Wat lul je nouquote:Op dinsdag 13 september 2005 08:45 schreef paultjuhhh het volgende:
>>> FHZ
quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:48 schreef BObNL het volgende:
[..]
Wat lul je nou, Grafish lyceum is design . Debiel
![]()
Neequote:Op dinsdag 13 september 2005 08:56 schreef spenky het volgende:
[..]
toegevoegdben je nu op school...?
Nee ik loop stagequote:Op dinsdag 13 september 2005 08:56 schreef spenky het volgende:
[..]
toegevoegdben je nu op school...?
oehh.. waar loop je stage... ga je ook mee op wintersport??quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:02 schreef knox_ het volgende:
[..]
Nee ik loop stageik hoef al bijna 7 maanden niet naar school
In Spijkenisse, maar ik ben het echt zat. Ik wil weer naar schoolquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:02 schreef spenky het volgende:
[..]
oehh.. waar loop je stage... ga je ook mee op wintersport??
Design en Technologie... en die van jou....quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:04 schreef knox_ het volgende:
D, watvoor opleiding is dat trouwens?
Ik zit momenteel naast spenky hebben DDTquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:05 schreef spenky het volgende:
[..]
Design en Technologie... en die van jou....
aka sattarquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:35 schreef BObNL het volgende:
moeten over 1 lesuur 25 schetsen en 5 uitwerkingen bij 1 of andere drugsverslaafde inleveren.![]()
. anders moet het 125 keer
![]()
En dan mij afwijzen omdat ik te laag staquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:57 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Hey
Ik zit in T3ED3 en doe daar DTP! (Grafisch Technicus, yo)
Loop nu stage bij Autogids, waar ik de opmaak doe en koffie haal! En ik sta nu 87% dus moet binnenkort weer elke woensdagavond en zaterdag naar schoolLeuheuk
super-muffin is mijn sletje, en nu ga ik verder met mijn stageciao
Toen stond ik nog hoger dan jijquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:34 schreef super-muffin het volgende:
[..]
En dan mij afwijzen omdat ik te laag staIk sta 88%
wat is dat met die 88%?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:34 schreef super-muffin het volgende:
[..]
En dan mij afwijzen omdat ik te laag staIk sta 88%
welke klas.. kan je in het lijstjequote:Op dinsdag 13 september 2005 14:19 schreef Koktailsaus het volgende:
*meld 3e jaar
moet zeggen dat het me flink bekend in de oren klinktquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:50 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb er ook 2 jaar opgezeten, maar ik vond het helemaal niks.
Eerste jaar vond ik leuk, maar daarna was het alleen maar minieme basis wat ik leerde van alles, en veel herhaling van het jaar daarvoor. Waren wel relaxte mensen in de klas. Maar ben mede gestopt vanwede de reistijd. Ik moest van deur tot deur 2 uur, en kwam dan vaak op school, les begon dan om kwart over acht, en dan kreeg ik te horen dat de eerste 4 uur uitviel![]()
ik vond het echt een ongeregelde teringzooi op school daar, en die kuttige nederlandse programma's ook..
Maar voor de rest best vermaakt in die 2 jaar.
D3D1quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:35 schreef spenky het volgende:
[..]
welke klas.. kan je in het lijstje
Mja, is mn laatste jaar en moet het hele jaar stage lopen.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:20 schreef spenky het volgende:
[..]
haha tog beter oplettenheb ze al gevonden...
Is blond ja ! En een heeeeerlijk kontjequote:Op donderdag 15 september 2005 09:10 schreef eer-ik het volgende:
Bossinade is toch die blonde?
Die is in de 1e ook mijn mentrix geweest...
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:51 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Is blond ja ! En een heeeeerlijk kontje![]()
haha jaa ik ookquote:Op donderdag 15 september 2005 21:34 schreef eer-ik het volgende:
Hoe heet die vent met die snor ook alweer die altijd natuurkunde college's gaf?
Dat was ook een rare knakker :p
Ik viel altijd in slaap bij zijn lessen haha
Hebben we het over GLR ? Zo ja, dat was mijn mentorquote:Op donderdag 15 september 2005 23:03 schreef spenky het volgende:
[..]
haha jaa ik ook
Niewehuizen is dat! droogkloot.. met ze bert en ernie
Bedoel je Rianne ?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:01 schreef BreezerFR het volgende:
Ik vond Bossinade wel lekker wijffie, ze heb nu 2 namen geloof ik, sinds ze getrouwd en een kindje. Ze gaf altijd Amerikaanse Perspectief tekenen ! Gelderblom was me mentor/decaan. echt hele toffe vent
OMGquote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef super-muffin het volgende:
Ja die gast is vreemd.
Jullie hebben vast wel eens Ruifrok gehad. Met z'n toneelstuk tijdens college
birigitquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:50 schreef BreezerFR het volgende:
Ik weet niet hoe Bossinade van de voornaam heette
*Hand op hoofd* 'Maar Ruifje?! Hoe KEN dat nou?!'quote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef super-muffin het volgende:
Ja die gast is vreemd.
Jullie hebben vast wel eens Ruifrok gehad. Met z'n toneelstuk tijdens college
Wat een lol heb ik gehad met Ruifjequote:Op vrijdag 16 september 2005 07:38 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
*Hand op hoofd* 'Maar Ruifje?! Hoe KEN dat nou?!'
Ik moet spontaan huilenquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:54 schreef knox_ het volgende:
Ruifrok is inderdaad echt een halve zool. Als je 2 uur achter elkaar les hebt van die man leer je wat je in 5 minuten had kunnen leren. Uitspraken als "fuck a duck,verwen een eend" en "dat is gelul van een dronken aardbei"
Klopt :pquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:03 schreef spenky het volgende:
[..]
haha jaa ik ook
Niewehuizen is dat! droogkloot.. met ze bert en ernie
haha jaa moesten wij ook.. .maar ik wat toen op wintersport.. dus hebbik mooi gemistquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klopt :p
Was ook mijn mentrix.
We moesten bij tekenlessen van haar een keer een naaktmodel doen :S
Vent met een zwaard voor zen lul.
Was echt effe vaag, toen die gast zich daar opeens uit ging kleden in het lokaal![]()
Zat hier bijna te stuiteren, hoopte dat zij uit de kleren gingquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klopt :p
Was ook mijn mentrix.
We moesten bij tekenlessen van haar een keer een naaktmodel doen :S
Vent met een zwaard voor zen lul.
Was echt effe vaag, toen die gast zich daar opeens uit ging kleden in het lokaal![]()
[..]
Dat was het ja
Rare knakker..
BCquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef BlueCurl het volgende:
Nieuwehuizen is kut. ie maakte vrouw onvriendelijke echt slecht getinte opmerkingen eens.
gelukkig ben ik vorig jaar afgestudeerd!
voorig jaar zat ik in I4A2 btw!
In mijn 5 jaar op het GLR (heb stage jaar overgedaan)... ben ik nog nooit gebeld voor absentie... werd nieteens aan gedaan volgens mijquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:55 schreef Chanty87 het volgende:
Wie is er al gebeld wegens absentie?Ik (nog) niet, alhoewel ik 'm wel eens eerder gesmeerd ben. Ik vraag me af hoelang ze dat vol gaan houden
wat voor een vak geeft die normaalquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:05 schreef saban het volgende:
[..]
BC![]()
Ik heb nu V.d. Meij als Mentrix![]()
Ja... Vooral dat GRV/E-Learning gedoe was echt te zinloos. Naar die les ben ik dan ook 1 keer geweest aangezien je alles thuis kon makenquote:Op woensdag 21 september 2005 08:10 schreef BlueCurl het volgende:
geven ze in het eerste jaar nou nog steeds GRV vakken? en van die standaard DTP vakken
? Want dat was echt de meest beste manier om uit te slapen!
Stoer!quote:Op woensdag 21 september 2005 18:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja... Vooral dat GRV/E-Learning gedoe was echt te zinloos. Naar die les ben ik dan ook 1 keer geweest aangezien je alles thuis kon maken(lees: antwoorden doorsturen *uche*)
Wat houdt dat precies in en welk niveau ?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:26 schreef Tha_Gvr16 het volgende:
uhm ik zit in D2D1 Design & technology
btje kleine klas alleen maar iets van 16 mensen ofzow
en idd die nieuwehuizen is echt zoon mafketel
majahw kga maar is wat doen... zit nu btw bij aut 18 btje directorren *jeej*
ik ben vandaag vrijquote:Op donderdag 22 september 2005 12:26 schreef Tha_Gvr16 het volgende:
uhm ik zit in D2D1 Design & technology
btje kleine klas alleen maar iets van 16 mensen ofzow
en idd die nieuwehuizen is echt zoon mafketel
majahw kga maar is wat doen... zit nu btw bij aut 18 btje directorren *jeej*
Stoer is het niet. Maar ik doe Vormgeven, 4 jaar. Nog 2 jaar hierna dus. Daarna ga ik nog een jaartje eraan vastplakken. Waarschijnlijk Digital Media.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:13 schreef saban het volgende:
[..]
Stoer!![]()
Welke opleiding doe je en hoeveel jaar ?
dat is een beetje wat wij doen... Design & Technologyquote:Op donderdag 22 september 2005 12:57 schreef saban het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in en welk niveau ?
Ik wil waarschijnlijk na mijn DTP opleiding nog een opleiding volgen op het GLR.
Maar dan iets meer 'de techniek van 't web'.
IT-Media: is ook techniek van het webquote:Op donderdag 22 september 2005 16:29 schreef spenky het volgende:
[..]
dat is een beetje wat wij doen... Design & Technology
kijk maar op de sitewww.glr.nl
zijn er geen opleidingen dan die je versneld kan doen! dat scheelt weer wat!quote:Op donderdag 22 september 2005 16:47 schreef saban het volgende:
Chanty ik doe nu DTP niveau 3 laatste jaar, ik wil naar het HBO, maar daar heb je een MBO4 voor nodig.
Mij werd verteld dat ik maar een MBO4 opleiding moet doen. Dus na mijn DTP opleiding nog een ander MBO4 opleiding. Mij werd ook vertelt dat ik na mijn DTP MBO3 in kon stromen naar MBO4.
Ik ga juist geen HBO doen, maar gewoon een extra jaar MBO. Dus vandaar denk ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:47 schreef saban het volgende:
Chanty ik doe nu DTP niveau 3 laatste jaar, ik wil naar het HBO, maar daar heb je een MBO4 voor nodig.
Mij werd verteld dat ik maar een MBO4 opleiding moet doen. Dus na mijn DTP opleiding nog een ander MBO4 opleiding. Mij werd ook vertelt dat ik na mijn DTP MBO3 in kon stromen naar MBO4.
helaas heb ik dit vak ook, nogal saai... maar de cursus kan je inderdaad thuis doen maar ik krijg er ook nog een tentamen overquote:Op woensdag 21 september 2005 18:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja... Vooral dat GRV/E-Learning gedoe was echt te zinloos. Naar die les ben ik dan ook 1 keer geweest aangezien je alles thuis kon maken(lees: antwoorden doorsturen *uche*)
Mja, versneld is weer minimaal 2,5 jaar.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zijn er geen opleidingen dan die je versneld kan doen! dat scheelt weer wat!
Wat heeft dat ermee te makenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:03 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ga juist geen HBO doen, maar gewoon een extra jaar MBO. Dus vandaar denk ik.
mentor uur gaat nooit door bij onsquote:Op donderdag 22 september 2005 23:12 schreef darkleroy het volgende:
morgen alleen maar maatschapijleer en mentor uur
boringgggg!!!!!!
Wij hebben maatschapijleer van K. Hut. Dat mentoruur gaat ze er altijd inproppen. Maar meestal morgen we eerder wegquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:04 schreef spenky het volgende:
[..]
mentor uur gaat nooit door bij ons
ghehe... heb niet zo goeie ervaringen met karin hutquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:23 schreef darkleroy het volgende:
[..]
Wij hebben maatschapijleer van K. Hut. Dat mentoruur gaat ze er altijd inproppen. Maar meestal morgen we eerder wegzo'n ruim 40min
Een meisje dat bij mij in de klas zat, is ook gewoon moeiteloos doorgestroomd van DTP naar Multimedia.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:03 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ga juist geen HBO doen, maar gewoon een extra jaar MBO. Dus vandaar denk ik.
Ik heb Hut voor INT21, ze verteld constant hetzelfdequote:Op vrijdag 23 september 2005 00:25 schreef spenky het volgende:
[..]
ghehe... heb niet zo goeie ervaringen met karin hutmja
ik had voor politiek van maatschappij een 4.8 en toen haddik het herkanst haddik een 2.8![]()
kbg van hoekstra is helemaal kutdie man kannut veel beter
Dat zeg ik, dan kan je wel gewoon instromen.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:27 schreef saban het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken
Als ik nou geen HBO ga doen en toch een MBO4 wil
Dat is een andere Hut, haar zus wel te verstaan. k. Hut geeft MIJ en die Hut waar jij het over hebt geeft de AUT en INT vakken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:38 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik heb Hut voor INT21, ze verteld constant hetzelfdeGelukkig heb ik er nu vrijstelling voor (en ben ik vrijdags 4 uur eerder uit
)
Hoekstra heb ik ook voor KBG... Dies wel erg snel gek te krijgen is 't niet?
Me neither. En vooral niets uitleggen ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:28 schreef BlueCurl het volgende:
hhaha de Hutten... ik heb ze allebij niet gemogen
wat een *utten
Homeworx is neer gehaalt door school, dacht ik. Glr gangsters is kut. Nu is het www.glr-forum.tkquote:Op woensdag 28 september 2005 11:41 schreef Chanty87 het volgende:
GLR Gangsters () was dat toch? Of is er weer een nieuwe?
(wat is er trouwens met Homeworx gebeurd)
GLR Gangsters is idd kut. Even op dat andere forum lurken, ziet er mooi uit!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Homeworx is neer gehaalt door school, dacht ik. Glr gangsters is kut. Nu is het www.glr-forum.tk
Niet op school bezoeken he!
Haar heb ik ook. Alleen maar problemen met haar. Ik loop nu stage waar ik weg wil en al een andere stageplek heb, gaat ze moeilijk doenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:28 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb Pijnenburg, kweet niet waarom, zal het morgen wel ff vragen. David moet het ook en die heeft de zelfde BCF.
Maar ik moet er nog wel 8 zien te vinden.
Ik woon in Vlaardingen. Maar ik heb al 10 adressen, ging ik vanmiddag langs, was ze er nietquote:Op donderdag 29 september 2005 09:37 schreef saban het volgende:
[..]
Haar heb ik ook. Alleen maar problemen met haar. Ik loop nu stage waar ik weg wil en al een andere stageplek heb, gaat ze moeilijk doen![]()
Waar woon je ? Weet misschien wel n plek voor je
1 jaar.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:36 schreef saban het volgende:
Eer-ik over 8 maanden ben ik ook klaar met mijn DTP opleiding.
Hoeveel jaar moest ze over Multimedia doen ?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:19 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
*meldt
welke klas zeg ik niet.
Ruifrok is idd relax, hoor m hier:
http://media.putfile.com/V00228
KALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANT!
Alleen voor DTP1s vanavond.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:09 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
*is weer ingeschreven voor 20.000 servicelessen*
Wie doet met me mee? Wiskunde 13, 16 en 17 + Nat11
Lol ja die zitten bij mij in de klas, maffe lui hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 09:45 schreef Chanty87 het volgende:
^ Heej, heb jij toevallig Rob, Kevin en Stefan in je klas zitten?
(*is ook alweer 25+ uur absent geweest...)
Ach ja, tell me about it, ik heb vorig jaar bij ze in de klas gezeten.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:00 schreef MOD het volgende:
[..]
Lol ja die zitten bij mij in de klas, maffe lui hoor
Ik begin maandag voor het eerstquote:Op woensdag 2 november 2005 18:28 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik maar 0 urenGoed begin, aangezien ik in het begin van deze opleiding het minste aanwezig was van iedereen
Anyho! Wie loopt er op dit moment stage? Bevalt het allemaal een beetje?
uhm voor die vakken gezaktquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:09 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
*is weer ingeschreven voor 20.000 servicelessen*
Wie doet met me mee? Wiskunde 13, 16 en 17 + Nat11
quote:
hopelijk krijg je niet de WISD1,2,3,4,5,6,7 in je levenquote:Op donderdag 3 november 2005 11:40 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]Ik heb de toetsen voor NAT11 en WIS13 gemist, want toen moest ik naar het ziekenhuis.
En verder heb ik gewoon geen wiskundeknobbel![]()
Ja maar belangrijkste is dat er leuke vrouwetjes zijn die die leuke mappen dragenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:52 schreef MOD het volgende:
haha ja en die mappen (niet alleen van leuke vrouwtjes) zie je ook echt overal lopen op stationen enzo
Ik noem dat niet simpel. En ik ben overduidelijk niet de enige, want de servicelessen zitten elke keer stampvol.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hopelijk krijg je niet de WISD1,2,3,4,5,6,7 in je levenals je al voor de simpele wis vakken zakt
mijn dankquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:25 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik noem dat niet simpel. En ik ben overduidelijk niet de enige, want de servicelessen zitten elke keer stampvol.
We kunnen niet allemaal zo slim zijn als jij, geloof ik
jaa geloof het wel.. haddut net nodigquote:Op maandag 14 november 2005 11:08 schreef Chanty87 het volgende:
*schopje* Ligt dat glr-forum.tk nu ook alweer plat? Gaat lekker...
Manyakmisin kizim? Doe eens normaal?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:21 schreef freya_123 het volgende:
-knip-
Ik heb in heel mijn opleiding op GLR maar een paar keer de lift gebruikt. Altijd stampend vol. En hing er een camera danquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:57 schreef Chanty87 het volgende:
3e-jaars en je wist niet dat er een camera in de lift hangt?!
Mareh..quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:57 schreef Chanty87 het volgende:
3e-jaars en je wist niet dat er een camera in de lift hangt? geen liften in de fik mag steken!
Ja. Spreek uit ervaring.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:16 schreef woutabest het volgende:
Ola!
Ik heb me ingeschreven, doen ze moeilijk over die toelatingstoetsen van de opleiding mediavormgeven?
't Is niet zo bijster moeilijk hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:01 schreef woutabest het volgende:
Ohh en ik ga binnenkort ook eens oefenen op blikjes natekenen, ik hoor dat nou van zoveel mensen.
Ja, maar het staat zo stom als ik ineens een black-out heb ofzo daar.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't Is niet zo bijster moeilijk hoor
Ik ga eens kijken of ik mijnes nog kan vinden, heb 'm wel ergens liggen hier..
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:01 schreef eer-ik het volgende:
Leuk dat ze na 7 jaar nog steeds geen andere opdrachten hebben bedacht trouwens
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:25 schreef woutabest het volgende:
mooi blik? het zijn een paar lijntjes.
jeehj kiezen
Was er dat ooit een dan? Dit topic loopt voor geen ene meterquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:27 schreef dlennartd het volgende:
DlennartD meld zich!!
3e jaars Grafisch Vormgeven, klas V3H1, Stu# 49020!
Ben mometeel met men stage bezig bij het RPCZ in Vlissingen, chille shit maar ben toch wel aan vakantie toe.
Olle? Dude!! Fok man!!!quote:
Ik vind dit topic eigunlijk leuker.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:27 schreef Knoekie het volgende:
Jullie kunnen beter in dit topic verder
Grafisch Lyceum Rotterdam Topic
Nu is er wel 1: glrforum.nlquote:Op donderdag 12 april 2007 19:19 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Was er dat ooit een dan? Dit topic loopt voor geen ene meter.
Bovendien zitten hier volgens mij geen "studie genootjes" van mij. Ik doe A/V productie, en volgens mij zijn wij de outcasts van 't glr.
Die werkt nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:08 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nu is er wel 1: glrforum.nl
Upload zelf ook eens wat
RPCZ haha op mijn stage was mijn taak het fixen van een opdracht die ze bij RPCZ niet voor elkaar kregen whahaha.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:27 schreef dlennartd het volgende:
DlennartD meld zich!!
3e jaars Grafisch Vormgeven, klas V3H1, Stu# 49020!
Ben mometeel met men stage bezig bij het RPCZ in Vlissingen, chille shit maar ben toch wel aan vakantie toe.
* saban is ook ex-studentquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:13 schreef Orbeatle het volgende:
Er is hier wel een ex-GLR student die afgelopen schooljaar is gestopt. Maar daar heb je natuurlijk niet veel aan..
Hehe, grappigquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:20 schreef saban het volgende:
[..]
* saban is ook ex-studentik werk er nu :p
Afdeling automatisering. Computer problemen oplossen waar jullie studenten voor zorgenquote:
Als ze die pc's nou eens wegflikkerenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:40 schreef saban het volgende:
[..]
Afdeling automatisering. Computer problemen oplossen waar jullie studenten voor zorgen
Ojee, die dingen werden echt flink mishandeld daarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:40 schreef saban het volgende:
[..]
Afdeling automatisering. Computer problemen oplossen waar jullie studenten voor zorgen
Ach ja, ik heb er ook als student gezeten, ik weet hoe ze ermee omgaanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:40 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ojee, die dingen werden echt flink mishandeld daar. Niet door mij overigens
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |