Is er op 3voor12 niets te vinden?quote:Op donderdag 15 september 2005 15:01 schreef Soezen het volgende:
weet iemand of je radio uitzendiging van lowlands kunt terug luisteren?
wij zijn namelijk met lowlands op de radio geweest maar ik weet niet waar ik het zou terug moeten vinden.
heb ook al op de site van giel gekeken maar kon daar nix terug vinden
quote:Op donderdag 15 september 2005 15:25 schreef Soezen het volgende:
nee daar kon ik ook niets op vinden
BANDS WISH LIST:quote:Op woensdag 14 september 2005 14:36 schreef Proper_fucked het volgende:
hoop volgend jaar mijn eerste Lowlands mee te maken![]()
Gadverdamme! Als ik 1 band nooooit meer wil zien, dan is het wel dat verschrikkelijke Polyphonic Spreequote:Op donderdag 15 september 2005 16:41 schreef HV het volgende:
[..]
BANDS WISH LIST:
The Polyphonic Spree![]()
[_] Oneenschquote:
Als jouw lijstje en mijn lijstje komt ben ik tevredenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:00 schreef maniack28 het volgende:
Ik hoop dat er geen bands komen die in 2003, 2004 of in 2005 geweest zijn.
m.a.w. mijn lijstje tot nu toe
Turbonegro
Alexisonfire
Tool
Opeth
Thrice
Dresden Dolls
Ensiferum
Finntroll
Streetlight Manifesto
Me First and the Gimme Gimmes
Lars Frederiksen and the Bastards
Mad Caddies
Moonspell
Presidents of the USA
Rise Against
Stretch Arm Strong
Het lieftst heb ik veel onvoorspelbare muziek en geen suffe 10 in een dozijn britpopbandjes.... want dat is kut
Yep, daarom vond ik het ook zo kut dat ze niet kwamenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als jouw lijstje en mijn lijstje komt ben ik tevreden![]()
Heb trouwens n.a.v. jouw berichtje een tijd geleden Nine Black Alps met meer dan normale belangstelling bekeken in het voorprogramma van Kaiser Chiefs en dat was meer dan een leuk voorprogramma!
Had je naar Paradiso moeten komen...Het feestje van Kaiser Chiefs was namelijk ook zeer de moeite waard (zelfs als je niet van hun muziek houdt)...quote:Op zaterdag 17 september 2005 08:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Yep, daarom vond ik het ook zo kut dat ze niet kwamen
Dat wil ik ook wel zien, helaas kon ik dit jaar niet maar als ik even de mogelijkheid heb ben ik volgend jaar ook weer present!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zal ik dan maar:
Rolling Stones
Black Sabbath
Radiohead
Depeche Mode
Nine Inch Nails
Nirvana
U2
System of a Down
Green Day
Iron Maiden
Metallica
Hij is er nog eerder dan de pepernoten in de Albert Heijn.quote:Op maandag 19 september 2005 17:13 schreef Roellio het volgende:
Beetje jammer, een lowlandstopic in september...
dei zijn er alquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:58 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Hij is er nog eerder dan de pepernoten in de Albert Heijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |