14:10, Roel en Dido in de tuin:
Dido: "Jij bent heel anders dan waar ik normaalgesproken op zou vallen."
![]()
Dido: “Er heeft echt nog nooit een jongen tegen mij gezegd dat ik niet spoor”
Roel: “Nou die sporen niet”
Dido: “Ik denk dat iedereen wel wat aparts heeft”
Roel: “Je bent uniek, zoals iedereen”
Dido: “Wat ben je toch romantisch, ga door met deze geweldige complimenten”, resumerend: “Je ben uniek net als iedereen en je spoort niet. Klinkt goed, ik vind jou ook heel aardig.”
Roel friemelt wat aan Dido’s zandzak en ze bespreken het speeltje wat er aan zit. Roel: “Ik wordt er niet filosofischer van, van die bierbuik.” Dido grinnikt en zegt dat ze met haar ogen dicht voelt dat Roel haar aankijkt. Roel blijft natuurlijk kijken, Dido zegt: “Nou niet meer doehoen!” Roel: “
Ik kijk niet naar jou, ik kijk naar je mond. “Ok” zegt Dido en doet vervolgens alsof ze gaat slapen.
Dido: “Wat ben je vervelend zeg! Wat zijn we ontzettend kinderachtig bezig zeg!”
Roel: “Ik voel me net een puber”
Dido: “Ben je ook”
Roel: “Jij gelukkig niet”
Dido: “Wat had je eigenlijk gedroomd vannacht?”
Roel: “Vannacht?”
Dido: “Je zei dat je heel leuk had gedroomd vannacht.”
Roel: “ Dat was gisternacht”
*stil*
Roel: “We waren samen een beschuitje aan het eten
Dido: “Wij? Heb je over mij gedroomd? Echt niet!”
Roel: “Serieus.”
Dido: “Echt waar!? Ja? Ik geloof er geen reet van? En, was het leuk?”
Roel: “Erg lekker beschuitje.”
*stil*
Ralph moet naar de dbk, Roel en Dido denken dat hij een geheime opdracht krijgt. Roel vindt Ralph verbaal niet zo intelligent. Dido vind hem gewoon verlegen, maar ze mag hem wel. Ze kan zich niet voorstellen dat Roel mensen uit het huis niet leuk vind en vraagt hem dat. Roel geeft geen antwoord en start een stoeipartijtje.
Dido: “Het is lichtelijk vreemd wat we aan het doen. Zullen we er maar mee ophouden?”
Roel antwoordt alsnog en zegt dat hij Joost minder leuk vindt en dat Rikkert een paar punten gedaald is. Dido vraagt waarom. Roel vindt Rikkert achterdochtig naar hem omdat Rikkert denkt dat Roel Menno heeft genomineerd. Roel denkt dat Dido Rikkert genomineerd heeft. Dido beaamt dat. Roel geeft toe dat hij Linda heeft genomineerd. Vanwege het fietsen en omdat de winst haar niet boeit. Hij zou zich lullig voelen als Linda weg moet en hij de enige is geweest die haar genomineerd heeft. Dido vertelt waarom ze Rikkert heeft genomineerd. Ze vind hem egoïstisch.
Het stoort Roel dat Menno hier met zo’n formule zit. Dat hij zich over politiek en dergelijke niet uit laat. Dat vindt hij nep. “Beetje gelikte opmerkingen plaatsen als respect voor gehandicapten en zo.” Dido heeft Menno op die opmerking aangesproken. Ze heeft gezegd dat het slijmerig klonk. Roel: “Hij is een beetje de ideale schoonzoon aan het spelen. Op een gegeven moment kan dat een argument zijn om hem te nomineren. Dan vind ik het gewoon niet eerlijk als iemand hier met zo’n formule zit.”
Dido: “Wat vind je van Rob?”
Roel: “Rob is gewoon cool”
Dido: “En Nathalie?”
Roel: “Leuke meid.”
Dido: “Ja he? Dat is een schatje.”
Roel en Dido praten verder over het nomineren en hoe dit steeds moeilijker gaat worden.