Wat lul je nouquote:Op dinsdag 13 september 2005 08:45 schreef paultjuhhh het volgende:
>>> FHZ
quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:48 schreef BObNL het volgende:
[..]
Wat lul je nou, Grafish lyceum is design . Debiel
![]()
Neequote:Op dinsdag 13 september 2005 08:56 schreef spenky het volgende:
[..]
toegevoegdben je nu op school...?
Nee ik loop stagequote:Op dinsdag 13 september 2005 08:56 schreef spenky het volgende:
[..]
toegevoegdben je nu op school...?
oehh.. waar loop je stage... ga je ook mee op wintersport??quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:02 schreef knox_ het volgende:
[..]
Nee ik loop stageik hoef al bijna 7 maanden niet naar school
In Spijkenisse, maar ik ben het echt zat. Ik wil weer naar schoolquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:02 schreef spenky het volgende:
[..]
oehh.. waar loop je stage... ga je ook mee op wintersport??
Design en Technologie... en die van jou....quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:04 schreef knox_ het volgende:
D, watvoor opleiding is dat trouwens?
Ik zit momenteel naast spenky hebben DDTquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:05 schreef spenky het volgende:
[..]
Design en Technologie... en die van jou....
aka sattarquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:35 schreef BObNL het volgende:
moeten over 1 lesuur 25 schetsen en 5 uitwerkingen bij 1 of andere drugsverslaafde inleveren.![]()
. anders moet het 125 keer
![]()
En dan mij afwijzen omdat ik te laag staquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:57 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Hey
Ik zit in T3ED3 en doe daar DTP! (Grafisch Technicus, yo)
Loop nu stage bij Autogids, waar ik de opmaak doe en koffie haal! En ik sta nu 87% dus moet binnenkort weer elke woensdagavond en zaterdag naar schoolLeuheuk
super-muffin is mijn sletje, en nu ga ik verder met mijn stageciao
Toen stond ik nog hoger dan jijquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:34 schreef super-muffin het volgende:
[..]
En dan mij afwijzen omdat ik te laag staIk sta 88%
wat is dat met die 88%?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:34 schreef super-muffin het volgende:
[..]
En dan mij afwijzen omdat ik te laag staIk sta 88%
welke klas.. kan je in het lijstjequote:Op dinsdag 13 september 2005 14:19 schreef Koktailsaus het volgende:
*meld 3e jaar
moet zeggen dat het me flink bekend in de oren klinktquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:50 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb er ook 2 jaar opgezeten, maar ik vond het helemaal niks.
Eerste jaar vond ik leuk, maar daarna was het alleen maar minieme basis wat ik leerde van alles, en veel herhaling van het jaar daarvoor. Waren wel relaxte mensen in de klas. Maar ben mede gestopt vanwede de reistijd. Ik moest van deur tot deur 2 uur, en kwam dan vaak op school, les begon dan om kwart over acht, en dan kreeg ik te horen dat de eerste 4 uur uitviel![]()
ik vond het echt een ongeregelde teringzooi op school daar, en die kuttige nederlandse programma's ook..
Maar voor de rest best vermaakt in die 2 jaar.
D3D1quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:35 schreef spenky het volgende:
[..]
welke klas.. kan je in het lijstje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |