quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:58 schreef Cutie het volgende:
Mocht er nog iemand op zoek zijn naar dit spel: [TK] San andreas voor de Playstation 2!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
Dat is toch die missie waarbij je die lyrics moet jatten?quote:Op zondag 25 september 2005 22:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Paar maand geleden zat ik bij een kutmissie, gister nog es verder gegaan. Het gaat best soepel, aantal leuke missies gehad. Ik moet nu Madd Doggs Mansion gaan innemen, mensen nog tips?
Ik heb nog niet heel veel gedaan naast de storyline, wel een aantal dingen ....
Minigun enzoquote:Op zondag 25 september 2005 22:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Home in the Hills, nu al 2 keer mislukt. Ik ben elke keer bijna dood voor ik dr uit ben. En die jappen die je meekrijgt zijn ook zo dood .....
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:48 schreef Omkron het volgende:
Wat gebeurt er als er 100% behaald is..?
En oneindige ammoquote:Op zondag 25 september 2005 23:33 schreef Akira221 het volgende:
[..]
Nou dan krijg je voor je huis in los santos een tank(rhyno) en een hydra en een miljoen na mijn weten![]()
Ik zou je graag wel willen helpen met je vliegschoolquote:Op maandag 26 september 2005 00:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Delete ik mn laatste savefile. Ik was toe aan home in the hills, nu ben ik ergens in die 2de stad met mn verste
Dat ga ik echt niet trekken hoor, al die kutmissies incl flyingschool overnieuw doen
pff .. heb hem gewoon met een uzi gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |