![]()
Futurama is cool ... maar helaas dood
Tenzij deze site
http://www.bringbackfuturama.com/ daar iets aan kan doen
Of jullie dus willen helpen en aub het volgende willen doen
1
klik2 klik op het textje "your name"
3 druk eenmaal backspace of delete , vul je naam in en druk submit ..
Futurama is een meesterlijke serie, maar door de zender Fox verneukt. .Ondanks dat de show een emmy award gekregen heeft, kreeg het vanaf begin af aan weinig respect en aandacht van Fox . Hierdoor heeft het op zeer jonge leeftijd de geest gegeven. van de 4 volledige series is er wonder boven wonder één ooit op de nederlandse tv gekomen... hoewel Fox zou Fox niet zijn als ze zelfs dat nog verneuken , en na een paar afleveringen werd dit ook geschrapt .
ik vergeef jullie dus als je het niet kent
wat ik ervan begrijp gaat de zender waar naar gelinkt wordt na een handtekeningen actie dhr Groening vriendelijk doch overtuigend verzoeken weer Futurama leven in te blazen ... het is een hele kleine moeite om even je naam in te vullen en mee te helpen aan de terugbreng actie van deze geweldige serie ..
ondanks dat wij er dan nog een te lange tijd op moeten wachten,
als het lukt garandeer ik je dat futurama een leuke serie is .. bomvol humor voor (niet al te (ivm bender
![]()
)) klein tot groot (wat je ook verwacht van simpsons) maar het gaat zelfs een stapje verder ...
anywhee , of je er nou wel of niet iets met futurama of tegen fox hebt..
aan ieder de vraag ,
![]()
zou je aub de bovenaan beschreven drie stappen willen uitvoeren
![]()
het is enkel je naam invullen dus je zal er zelf geen spam etc aan over houden !
![]()
BVD
[ Bericht 31% gewijzigd door coz op 13-09-2005 05:15:21 ]