Ow! En ook Fat Freddy's Drop mag van mij op herhaling, evenals Quasimodo Jones.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:16 schreef SKa_BoSS het volgende:
Nekromantix
Horrorpops
Transplants
Rancid
The Slackers / David Hillyard & The Rocksteady 7
New York Ska Jazz Ensemble
Toots & The Maytals
Peter Pan Speedrock
Daft Punk
Brian Setzer Orchestra
Manu Chao
Me First & The Gimme Gimmees
The Skatalites
The Wailers
Martin Lewis & His Jive Men
Lucky Dube
The Shavers
Refused
GWAR
Kees de Hondt en Vrienden (waren werkelijk geniaal dit jaar!)
Skik / Lohues & The Louisiana Blues Club
Anthrax (dit jaar gezien op Dour... Vette show!)
Rammstein
Moby
Ngobo Ngobo
Antidote
Die afgangers heb je zelf al verzorgd..quote:Op maandag 6 februari 2006 18:13 schreef Democratist het volgende:
Eeen wishlsit voor 2006 :
Muse
Skin
En wederom genoeg verbazingen ontdekkingen en afgangers
Nee, over The Arcade Fire. Maar geeft niet. Over The Rakes moet ook wel e.e.a. te vinden zijn. Hoorde vorige week dat Franz Ferdinand Pinkpop gaat doen. Toch maar een dagkaartje kopen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:41 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Gaat dat over The Rakes? Ze waren erg goed bij Franz Ferdinand, zou leuk zijn als ze komen![]()
How could I forget??quote:Op maandag 6 februari 2006 18:13 schreef Democratist het volgende:
The killers
Die wil ik ook wel 's zien ja.quote:System of a down
Er zijn gelukkig podia genoeg!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:52 schreef maniack28 het volgende:
Waarom wil iedereen Foo Fighters? Zijn de afgelopen 3 edities al 2x geweestGeen Foo Fighters dus, want ik wil nieuwe bands die niet in Ned. te zien waren de afgelopen 2 jaar
Ook geen Dresden dolls dus?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:52 schreef maniack28 het volgende:
Waarom wil iedereen Foo Fighters? Zijn de afgelopen 3 edities al 2x geweestGeen Foo Fighters dus, want ik wil nieuwe bands die niet in Ned. te zien waren de afgelopen 2 jaar
Eensch!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:52 schreef maniack28 het volgende:
Waarom wil iedereen Foo Fighters? Zijn de afgelopen 3 edities al 2x geweestGeen Foo Fighters dus
Bwaahahaha, de eene Emo die de andere Emo afzeikt op muziek!quote:
Ik heb niet de kans gehad ze te zien (gecancelled voor Lowlands.. concerten gemist) dus tuurlijk zou ik ze graag op Lowlands zien, maar vanuit iedereens oogpunt gezien zou ik zeggen, nee geen Dresden Dolls.. want die heb je al 4x kunnen zien in Ned. afgelopen 2 jaar).quote:
Ik weet niet hoe je dat uit 1 emoticon kan halen, maar volgens mij was dat voornamelijk een reactie op het noemen van een band die al jaren niet meer bestaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:14 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Bwaahahaha, de eene Emo die de andere Emo afzeikt op muziek!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga een ring bouwen waar Emos op leven en dood moeten vechten zodat deze planeet af is van jullie verdervelijke kut soort.
Emperor was ook gestopt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je dat uit 1 emoticon kan halen, maar volgens mij was dat voornamelijk een reactie op het noemen van een band die al jaren niet meer bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |