quote:
Aaaahhhhh. Je bent wel lief hoor.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Terwijl ik nog wel zo'n voorbeeldige user ben die nooit andere users kwetst.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Aaaahhhhh. Je bent wel lief hoor.
studeer je psychologie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |