Ik hou in m'n achterhoofd, dat wat Nathalie zei, dat hij zo dominant was.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor vrouwen is het waarschijnlijk een lekker ding. Voor mij straalt hij heel erg veel vriendelijkheid uit. Het lijkt me een fijne vent
Voor mij ook en daardoor wordt hij aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:16 schreef scanman01 het volgende:
Voor mij straalt hij heel erg veel vriendelijkheid uit. Het lijkt me een fijne vent
* Wup is vrouw en vindt hem behoorlijk onmooiquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:16 schreef scanman01 het volgende:
Voor vrouwen is het waarschijnlijk een lekker ding. Voor mij straalt hij heel erg veel vriendelijkheid uit. Het lijkt me een fijne vent
Ze zit nog op school, dus verstandig dat ze niet al haar ervaringen op tafel gooit.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:17 schreef BtheBest het volgende:
Lieske is stiller dan mijn dode konijn..Komt vast door het onderwerp.. of ze is integer.. of ze heeft geen ervaring
![]()
Ach dat ze niks om gezondheid geeft, daar zijn we al achter.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:17 schreef cuall het volgende:
Tanja hoopt op een vroeg geboorte![]()
Is dat mens echt niet goed snik
Ik vind Linda ook totaal niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:18 schreef Kimske het volgende:
ik vind Linda een ranzig mens. Ze ziet er ook zo uitgewoond uit.... beetje aso
Jahoor Scan, want ze heeft natuurlijk nog niks over het onderwerp sex gezegdquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zit nog op school, dus verstandig dat ze niet al haar ervaringen op tafel gooit.
Het verbaasde mij ook idd niet dat het uitgerekend Linda was die dat zeiquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:15 schreef Missy-B. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wel weer iets voor Linda, aangezien ze ook dáááááágen in dezelfde outfit heeft rondgelopen, vind ik het niet gek dat ze 2 dagen geen douche heeft genomen.
Kan gebeuren het is je vergeven.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:15 schreef Wup het volgende:
sorry maar ik vind Ralph echt alles behalve een mooie jongen
ze leert snel daar in het huis....da's toch mooiquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Ze zit nog op school, dus verstandig dat ze niet al haar ervaringen op tafel gooit.
Integer vast niet, ervaring beperkt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:17 schreef BtheBest het volgende:
Lieske is stiller dan mijn dode konijn..Komt vast door het onderwerp.. of ze is integer.. of ze heeft geen ervaring
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:13 schreef -Delta- het volgende:
Tanja: Ze hebben het van me afgenomen...
"Oh ja"
Dat klote toontje, waarop die "oh ja" er altijd uitkomt
Ik vind hem niet uitgesproken lekker, maar idd hij straalt vriendelijkheid uit. Iemand met wie je leuk kunt omgaan en die niet achter je rug lultquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
oef.......dank je welquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:19 schreef Heleeeeen het volgende:
Kan gebeuren het is je vergeven.
Maar ze wil wel borstvoeding geven!quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ach dat ze niks om gezondheid geeft, daar zijn we al achter.
Amper blij dat het kindje gezond is ondanks het roken, elke dag doorroken, dom zeiken over dat ze weet dat het een meisje is.
Echt ik walg er van.
Ja ik geloof Naat ook steeds minder, ik krijg een heel andere indruk van hem.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik hou in m'n achterhoofd, dat wat Nathalie zei, dat hij zo dominant was.
Hij lijkt me vriendelijk, maar lekker ding echt niet, dat kapsel, die kop, extreem blond met bruine zonnebank bek, sjonnie bekkienee hoef hem echt niet.
En dan die foto die altijd in de OP staat en op de Talpa site![]()
Ja vooral superieur, precies het goeie woordquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:20 schreef milagro het volgende:
[..]idd, met zo'n mini lachje erbij.
Het heeft iets superieurs en voldaans, en vooral dat laatste maakt het eng.
Ik heb dat dominante ook nooit gezien, maar goed zij kent hem beter dan ik/wij.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik geloof Naat ook steeds minder, ik krijg een heel andere indruk van hem.
Volgens mij is hij heel gevoelig en zorgzaam![]()
Ik denk dat de rest hem daarom in de loop der tijd steeds meer zal gaan waarderen. Ze weten wat ze aan hem hebben en uiteindelijk vind iedereen het prettig om zulke mensen om je heen te hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Iemand met wie je leuk kunt omgaan en die niet achter je rug lult![]()
Mijn dag kan niet meer stukquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:21 schreef teamlead het volgende:
verdomme, kan niet slapen.. dan nog maar ff een biertje en me stevig ergeren
Ja en dan na de geboorte nog meer gaan roken, op haar oude patroon, erg goed voor de borstvoeding, want hey dat wordt gefilterdquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ze wil wel borstvoeding geven!![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:22 schreef Ireth het volgende:
Nicolas Cage is ook iemand waar mijn tampon spontaan van uitglijd
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:22 schreef Ireth het volgende: iemand waar mijn tampon spontaan van uitglijd,
o, maar da's iets heel anders...quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind hem niet uitgesproken lekker, maar idd hij straalt vriendelijkheid uit. Iemand met wie je leuk kunt omgaan en die niet achter je rug lult![]()
Trustenquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:25 schreef cuall het volgende:
Ik vind het boeiend, maar morgen gaat de wekker weer af en roept de plicht weer.![]()
Hou de boel hier in de gaten voor me, dan lees ik het morgen wel, misschien komen we nu wel achter de ware travo![]()
![]()
![]()
misschien, maar het lijkt me eerder dat ze nogal is afgestraft nadat ze er een keertje wel over probeerde mee te praten.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:24 schreef -Delta- het volgende:
Ik weet het!!!!!![]()
Lieske gooit het over een andere boeg, omdat ze beseft dat ze vorige keer door veel mensen genomineerd was.
Dus ze wilt een volgende nominatie voorkomen en gaat zich wat meer rustiger gedragen.
Ja hallo, als we het over lekkere mannen hebben dan denk ik toch meer aan een oa. Colin Farrell, Josh hartnettquote:
Ja wel leuk maar ik probeer het me voor te stellen en het lukt niet echt, enige uitleg misschien....quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die kende ik nog niet, hij is leuk![]()
![]()
sensequote:Op dinsdag 13 september 2005 00:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jahoor Scan, want ze heeft natuurlijk nog niks over het onderwerp sex gezegd![]()
Iemand heeft eindelijk wat sence in d'r koppie aangepraat![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:25 schreef cuall het volgende:
Ik vind het boeiend, maar morgen gaat de wekker weer af en roept de plicht weer.![]()
Hou de boel hier in de gaten voor me, dan lees ik het morgen wel, misschien komen we nu wel achter de ware travo![]()
![]()
![]()
Humm... Lieske is inderdaad geen dom blondje! Ze is de jongste, maar doet niet mee aan die tienerpraatjes..quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:26 schreef Sealord het volgende:
[..]
Ja wel leuk maar ik probeer het me voor te stellen en het lukt niet echt, enige uitleg misschien....
Kortom uitgeluld.quote:
soort van... ze delen (wat mijn persoonlijke voorkeur betreft althans..) dezelfde aaibaarheidsfactor!quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:25 schreef Stali. het volgende:
[..]
Nee, ik ken Nicolas Cage en Ralph is géén Nicolas Cage..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |