Tja idd.... laatst op zomergasten met Katja een fragment gezien van hem. Ik ken hem en zijn muziek eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:09 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oops!
met dank aan mijn dochter
Jack Johnson?
In between dreams is heeeeeerlijk!quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja idd.... laatst op zomergasten met Katja een fragment gezien van hem. Ik ken hem en zijn muziek eigenlijk niet.
Single most betekent het meest.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:10 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ja, en nu willen we natuurlijk ook weten wat je most embarassing moment is!
Sellers?quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:13 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde er Voor vallende sterren van maken
[afbeelding]
Oh, weer niet goed gelezen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Single most betekent het meest.
Jij bedoelt denk ik 'second most'.
gedaan. Gelukt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:14 schreef wyccie het volgende:
Geheeeeeel off topic: Diaan, kun je mijn telefoon even overlaten gaan (om te kijken of het nummer klopt, en dan staat jouw nummer in mijn telefoon, voor het geval het mis gaat)
Je zei anders niet te snel ja toen ik vroeg of je Mrs Smith wou worden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, weer niet goed gelezen!Ik doe alles te snel
![]()
Jammer
Maar ik zei ook al dat ik niet een type ben om te trouwenquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je zei anders niet te snel ja toen ik vroeg of je Mrs Smith wou worden.
En laat ik nou een old fashion guy zijn die dat wel is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ik zei ook al dat ik niet een type ben om te trouwen![]()
Was je ons kwijt???? De volgende keer moet iedereen elkaars handjes vasthouden als we op pagina 6 en een half zijn beland.quote:
Kampvuurtje erbij:quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:18 schreef wyccie het volgende:
Was je ons kwijt???? De volgende keer moet iedereen elkaars handjes vasthouden als we op pagina 6 en een half zijn beland.
Tsja, ik ben een vrouw van deze tijd en er wordt niet veel meer getrouwd de laatste jarenquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En laat ik nou een old fashion guy zijn die dat wel is.![]()
RJP # 363 gezellig rond het kampvuur?quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kampvuurtje erbij:
'Kumba-ya, my lord...'
En Jack Johnson met zijn gitaartje erbij.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kampvuurtje erbij:
'Kumba-ya, my lord...'
Moet ik maar een dame zoeken die ook old school is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tsja, ik ben een vrouw van deze tijd en er wordt niet veel meer getrouwd de laatste jarenSorry!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:20 schreef Treinhomo het volgende:
Mata Hari.
Keuze genoeg denk ik...quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet ik maar een dame zoeken die ook old school is.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:22 schreef wyccie het volgende:
En Jack Johnson met zijn gitaartje erbij.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
![]()
't kampvuur moet immers wel blijven branden...
Welterusten Tong!quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:24 schreef tong80 het volgende:
Ik ga slapen mensen.
Is dat geen leuke TVP.
helaas voor ano ben ik al bezetquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
De eerste kandidaat dient zich al aan!![]()
Dan krijg ik Rechercheur Peace op mijn dak, kijk wel uit.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
De eerste kandidaat dient zich al aan!![]()
Je ziet er leuk uit als je kwaad kijkt...quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:25 schreef wyccie het volgende:
Hij maakt echt wel leuke muziek! Good People, Better Together en Sitting, wishing, waiting.
tukze tong!quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:24 schreef tong80 het volgende:
Ik ga slapen mensen.
Is dat geen leuke TVP.
Echte kampvuurliedjes zo te horen. Heb direct zin om een massale Jack Johnson cdverbranding te houden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij maakt echt wel leuke muziek! Good People, Better Together en Sitting, wishing, waiting.
ja zoiets.... ook nog wachters.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wachttorens, prikkeldraad ? [afbeelding]
Weet jij info die ik niet weet?quote:
Kolossen van Memnon ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:27 schreef Diaan73 het volgende:
ja zoiets.... ook nog wachters.
geen hand, maar een land vol.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weet jij info die ik niet weet?
ik heb even in de spiegel gekeken....quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je ziet er leuk uit als je kwaad kijkt...![]()
Maar dan moet ik mijn cavia loslaten, en dan loopt-ie weg!quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:18 schreef wyccie het volgende:
Was je ons kwijt???? De volgende keer moet iedereen elkaars handjes vasthouden als we op pagina 6 en een half zijn beland.
Potdorie!quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Echte kampvuurliedjes zo te horen. Heb direct zin om een massale Jack Johnson cdverbranding te houden.
Is-ie gebarsten ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:28 schreef wyccie het volgende:
ik heb even in de spiegel gekeken....![]()
Welk land dan pak ik direct het vliegtuig er naar toe.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
geen hand, maar een land vol.....
Ken er niet veel van, maar ik sta achter je hoor!!! en ik heb die wachters toch bij me, dus ze kunnen ons niets doenquote:
Dan houden we ieder een pootje van Tokavia vast!quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:29 schreef Tokay het volgende:
[..]
Maar dan moet ik mijn cavia loslaten, en dan loopt-ie weg!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |