Ik denk dat er een aantal mensen op b ed liggen inderdaad, vanwege de opdracht.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:48 schreef NG het volgende:
Ligt Lieske op bed bij Tanja ofzo? En waarom kan niet ff een stream bij Tanja.. volgens mij slaapt ze niet maar zit ze gewoon een halve slof op te paffen....
Zeg dat!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen niet tegen de juiste persoon!
Waarom???quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:50 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Joost scoort nu echt punten bij mij.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:50 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Joost scoort nu echt punten bij mij.
Het zal je vriend maar wezenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:51 schreef Faithz het volgende:
Joost was al mijn favoriet, hij is leuk en heeft nog inhoud ook!
Als ze 'het publiek' even vervangen door 'Big Brother' dan hebben ze wel gelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:51 schreef kwakveense het volgende:
ze denken dat het publiek haar erin houdt....
ik denk dat dat nog wel mee zou kunnen vallen...
Exactly my pointquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:52 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Tanja's hoofd is gewoon fucked up. Er zit daar meer dan 1 steekje los. Totaal geen groepsgevoel bij haar te bekennen. Het probleem is dat ze dus het parade paardje is en daardoor wordt ontzien en eigenlijk ook met alles wegkomt. Ze zit gewoon in de juiste onderhandelingspositie.
Ik denk ook dat ze daar volgens het contract wel móet blijven, maar omdat ze gewoon mentaal zo instabiel is en het haar niks interesseerd dat ze best wel weg zou willen uit het huis, fuck dat contract, want van een kale kip kan je niet plukken. En ome John ziet de bui al hangen, dus een smak geld er tegenaan om ervoor te zorgen dat ze blijft...
No respect voor Tanja![]()
Streamverslagen/quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:54 schreef Flakkie01 het volgende:
kom net binnenvallen maar zeiken ze nu met z'n allen Tanja af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |