Zet eens onlinequote:Op dinsdag 13 september 2005 18:06 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hier een oud filmpje van dit spel en het ziet er best wel vermakelijk uit!
Eind 2006quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:36 schreef Djaser het volgende:
Ik denk dat ze bij 3DRealms wel weer eens aan een nieuwe engine toe zijn, wanneer komt de volgende Unreal uit?
Dan verwacht ik half 2007 een nieuwe engine switch.quote:
quote:
Dat staat toch in de openingspostquote:Op donderdag 15 september 2005 23:52 schreef mschol het volgende:
[..]ROFL
maarre is er nog nieuws..
de systeem eisen ofzo???
wat hebben we nodig??
een geforce 2 met een 1Ghz als minimum
Klinkt echt alsof ze weten waar ze mee bezig zijnquote:"What's taking so long?": Lots of things. We had too few programmers early on. Some tech took too long to do. We switched engines. We started over a time or two.
indd, ik zie mezelf al bij m'n baas aankomen; huhh, jah het gaat wat langer duren, we moeten weer eens een andere techniek gebruiken dus we beginnen maar weer eens helemaal overnieuw.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat staat toch in de openingspost
Zo lang geleden is die niet gemaakt hoor.
Eerst ff lezen voordat je overbodige vragen gaat stellen he
[..]
Klinkt echt alsof ze weten waar ze mee bezig zijn![]()
als je met je1 ste product achter loopt, zou menig baas daar wel op wachtenquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
indd, ik zie mezelf al bij m'n baas aankomen; huhh, jah het gaat wat langer duren, we moeten weer eens een andere techniek gebruiken dus we beginnen maar weer eens helemaal overnieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |