Ow! En ook Fat Freddy's Drop mag van mij op herhaling, evenals Quasimodo Jones.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:16 schreef SKa_BoSS het volgende:
Nekromantix
Horrorpops
Transplants
Rancid
The Slackers / David Hillyard & The Rocksteady 7
New York Ska Jazz Ensemble
Toots & The Maytals
Peter Pan Speedrock
Daft Punk
Brian Setzer Orchestra
Manu Chao
Me First & The Gimme Gimmees
The Skatalites
The Wailers
Martin Lewis & His Jive Men
Lucky Dube
The Shavers
Refused
GWAR
Kees de Hondt en Vrienden (waren werkelijk geniaal dit jaar!)
Skik / Lohues & The Louisiana Blues Club
Anthrax (dit jaar gezien op Dour... Vette show!)
Rammstein
Moby
Ngobo Ngobo
Antidote
Die afgangers heb je zelf al verzorgd..quote:Op maandag 6 februari 2006 18:13 schreef Democratist het volgende:
Eeen wishlsit voor 2006 :
Muse
Skin
En wederom genoeg verbazingen ontdekkingen en afgangers
Nee, over The Arcade Fire. Maar geeft niet. Over The Rakes moet ook wel e.e.a. te vinden zijn. Hoorde vorige week dat Franz Ferdinand Pinkpop gaat doen. Toch maar een dagkaartje kopen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:41 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Gaat dat over The Rakes? Ze waren erg goed bij Franz Ferdinand, zou leuk zijn als ze komen![]()
How could I forget??quote:Op maandag 6 februari 2006 18:13 schreef Democratist het volgende:
The killers
Die wil ik ook wel 's zien ja.quote:System of a down
Er zijn gelukkig podia genoeg!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:52 schreef maniack28 het volgende:
Waarom wil iedereen Foo Fighters? Zijn de afgelopen 3 edities al 2x geweestGeen Foo Fighters dus, want ik wil nieuwe bands die niet in Ned. te zien waren de afgelopen 2 jaar
Ook geen Dresden dolls dus?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:52 schreef maniack28 het volgende:
Waarom wil iedereen Foo Fighters? Zijn de afgelopen 3 edities al 2x geweestGeen Foo Fighters dus, want ik wil nieuwe bands die niet in Ned. te zien waren de afgelopen 2 jaar
Eensch!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:52 schreef maniack28 het volgende:
Waarom wil iedereen Foo Fighters? Zijn de afgelopen 3 edities al 2x geweestGeen Foo Fighters dus
Bwaahahaha, de eene Emo die de andere Emo afzeikt op muziek!quote:
Ik heb niet de kans gehad ze te zien (gecancelled voor Lowlands.. concerten gemist) dus tuurlijk zou ik ze graag op Lowlands zien, maar vanuit iedereens oogpunt gezien zou ik zeggen, nee geen Dresden Dolls.. want die heb je al 4x kunnen zien in Ned. afgelopen 2 jaar).quote:
Ik weet niet hoe je dat uit 1 emoticon kan halen, maar volgens mij was dat voornamelijk een reactie op het noemen van een band die al jaren niet meer bestaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:14 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Bwaahahaha, de eene Emo die de andere Emo afzeikt op muziek!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga een ring bouwen waar Emos op leven en dood moeten vechten zodat deze planeet af is van jullie verdervelijke kut soort.
Emperor was ook gestopt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je dat uit 1 emoticon kan halen, maar volgens mij was dat voornamelijk een reactie op het noemen van een band die al jaren niet meer bestaat.
...Maar hoe haal je daar dan uit dat de een de smaak van de ander aan het "afzeiken" was, en niet gewoon een kritische noot plaatste bij het noemen van het ter ziele gegane ATDI? Ik vond je reactie nogal extreem voor iets wat niet eens zo ambigu was qua interpretatie, en waarbij je juist een weinig voor de hand liggende betekenis breed uit begon te meten. Het kan zijn dat je dat baseert op eerder postgedrag van de heren in kwestie, dus excuses als dat zo is, maar daarbuiten is je reactie erg voorbarig.quote:
Meh, ze luisteren Emo, al het geweld is toegestaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:27 schreef Grobbel het volgende:
[..]
...Maar hoe haal je daar dan uit dat de een de smaak van de ander aan het "afzeiken" was, en niet gewoon een kritische noot plaatste bij het noemen van het ter ziele gegane ATDI? Ik vond je reactie nogal extreem voor iets wat niet eens zo ambigu was qua interpretatie, en waarbij je juist een weinig voor de hand liggende betekenis breed uit begon te meten. Het kan zijn dat je dat baseert op eerder postgedrag van de heren in kwestie, dus excuses als dat zo is, maar daarbuiten is je reactie erg voorbarig.
Geweld is ALTIJD een zwaktebod!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:31 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Meh, ze luisteren Emo, al het geweld is toegestaan.
Emo ook, perfecte combo.quote:
Jij bent dus gewoon een van die kansloze punkers die mensen wel afslachten op muzieksmaak.. men wat triest... ik luister ook naar emo, moet ik nu dood?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:31 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Meh, ze luisteren Emo, al het geweld is toegestaan.
Ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
ik luister ook naar emo, moet ik nu dood?
Dankje... ik luister ook naar punk, wist je dat? Moet ik nu niet meer dood?quote:
quote:
Blink zeker.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dankje... ik luister ook naar punk, wist je dat? Moet ik nu niet meer dood?
Ik ben niet degene met een The Offspring naam op Fok!quote:
In constructie.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Nee ik lach niet om je opmerking, maar om de volslagen belachelijke redenering, maar oke...
Je bouwplan al klaar OFfSprngr?
Zeker niks voor Ixnay gehoord?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ben niet degene met een The Offspring naam op Fok!![]()
Wat denk je zelf?
Je bedoelt Smash, waar wereldwijd vele miljoenen exemplaren van verkocht zijn en waarvan toenmalige "pure" punkers al van een sellout repten?quote:
Meer eigenlijk Self-Titled en Ignition, maar Smash was nog ok.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je bedoelt Smash, waar wereldwijd vele miljoenen exemplaren van verkocht zijn en waarvan toenmalige "pure" punkers al van een sellout repten?
Ja, smash heb ik geluisterd ja..quote:
Ik geef je credit op Leftöver Crack, Choking Victim, Opeth, Samael, Amon Amarth en de rest zuigt muv Jimi en oude FF imo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, smash heb ik geluisterd ja..
Ik noem even wat muziek op die ik luister.. kijken wat je ervan vindtwaarschijnlijk toch kansloos, want mensen als jij vinden alles kansloos
Het is overigens niet allemaal punk
![]()
Leftover Crack, Choking Victim, De Hardheid, MFATGG, Less Then Jake, Strike Anywhere, Capdown, Satanic Surfers, Frenzal Rhomb, DKM, Gewapend Beton... en kleine greep uit mijn collectie (ska)punk.
Verder luister ik: Thrice, Coheed & Cambria, Aiden, Alexisonfire, From Autumn To Ashes, Atreyu, Mars Volta... maar dat vind je waarschijnlijk allemaal kansloze emo en iedereen die het luistert moet dood
Verder luister ik ook nog: Children of Bodom, Opeth, Samael, Dimmu Borgir, Amon Amarth etc. etc. Metal dus, maar dat is vast ook kansloos want het is geen punk.
Over het algemeen hou ik ook nog wel van bands als: Foo Fighters, Radiohead, Muse, Tool, A Perfect Circle.... verder vind ik oude muziek ook best leuk: Led Zeppelin, Rolling Stones, Jimi Hendrix, The Doors....
Tsja... en wie ben jij om mij te veroordelen op dat kleine stukje emo dat ik luister? En wie ben jij uberhaupt om mensen te beoordelen op het feit dat ze emo luisteren... kortom, je uitspraken zijn op poep gebaseerd en het wordt tijd dat je eens goed in de spiegel gaat kijken, voordat je vandaag of morgen een keer goed in elkaar gerost wordt. Je bent gewoon een ventje met een grote bek, maar met een klein zielig hartje...
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik geef je credit op Leftöver Crack, Choking Victim, Opeth, Samael, Amon Amarth en de rest zuigt muv Jimi en oude FF imo.
Op mn bek gerost gaat worden door een Emo?, dat zou maar al te grappig zijn.
En wat als ik dat ben, hoe ben jij dan beter door er volledig vertontwaardigt op in te gaan? en wat probeer je je te bewijzen aan me?, zijn we onzeker?
Oh jeej, een spelfaut!, ow,.. nee.. nee.. dan neem ik alles terug, sorry Emos.quote:
Ik en onzeker?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik geef je credit op Leftöver Crack, Choking Victim, Opeth, Samael, Amon Amarth en de rest zuigt muv Jimi en oude FF imo.
Op mn bek gerost gaat worden door een Emo?, dat zou maar al te grappig zijn.
En wat als ik dat ben, hoe ben jij dan beter door er volledig vertontwaardigt op in te gaan? en wat probeer je je te bewijzen aan me?, zijn we onzeker?
Ach ik denk altijd maar: Iemand die een ander veroordeelt, voelt zich beter dan de ander, maar moet dat eerst nog maar eens bewijzen....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:00 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Oh jeej, een spelfaut!, ow,.. nee.. nee.. dan neem ik alles terug, sorry Emos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |