Nee hoor, is helemaal goed ranja. De dame die er opstaat is een danseres die constant om hem heen loopt te draaien en hangen in de 'clip' van Wild Places.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:13 schreef ranja het volgende:
Duncan Brown... of is het een strikvraag en staat niet de zanger van het album er op?
he, het klinkt niet eens slecht.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:31 schreef Neleos het volgende:
Dat dacht ik eerst ook, maar...
http://www.bratpackweb.com
Koel!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:41 schreef peaceman het volgende:
NIEUWS:
Als het een beetje mee zit hebben we vanavond een nieuwe stand (bijgewerkt t/m 512) en anders morgen denk ik.
Dat is goed nieuws!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:41 schreef peaceman het volgende:
NIEUWS:
Als het een beetje mee zit hebben we vanavond een nieuwe stand (bijgewerkt t/m 512) en anders morgen denk ik.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:41 schreef peaceman het volgende:
NIEUWS:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:42 schreef Charmian het volgende:
Lijkt Suzie Quatro wel.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:41 schreef peaceman het volgende:
NIEUWS:
idd 2 maanden. De credits gaan vooral uit naar Diaan73quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
![]()
zal een hoop bloed zweet en tranen in hebben gezeten om dat bij te werken (2 maanden of zo?)
editquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:41 schreef peaceman het volgende:
NIEUWS:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |