die is dan wel weer grappigquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:14 schreef Zwansen het volgende:
Vrouw (35) op beestachtige wijze vermoord!
Wat een beest
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:14 schreef Zwansen het volgende:
Vrouw (35) op beestachtige wijze vermoord!
Wat een beest
regel dat zwans !quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:44 schreef Zwansen het volgende:
Ja en dan een meet waar echt niemand mag verzaken.
Hey, hoe staat het met de gezondheid?quote:
zet mij maar op de "misschien" lijstquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hey, hoe staat het met de gezondheid?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
rot op met je pfeiffer ding!
amerika ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:50 schreef Zwansen het volgende:
Godver, ik wil ook naar Amerika.. Ik hoop dat het hele land ontploft!
daar wil je heen en dan dat het ontploft ?quote:
Kom ik tenminste op tv.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
daar wil je heen en dan dat het ontploft ?
Je kunt ook meedoen met idolsquote:
de screenshots waren veelbelovend alleen ik vond in deel één de besturing lastig (kon ook aan onze trage computer liggen) ... en het was but dat je het alleen in het nederlands kon spelen ... maar verder tof spelquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik wil black & white 2 spelen!
wel tof met dat handjequote:Op dinsdag 20 september 2005 21:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
besturing lastig? dat was juist het geniale aan het hele spel, totale besturing met alleen de muis!
Arme meid! Je rug!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:55 schreef Nouk het volgende:
Zeik m'n tieten niet af Shir!
mogguhquote:Op woensdag 21 september 2005 07:59 schreef Cynic het volgende:
goedemorgen
haha ik heb net een mailtje naar snoek gestuurd maar volgensmij ben ik veel te laat om me in te schrijven voor " Advanced Lipid and Protein Analysis"quote:Op woensdag 21 september 2005 10:43 schreef SpoilerMan het volgende:
hallo!
misschien is ze wel genadig! Zou wel tof zijn. Kunnen we weer de hele dag koffie zuipen om het uur. Dur is van 3 tot 7 oktober ook integrative physiology. Maar dat moet je maar net leuk vinden.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha ik heb net een mailtje naar snoek gestuurd maar volgensmij ben ik veel te laat om me in te schrijven voor " Advanced Lipid and Protein Analysis"
haha als deze niet doorgaat moet ik die wel doen ..quote:Op woensdag 21 september 2005 11:13 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
misschien is ze wel genadig! Zou wel tof zijn. Kunnen we weer de hele dag koffie zuipen om het uur. Dur is van 3 tot 7 oktober ook integrative physiology. Maar dat moet je maar net leuk vinden.
Oeh baby..quote:Op woensdag 21 september 2005 00:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg! Wie heeft dat hoofd op mijn lichaam geplakt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |