De laatste keer dat ik me liet testen niet, maar ik mag toch wel vragen wie de gelukkige aan ijsmeis' zijde is?quote:

Neequote:Op donderdag 15 september 2005 15:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik me liet testen niet, maar ik mag toch wel vragen wie de gelukkige aan ijsmeis' zijde is?

Kijk, dat je als jonge meid maar moeilijk oudere behaarde jongens kan versieren kan ik begrijpen, maar alleen met je rokje flashen is toch een beetje ordinair en te makkelijkquote:Op donderdag 15 september 2005 15:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welk rokje? Bij wie? En hoezo?

Alsof tonks nog niet gezien had wat daar onderzitquote:Op donderdag 15 september 2005 15:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kijk, dat je als jonge meid maar moeilijk oudere behaarde jongens kan versieren kan ik begrijpen, maar alleen met je rokje flashen is toch een beetje ordinair en te makkelijk

Euh, heb al een vriendin.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Balen Namoh. Misschien moet je toch eens hier gaan kijken dan: Internetrelaties...
of hier: Meisje versieren op een forum of msn .. hoe moet dat?

Dat dat achterlijke konijn haar rokje omhoog trekt om haar snoezelige pluizige .. ehh.. tja ding te laten zien, wil nog niet zeggen dat ik exact hetzelfde doequote:Op donderdag 15 september 2005 15:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kijk, dat je als jonge meid maar moeilijk oudere behaarde jongens kan versieren kan ik begrijpen, maar alleen met je rokje flashen is toch een beetje ordinair en te makkelijk

Hij heeft zeker zijn bifi laten zienquote:Op donderdag 15 september 2005 15:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Alsof tonks nog niet gezien had wat daar onderzit![]()

18 jaar jong.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:48 schreef Namoh het volgende:
[..]
Dus?
Hoe oud is IJsmeis eigenlijk?![]()

Wat een schattig kind is het tochquote:

Weet je hoe handigquote:Op donderdag 15 september 2005 15:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
Volgens de datum in haar fotoboek 18, maar als je dan naar die foto's kijkt.. Fotoboek van ijsmeis zou ik dat niet zo geschat hebben!

Ze denken nu dus dat je 6 bent?quote:Op donderdag 15 september 2005 15:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet je hoe handig!
Als ik straks 30 bent denkt iedereen dat ik 18 ben!

Dat mag jij zeggen.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:50 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ze denken nu dus dat je 6 bent?![]()

quote:Op donderdag 15 september 2005 15:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Kom eens online ik heb zin in sex
Okayquote:Blood is drippin

Ik zou je wel wat ouder schatten, maar op een bepaalde leeftijd is het als meisje zijnde toch wel fijn als je tieten hebtquote:

Whehehehe.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik zou je wel wat ouder schatten, maar op een bepaalde leeftijd is het als meisje zijnde toch wel fijn als je tieten hebt

Ik zal ze op het verlanglijstje zetten van Sint Nicolaas.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik zou je wel wat ouder schatten, maar op een bepaalde leeftijd is het als meisje zijnde toch wel fijn als je tieten hebt

Wat moet hij daar nou meequote:Op donderdag 15 september 2005 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal ze op het verlanglijstje zetten van Sint Nicolaas.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |