dat hoorde ik dus ook, ik heb mijn laskap weer uit de kast gehaaldquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:33 schreef -Lay-Z- het volgende:
Ik hoorde dat er zonnewind de aarde ging bereiken, dus ik dacht: ik open er een topic over
Welcome in wonderland, have a nice trip...quote:Op dinsdag 13 september 2005 03:11 schreef Kimske het volgende:
eeej here i am!
Iedereen ligt in coma toch?quote:Op dinsdag 13 september 2005 03:11 schreef foetre het volgende:
He Ilona Geen BB meer?
-edit- en kimske ook al![]()
Lieve wat?quote:Op dinsdag 13 september 2005 03:15 schreef Kimske het volgende:
kga lieve lust ff kijken
en sjetten...
Ja, seks is lekker hè?quote:Op dinsdag 13 september 2005 03:15 schreef foetre het volgende:
Je weet immers nooit wat er gebeurd .
menno en ingrid denken waarschijnlijk ook iedereen slaapt niemand kijkt van fok op de streams dus we kunnen ff van bil gaan.
Tering, je gaat me toch niet vertellen dat je naar een soap zit te kijken nu?quote:Op dinsdag 13 september 2005 03:22 schreef Kimske het volgende:
talpa.tv
Das nog es een fantasiequote:Op dinsdag 13 september 2005 03:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nou, met een cavia lijkt me niet echt lekker maar met een olifant?![]()
Zag dat jij de OP van het Dido Topic 2 had geopend. Zou jij die fake willen verwijderen van Dido met geslacht? Aangezien het volgens RTL Boulevard Ingrid schijnt te zijn doet deze dus niet meer zo ter zake!quote:Op dinsdag 13 september 2005 04:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lust is wel lekker ja, maar dan moet je er wel zin in hebben...
Tot uw orders!quote:Op dinsdag 13 september 2005 04:41 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zag dat jij de OP van het Dido Topic 2 had geopend. Zou jij die fake willen verwijderen van Dido met geslacht? Aangezien het volgens RTL Boulevard Ingrid schijnt te zijn doet deze dus niet meer zo ter zake!
De server van PF ligt erweer uit dus zal mijn Dido Terminator Fake via andere site uploaden.
UHHHquote:Op dinsdag 13 september 2005 04:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tot uw orders!
Ik ga er zo snel mogelijk voor zorgen dat de foto verwijderd gaat worden, wij zullen alles in het werk stellen om uw orders zo spoedig mogelijk uit te voeren...
quote:Op dinsdag 13 september 2005 04:49 schreef danni het volgende:
van wie is die jaren 80 nummer ookweer?
.. so I can, so I can, watch you ... bla bla.
Ben je er een fan van?quote:Op dinsdag 13 september 2005 05:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Corey Hart - I Wear My Sunglasses At Night
quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:33 schreef Baleog het volgende:
maar anyways, niemand is zo stoer als de fonz
[afbeelding]
hij draagt weliswaar nu geen zonnebril, maar hij heeft ook geen last van gas
quote:Op dinsdag 13 september 2005 05:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Corey Hart - I Wear My Sunglasses At Night
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |