quote:Op dinsdag 13 september 2005 03:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben zo naar de klote dat ik het heb ingevuld...
Ennn ik ben alweer wakker, dat was de kortste nacht sinds tijdenquote:Op dinsdag 13 september 2005 04:29 schreef Yildiz het volgende:
jamaar, jamaar, jamaar, FOX kan ik hier niet eens ontvangen
Ik was 7192 btw
als je maar je naam invultquote:Op dinsdag 13 september 2005 07:25 schreef donald_dick het volgende:
ipv Futurama meer South Park !
uhm , ja en nee .. zijn eigenlijk bedoeld als 4 maar door het geklooi van fox uitgezonden verspreid over 5 seizoenen .. maargoed detailsquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:13 schreef TommyZ het volgende:
Er zijn overigens 5 seizoenen van Futurama verkrijgbaar
dat klinkt intrigerendquote:
en ik meen dat er al 2 seizoenen compleet klaar zijn die alleen nog door niemand (TV station) gekocht zijn... al kan ik de bron zo 1-2-3 niet vinden![]()
quote:voel je nou niet genaaid als je er achter komt dat die kans eigenlijk heel klein is. maar toch ; mag ik daarmee even jullie aandacht voor het volgende.
als je niet zoveel aandacht kan opbrengen: ook prima, maar doe dan aub het volgende
1. klik hier
2. vervang "your name" door je naam en druk op submithartelijk dank
Voor de mensen met wat meer aandacht, zal ik toch wat meer uitleggen dan enkel een link te kwakken naar het draadje waar wat achterliggende info staat, of de Fok!wiki waar in het Futurama artikel wat meer algemene info staat over futurama.
Futurama is zoals sommigen weten de kortst lopende animatie serie uit de stal van Matt Groening en David x Cohen, daar waar ook The Simpsons vandaan komt. Stiekem wordt Futurama wel eens vergeleken met The Simpsons doordat er in beide humor voor volwassenen zit. maar Futurama heeft een heel andere insteek. het is geen knus gezinnetje en het speelt in de 31ste eeuw.
Maar dat klinkt goed zou je zeggen , een serie van de makers van de simpsons , dat is gegarandeerd kijkplezier .
Ja dat klopt, het is een geniale serie. met humor voor (niet al te) jong to oud en van laag opgeleid tot hoog opgeleid (het zal een van de weinige tekenfilms zijn die er gerust een quantummechanica grapje ingooit , of een ict grapje ..maar altijd zodanig dat het de leek niet afschrikt)
tenminste het was geweldig kijkplezier. In nederland is er naar mijn weten een half seizoen uitgezonden en in amerika is Fox nog harder aan het prutsen geslagen. deze zender heeft het eigenhandig voor elkaar gekregen om een emmy award winnende serie wat Futurama is, de nek om te draaien.. zowel letterlijk op het eind als met alle ergernis en ontevredenheid die ervoor zat ..
nu is er dus een initiatief opgezet om zo veel mogelijk 'handtekeningen' te verzamelen om vriendelijk doch dringend futurama weer op de buis te krijgen ... DUS of je nou wel of niet van Futurama gehoord hebt, en of je nou wel of niet Futurama zou willen zien , het vriendelijke verzoek om even je naam achter te laten op die pagina .. het is alleen je naam , geen email adres nodig , dus ook gegarandeerd geen spam tenzij je het een goed idee lijkt om al je contactpersonen een linkje te sturen.
1. klik hier
2. vervang "your name" door je naam en druk op submitFry zal trots op je zijn
![]()
Extra reclame kan nooit kwaad dus: http://weblog.fok.nl/blog/8417quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:40 schreef coz het volgende:
met als titel Geile wijven in Futurama ?![]()
.. all is fair in love and war
dit verhaal richting submit van de weblog gedaan
[..]
boeie , tis het wel waardquote:Op woensdag 14 september 2005 14:05 schreef Chewie het volgende:
deze serie is best duur om te maken.
DVD's schijnen wereldwijd goed verkocht te zijn, weet alleen niet of dit genoeg is om deze serie gelijk op DVD uit te laten komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooruit dan maar
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2005 14:25:55 ]
Hoezoquote:
sarcasmequote:
ah , nouja ik hou het er gewoon op dat ze maar een halve hebben uitgezondenquote:Serie is al jaren oud en volgens mij zijn de eerste 3 seizoenen hier wel op tv geweest (4 weet ik niet), dacht op Net5 en SBS6 wel op de meest bizarre tijden, SBS heeft een tijdje 's ochtends uitgezonden op werkdagen![]()
(Nederlandse) TV is toch al niet geschikt meer om series te kijken, zeker niet voor SF (reken ik voor het gemak Futurama ook maar onder). Met Babylon5 bewezen ze dit ook, keurig uitzenden tot s3 daarna overnieuw beginnen op een andere zender tot seizoen 4 etc en uiteindelijk de kijker 2 jaar laten wachten op de laatste 10 afleveringen van s5. Daarom wacht ik ook niet tot er eindelijk een Nederlandse zender wakker wordt en Battlestar Galactica uit gaat zenden, gelukkig is er internetquote:Op woensdag 14 september 2005 15:43 schreef coz het volgende:
ah , nouja ik hou het er gewoon op dat ze maar een halve hebben uitgezonden![]()
moeten ze maar niet op dat soort bizarre tijden uitzenden (ik wist het iig niet anders had de video ... hmm nouja toch reclamevrije dvd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |